Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä naisista, jotka ovat käyneet armeijan

Vierailija
06.07.2015 |

?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin. t.nainen, joka kannattaa palkka-armeijaa

Vierailija
2/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mitä mieltä olet naisista, jotka käyvät kaupassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut maanpuolustuksesta ja kuuluu niihin jotka myös päässeet armeijan loppuun, ei vain aloittaneet. Pesevät sivarimiehet 6-0.

Vierailija
5/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen että ne on menny sinne vaan huomion ja munan puutteessa. Tiedän monta sellasta jotka itkun kans lopettanu ku ei jaksanukkaa ja miehet ei kantanu mun rinkkaa yhyy...

Vierailija
6/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:41"]

Aattelen että ne on menny sinne vaan huomion ja munan puutteessa. Tiedän monta sellasta jotka itkun kans lopettanu ku ei jaksanukkaa ja miehet ei kantanu mun rinkkaa yhyy...

[/quote]

Mä tiedän taas monta lesboa jotka on jaksaneet läpi. Lesboille armeija sopii, ei heteronaisille.

Vierailija
7/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murjottavia ja ylipainoisia lesboja.

Vierailija
8/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hattu päästä! Korvaavat kunniakkaasti toiminnallaan sivarit ja muut velvollisuuksistaan lintsaavat.

Vierailija
9/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että nainen pystyy johonkin, ei ole avuton.

Vierailija
10/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin armeijan käyneistä miehistä. Arvostavat että menevät ja uhrautuvat mun puolesta

t. C-mies

Vierailija
11/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavia ja huomiohakuisia yksilöitä. Ainakin ne jotka tiedän.

Vierailija
12/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naiseni on käynyt armeijan. Oikeastaan pääsi sieltä vasta. Mun mielestä se on aika siisti juttu, että jaksaa sellasen kokemuksen vapaaehtoisesti kokea.

Vierailija
13/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan ymmärtäneet, että jos sota syttyy se on lähtö rintamalle? Luulen, että moni käy vain armeijan näyttääkseen, että on kova mimmi ja hakee sillä arvostusta. 

Vierailija
14/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on vähän sellaista erikoisuudentavoittelua ja huomionhakuisuutta. Ainakin niillä jotka tunnen, joka väliin pitää siitä muistuttaa ja baarissa kovaan ääneen puhua.

Vierailija
15/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:55"]

Ovatkohan ymmärtäneet, että jos sota syttyy se on lähtö rintamalle? Luulen, että moni käy vain armeijan näyttääkseen, että on kova mimmi ja hakee sillä arvostusta. 

[/quote]

Mä kävin aikanaan just sen takia. Että jos sota syttyy, teen mielummin asian eteen jotain ja annan vaikka henkeni, kuin istun kotona ihmettelemässä. Meidän saapumiserässä ja yksikössä ei onneksi tupahuoria (siis ne "munan ja huomion perässä" olevat diivat) ollut, mutta kyllä niitäkin usein joukkoon mahtuu pilaamaan kaikkien asepalvelusta suorittavien naisten maineen. Aika monta naista tiedän jotka ottaisin koska tahansa mielummin rinnalleni rintamalla, kuin suurinta osaa niistä miehistä joita joukkoon mahtuu. RUK kouluttaa, RUK kasvattaa.

Vierailija
16/16 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kahden koulukunnan naisia: niitä jotka eivät osallistu leireille ja ovat hyviä vain paperilla tehtävissä kokeissa koska eivät juuri muuhun toimintaan osallistukaan ja sitten on niitä jotka ottavat armeijan enemmän tosissaan kuin sinne lähtevät pojat. Jälkimmäiset ovat ihan toivottu lisä ja hyödyksi Suomelle, ensin mainitut ovat huomiohuoria jotka haluavat vain yhden kokemuksen lisää...