Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n huumeiden käyttäjät

Vierailija
06.07.2015 |

Millaista teidän elämä on? Kauan olette käyttäneet ja mitä? Oletteko riippuvaisia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 10:48"]NA-ryhmät voi olla avuksi. Myös mielenterveysongelmien hoito päihdeongelmien lisäksi tärkeää. Jos retkahtaa niin kannattaa jatkaa siitä mihin jäi ennen retkahdusta, ei ajatella joutuvansa aloittamaan alusta.
[/quote]

Mistä päihdevammainen voi saada apua mielenterveysongelmiin? Psykiatrisella poliklinikalla hoitoon pääsyn ehtona ainakin omassa kaupungissani on vuosi päihteettömyyttä. Sieltä sain uudestaan lähetteen päihdepalvelusäätiölle, jossa olen aikaisemminkin ollut avohoidossa useampia jaksoja. Siellä työntekijäni vaihtui todella pätevästä ja mukavasta sairaanhoitajasta sosiaalityöntekijään, jolla ei ole mitään kokemusta päihdetyöstä. Hänen kanssaan juttelimme lähinnä kuulumisia ja muuta turhanpäiväistä. En kokenut saavani siitä mitään apua. Tällä hetkellä en ole minkäänlaisessa hoitosuhteessa vaan yritän pärjätä omillani. NA-ryhmää en ole uskaltanut kokeilla, koska olen luonteeltani todella introvertti ja minulla on jonkunverran sosiaalisten tilanteiden pelkoa. En saa suutani auki isommassa porukassa enkä halua jakaa henkilökohtaisia asioitani tuntemattomien ihmisten kanssa, koko ajatuskin ahdistaa.
t. Nro 14

Vierailija
22/22 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Haluaisin lukea muidenkin kokemuksia huumeiden käytöstä ja varsinkin riippuvuudesta selviämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla