Tyttöni sai poikien vaatteita lahjaksi, en ole kovin otettu
En tiedä onko tämä nyt sitä tasa-arvoa ja nykyaikaa ja tapaus Lenni ehkäisyä mutta sain tyttövauvalleni Bart potkupuvut. Tummansiniset potkupuvut jossa Bart skeittaa ja huutaa puhekuplassa BART MAN! Hmm.. Lahjan antaja oli ihan täpinöissään, tyttöjen ei tarvitse pitää hörhelövaatteita ja mekkoja! Me ostettiin jotain erilaista! Niin ostivatkin mutta mä en tiedä mitä ajatella. En vissiin ole tasa-arvoinen, kun en tykkää pukea tyttöäni pojaksi. Mites te muut tyttölapsien äidit? Pukisitteko pojan vaatteet vauvallenne?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:52"]
Sanoisin lahjan antajalle, että ei kiitos, mulla ei ole näille käyttöä.
[/quote]
Miksi ihmeessä ei voi vain ystävällisesti kiittää lahjasta ja jättää käyttämättä?
[/quote]
Miksi mun pitäisi olla kohteliaampi kuin lahjan antaja, joka hehkuttaa ettei tytölle tyttövärejä? Mä loukkaantuisin, jos joku toisi mun tyttövauvalle sinistä ja perustelisi sitä vielä tuolla sukupuolijutulla. Kyllä mun tytöllä on oikeus näyttää tytölle!
En näe mitään haittaa, vaikka pukisit tyttövauvan aina pinkkiin ja hörhelöihin.
Ap, ole vaan ihan vahva omassa tervejärkisyydessäsi. Sanoit jo että annat lapsen vanhempana valita itsekin, se riittää. Tuo ei kuulosta sellaiselta jyrältä, ettei tyttärellänne olisi tilaa sanoa "haluan sinistä" kun kasvaa isommaksi. Toistan: tuo vapaus riittää.
Minä en ainakaan lähtisi viemään lastani epävarmuuteen kysymällä pojalta "oletko nyt ihan varma ettet halua hametta, kun minä varten vasten ostin hameen kun av-mammuli käski pitää valikoiman laajana". EI NÄIN!