Ei helvetti mä vihaan mun tissejä!
Vauva päälle 4kk täysimetyksellä. Viime aikoina tissit olleet uhan tyhjät, pelkkää nahkaa ja ryppyjä. Puolitäysinä vielä siedettävät mutta nää tyhjät pussit kertoo karua kieltä tulevasta. Tissit nyt kuppikoon isommat kuin ennen raskautta, pienenevät siis luultavasti tästä ja muuttuvat vielä hirveimmiksi. Itkettää... Ei kai tässä auta kuin lähteä hakee täytettä Tallinnasta kuhan imetys loppuu....
Kommentit (29)
No hei. En tiedä lohduttaako tämä, mutta osoittaa ainakin, etteivät ihmiset ole koskaan tyytyväisiä. Minä ahdistun omista tisseistäni, koska ne ovat isot kiinteät pallot. Pitäisi varmaan olla tyytyväinen, mutta minulla on aiemmin ollut klönttejä rinnoissa (jotka paljastuivat sitten onneksi vaarattomiksi kystiksi). Pelkään rintasyöpää sairaalloisesti ja tunnustelen aina mahdollisia muutoksia, mutta en yksinkertaisesti tunne kunnolla mitään tämän palleron läpi. Jos siellä jokin kasvain olisi, varmaan huomaisin sen vasta liian myöhään. Valvon öisin, kun olen tuntevinani jotain vihlontaa rinnoissa...
Olen miettinyt, pitäisikö tehdä samoin kuin Angelina Jolie, eli poistattaa rinnat ja rakennuttaa uudet tilalle. Mutta en tiedä miten kallis ja vaikea operaatio se on.
Eli joo. Sori, periaatteessa ihan eri aihe. Mutta tissit kuin tissit, ne on joka tapauksessa murheenkryynit.
Mä en pysty olee ilman liivejä koska nää on kuitenkin E-kupit. Nahkaa on kuitenkin vaikka koripallon päällystämisen verran. Venyivät H-kuppiin kun maito nousi. Vielä pullottavat suonet löysän nahan lomassa, hyi. Joko silikonit tai sit mies ei saa enää koskaan nähdä tai koskea rintoihini, enkä niitä itsekään seksin aikana halua nähdä. Mummoillakaan ei ole näin hirveitä..
Ap
minua nolottaa maata selällään kun näyttää ettei ole tissejä. tai jos nostan kädet ylös niin ei näy tissejä :(
Tekisi mieli tehdä "Av:n karmeimmat tissit"-ketju missä saa näyttää kuvan omistaan ja itkeä ja oksentaa silmänsä pihalle. Mutta sinne tulisi kuitenkin täydellisiä tissejä pahoittamaan meidän jo pahoittuneet mielet :'(
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:25"]
Pitäisi varmaan olla tyytyväinen, mutta minulla on aiemmin ollut klönttejä rinnoissa (jotka paljastuivat sitten onneksi vaarattomiksi kystiksi). Pelkään rintasyöpää sairaalloisesti ja tunnustelen aina mahdollisia muutoksia, mutta en yksinkertaisesti tunne kunnolla mitään tämän palleron läpi. Jos siellä jokin kasvain olisi, varmaan huomaisin sen vasta liian myöhään. Valvon öisin, kun olen tuntevinani jotain vihlontaa rinnoissa...
[/quote]
Kyllä varmaan kannattaa tutkituttaa tuo rintasyöpä asia mielummin liian usein kuin liian harvoin. Paitsi tietysti jos on jo käynyt eikä mitään merkkiä rintasyövästä näkyvissä. Tyttöystävällä todettiin rintasyöpä ja toinen rinta jouduttiin poistamaan. Toistaiseksi siihen ei ole rakennettu uutta tilalle kirurgisin toimin, vaan mennään sillä yhdellä rinnalla sitten. Olen koittanut kannustaa että minua ei ainakaan haittaa vaikka ei uutta rintaa enää ottaisikaan leikatun tilalle. Hän on kyllä nähdäkseni melko ahdistunut itse asiasta. Ikävä tilanne. En oikein osaa sanoa mitään mikä häntä lohduttaisi. -harmistunut mies
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:25"]
Riipputisseillä varustettu nainen on kaunis.
[/quote]
Älähän nyt liioittele.
Riipputisseillä varustettu nainen on kaunis.