Lue keskustelun säännöt.
Onko loma toiminut,
15.08.2008 |
kun sen jälkeen on jotenkin käynnistymisvaikeuksia? Eli onko se hyvä vai huono merkki? Jotenkin tosi vaikea saada arkea taas sujumaan ja kaikki tekemiset vain pännii...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla