Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitaisko äänestää siitä saanko 8000€ velat anteeksi?

Vierailija
06.07.2015 |

Noin pienestä summasta olis kyse. Jos saisin velkani anteeksi niin tulevaisuus oli turvattu ja jopa onnellinen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne toi velka on? Jos pankkiin, niin et saa... 

Jos yksityiselle ihmiselle voit saadakin. Kelakin voi vetoomuksesta antaa liikaa maksettuja tukia anteeksi elämäntilanteen takia. 

Mitä se äänestys nyt tässä hyödyttää? 

Vierailija
2/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et saa, ihan sama minne oot velkaa. Kasva aikuiseksi, vastuuntuntoiseksi, pärjääväksi, jopa menestyväksi, älä ota tyhmää velkaa, josta et selviä. Mieluummin älä ota pkkuvelkoja. Velkaa, jos olet ottanut, yksityiseltä tai pankilta, etkä maksa, perästä kuuluu ja kun mustaa valkoisella, niin siinäpä sitten makselet korkoineen seuraavat vuodet.

Maksa se velka pois, äläkä enää tee pikkuvelkoja. Asuntovelka Suomessa järkevimmistä päästä, riippuu siitäkin millä tulevaisuuden suunnitelmin haluat asua kuinka pitkään minkä sorttisssa omistusasunnossa. Autovelat on perseestä, vuositasolla voit menettä 5-15 tonnia.

8tonttua on iso summa, joka kelpaa tänä päivänä kelle tahansa yksityiselle tai instanssille. Ei voi äänestää, muutakuin sen puolesta että hoida toi summa pois, parin vuoden duunilla kevyesti. Älä tee jatkossa samaa virhettä, varsinkin kun olet pahvi, etkä ymmärrä velan oton vastuuta. Ehkä olet nuori, jos, niin tarpeeksi vanha kirjoittamaan tänne, pahveja. Opi, zemppi'ä, vahvuutta ja vastuutta, sillä pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka saa anteeksi, sinä ET! Av on puhunut!

Vierailija
4/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrarästeistä tullut tuo minun velka. Mielestäni jokaisen suomalaisen pitäisi saada alle 10000€ velat anteeksi kun kerta kreikallekkin on syydetty rahaa ja tuskin senttiäkään saadaan takasin. Enkä suostu maksamaan sinne verorahojani! ap

Vierailija
5/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos mä saan mun 50t velan anteeksi. Sovittu?

Vierailija
6/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki velan nollataan ja lisää hankitaan! t:vasuri

Vierailija
7/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:52"]No et saa, ihan sama minne oot velkaa. Kasva aikuiseksi, vastuuntuntoiseksi, pärjääväksi, jopa menestyväksi, älä ota tyhmää velkaa, josta et selviä. Mieluummin älä ota pkkuvelkoja. Velkaa, jos olet ottanut, yksityiseltä tai pankilta, etkä maksa, perästä kuuluu ja kun mustaa valkoisella, niin siinäpä sitten makselet korkoineen seuraavat vuodet.

Maksa se velka pois, äläkä enää tee pikkuvelkoja. Asuntovelka Suomessa järkevimmistä päästä, riippuu siitäkin millä tulevaisuuden suunnitelmin haluat asua kuinka pitkään minkä sorttisssa omistusasunnossa. Autovelat on perseestä, vuositasolla voit menettä 5-15 tonnia.

8tonttua on iso summa, joka kelpaa tänä päivänä kelle tahansa yksityiselle tai instanssille. Ei voi äänestää, muutakuin sen puolesta että hoida toi summa pois, parin vuoden duunilla kevyesti. Älä tee jatkossa samaa virhettä, varsinkin kun olet pahvi, etkä ymmärrä velan oton vastuuta. Ehkä olet nuori, jos, niin tarpeeksi vanha kirjoittamaan tänne, pahveja. Opi, zemppi'ä, vahvuutta ja vastuutta, sillä pärjää.
[/quote]

Meetkö ton saman selittää Kreikalle?

Vierailija
8/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:30"]

Noin pienestä summasta olis kyse. Jos saisin velkani anteeksi niin tulevaisuus oli turvattu ja jopa onnellinen.

[/quote]

Sai Loirikin miljoonaverovelkansa anteeksi, miksi ei noin pienen summan myös.

Vierailija
9/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroo Suomesta, en sure.

Vierailija
10/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra maksetaan aina ensin jotta pysyy katto pään päällä. Jos rahat ovat menneet johonkin muuhun niin omapahan on vika.

Vierailija
11/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokravelat on aina huono juttu, koska asumistukisysteemi on vuokranmaksua varten ja aina laskuista asuminen hoidetaan ensin ja sitten muut. Mihin vuokrarahat on menneet? 

Vierailija
12/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:30"]

[/quote]

No ota nyt ensin vähän lisää, juhli joku viikko ja maksa sillä vanha velkasi. Sitten juhlien jälkeen kannattaa vasta äänestää, kun olet tarjonnut ensin kaikille vähän enemmän kuin mihin se olisi riittänytkään.

Vierailija
13/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:40"]

Joo, jos mä saan mun 50t velan anteeksi. Sovittu?

[/quote]

Kiinni veti! Ja mä saan anteeksi mun rästiin jääneen vuokran. 

Vierailija
14/14 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutku demokratia !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä