Ei helvetti mä vihaan mun tissejä!
Vauva päälle 4kk täysimetyksellä. Viime aikoina tissit olleet uhan tyhjät, pelkkää nahkaa ja ryppyjä. Puolitäysinä vielä siedettävät mutta nää tyhjät pussit kertoo karua kieltä tulevasta. Tissit nyt kuppikoon isommat kuin ennen raskautta, pienenevät siis luultavasti tästä ja muuttuvat vielä hirveimmiksi. Itkettää... Ei kai tässä auta kuin lähteä hakee täytettä Tallinnasta kuhan imetys loppuu....
Kommentit (29)
Mä en saanut edes imettää, ja silti tissit lerpahtivat tyhjiksi pusseiksi synnytyksen jälkeen :( Riitti, että täyttyivät maidolla raskauden aikana ja sittemmin pihisivät tyhjiksi kuin ilmapalloja ois puhkonut.
Ole, ap, onnellinen että olet ainakin saanut niillä tisseillä jotain tärkeää aikaan!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:25"]
Riipputisseillä varustettu nainen on kaunis.
[/quote]
Älähän nyt liioittele.
[/quote]
Siskon mielialaa yritin hieman kohentaa.
Mulla on ihanat tissit, ei hirveän isot, 70d. Oon 45 v ja imettänyt yhteensä 6 v. Iho on sileä ja tissit kauniin muotoiset, ihan kuin nuorella naisella ja ihan totta. Mutta mun miestä ne ei kiinnosta tippaakaan, se tykkää isoista tisseistä, nää ei ole mitään, niitä ei vissiin viitsi edes koskea ja onhan ne jo niin tutukin, että ne voi unohtaa.
Ja toisaalta mun maha on ihan hemmetin ruma, iho roikkuu ja se on täynnä arpia. Semmosta. Inhoan itseäni, eikä se auta, että mies ei koskaan sano mitään nättiä minusta. Joten seksielämä alkaa vedellä viimeisiään.
Rinnat saattavat näyttää imetyksen jatkuessa tyhjinä tuolta, mutta iho kiinteytyy niissäkin ajan kanssa, eikä näytä enää niin pahalta. Eli mahdollisuuksia on vielä! Minullekin onnekkaasti kävi näin. Maha tosin ei palautunut ollenkaan. :D
Muistan tuon ajan kun esikoinen oli suunnilleen 4kk. Nännit ja nänninpihat olivat kasvaneet isoiksi ja jos olin juuri imettänyt ja menin suihkuun jouduin nostamaan rintaa ylös jotta sain pestyä :/
Rinnat muotoutuvat vielä tuosta. Yksi joka (kuulemma) auttaa on imetyksen asteittainen lopetus sitten kun on sen aika.
Pelkäsin että jäljelle jää vain nahkapussukat, mutta nyt 3lasta imetettyäni rinnat ovat kohtuullisen näköiset.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:27"]
Mä en pysty olee ilman liivejä koska nää on kuitenkin E-kupit. Nahkaa on kuitenkin vaikka koripallon päällystämisen verran. Venyivät H-kuppiin kun maito nousi. Vielä pullottavat suonet löysän nahan lomassa, hyi. Joko silikonit tai sit mies ei saa enää koskaan nähdä tai koskea rintoihini, enkä niitä itsekään seksin aikana halua nähdä. Mummoillakaan ei ole näin hirveitä.. Ap
[/quote]
Mites sitten implanttien sijaan semmonen pienennys-korotus -operaatio? Kallista lystiähän tuo tietysti on mutta jos massaa on omasta takaa niin eihän silloin mitään implantteja tarvita.
Ällöttää omat pienet törrötissit. Ovat siis kirjaimellisesti kaksi törröttävää ketunnenää isoilla vaahtokarkkinänneillä. Masentaa kun riisuu rintaliivit ja katsoo itseä peilistä.
N21
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 00:49"]
Ällöttää omat pienet törrötissit. Ovat siis kirjaimellisesti kaksi törröttävää ketunnenää isoilla vaahtokarkkinänneillä. Masentaa kun riisuu rintaliivit ja katsoo itseä peilistä.
N21
[/quote]
Minulla samanlaiset :( N22
Onks lasta pakko imettää? Eiks sitä varten oo tuttipullo ja joku maidonkorvike tms.?
Mulla on aikalailla tälläiset. Paitsi vähän litteämmät:
http://www.cityklinikka.fi/wp-content/uploads/2015/02/Rintojen-kohotus-ja-suurennus-48-v.jpg
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:30"]
Tekisi mieli tehdä "Av:n karmeimmat tissit"-ketju missä saa näyttää kuvan omistaan ja itkeä ja oksentaa silmänsä pihalle. Mutta sinne tulisi kuitenkin täydellisiä tissejä pahoittamaan meidän jo pahoittuneet mielet :'(
[/quote]
Ei varmasti tule ellei joku etsi netistä kuvia, tee ihmeessä, laitan sitten itsekin :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:01"]
Rinnat saattavat näyttää imetyksen jatkuessa tyhjinä tuolta, mutta iho kiinteytyy niissäkin ajan kanssa, eikä näytä enää niin pahalta. Eli mahdollisuuksia on vielä! Minullekin onnekkaasti kävi näin. Maha tosin ei palautunut ollenkaan. :D
[/quote]
eihän se maha itestään palaudukaan sun pitää treenata
Riippukeinu ja riipputissit kuuluvat kesään kuin kärpäset verannalle.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 01:01"]Mulla on aikalailla tälläiset. Paitsi vähän litteämmät:
http://www.cityklinikka.fi/wp-content/uploads/2015/02/Rintojen-kohotus-ja-suurennus-48-v.jpg
[/quote]
No hyi vittu noi vasemmat. Oikeat on kyllä himoittavat ja nammm
Typerä kysymys, mutta kysytään nyt kuitenkin. Mulla on eripari rinnat, toinen c ja toinen b. Ovat samanmuotoiset mutta eri kokoiset. Esikoisen la tammikuussa ja mua mietityttää tuo jo ennestään oleva kokoero, voiko se kasvaa? Mitä jos vain toinen rintani täyttyy maidolla tai kasvaa huomattavasti enemmän... nyt jo joutuu piilottelemaan asiaa. Kiitos jos joku vastaa !
mulla sama juttu. olen kolmea imettänyt ja ne on tyhjät pussit :( täyte ei riitä edes AA kuppiin. en kuitenkaan halua mitään keinotekoista mössöä ihoni alle :( eikä olisi rahaakaan sellaiseen. käytän siis epämukavia topattuja liivejä kodin ulkopuolella etten näytä rinnattomalta. kotona olen liivittä.
Mulla on ihanat tissit T pippuli