Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Hulluimmat lapsienhoitoon liityyvät uskomukset, jotka olet kuullut?
06.07.2015 |
Kenen tahansa sanomana?
Mun mielestä on hullunkurista uskoa, että jäähypenkillä pitäis olla jotain virikkeitä, että lapsi jaksaisi istua siinä kauemmin. Tää uskomus tuli vastaan täällä av-palstalla. :-P
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:20"]Lapselle ei saa antaa mausteista ruokaa. Lapset eivät pidä vihanneksista. [/quote] Anoppini ajattelee juuri näin :D. Hän on ihan kauhuissaan, kun kerron reilun vuoden ikäisen poikani syövän suurella ruokahalulla intialaista / nepalilaista / thaimaalaista itse tekemääni ruokaa, jossa on todella runsaasti mausteita mukaanlukien chiliä, habaneroa, valkosipulia ja inkivääriä. Suolaa sen sijaan vähemmän. Itsellänikin suuta vähän polttelee ja silti pojalle maistuu. Anoppi sitten itse ruokaa laittaessa kauhistelee uskaltaako laittaa pippuria tms. ruokaan pojan takia vai pitäiskö tehdä hänelle kokonaan oma ruoka ilman mausteita... Käsken häntä heittämään kaikki mausteet pataan vaan. Mausteethan ovat usein terveellisiä ja poika oppii syömään monipuolista ruokaa.
[/quote]
Tämä on justiin tätä. Pitää urheilla pienen pojan kustannuksella, kun itse on hurahtanut tuliseen ruokaan. En missään tapauksessa antaisi yli vuoden ikäiselle tulista ruokaa.
[/quote]
Mutta alle vuoden ikäiselle antaisit, mikä se tämmönen logiikka on?