Mitä 2-vuotiaalle tytölle lahjaksi?
Kaverin tyttö täytti 2 vuotta, mitä veisin lahjaksi? Tyttömäinen lapsi on, eli autot yms ei kiinnosta. Mitään muuta en lapsesta tiedä, en ole tavannut koskaan.
Budjetti jotakuinkin 5e, ei mitään hienoa.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:31"]Pieni pehmolelu?
[/quote]
Leikkiikö kukaan pehmoleluilla? En haluaisi turhaa tilanviejää viedä ja tuntuu, että olisi turha. Kiitos kuitenkin, kun jaksoit ehdottaa!
Olen miettinyt jotain värityskirjaa ja kyniä, osaako sen ikäinen jo käyttää sellaisia? Niin, en siis tiedä lapsista mitään :) ap
No miten olisi sellainen pieni katselukirja, jossa on vain kuvia? Niitä on kankaisiakin, jos lapsi pistää kaiken suuhun. En tiedä saako niitä viidellä eurolla. Sinun pitäisi myös varmistaa, että lapsella ei ole juuri sitä kirjaa.
Tai sellainen sorminukke, siis niin kuin käsinukke, mutta ihan pieni ja laitetaan sormeen. (Ja aíkuiset leikittävät lasta sillä.)
Pehmolelut on parhaita! Ainakin itse leikin lapsena paljon niillä. ♡.♡
Tyttö on ehkä liian pieni värityskirjalle ja värikynille.
Kannattaisko kysyä lapsen vanhemmilta? Lapset, jopa 2-vuotiaat on erilaisia, ei voi tietää mistä juuri tämä 2-vee tykkää.
Vastauksia viesteihinne:
Katselukirja voisi olla kiva! Eikös tuon ikäiset lapset selosta koko ajan kaikkea näkemäänsä, niin siinä voisi olla rupateltavaakin!
Sorminukke täytyy googlata, en ole koskaan kuullutkaan.
Siis lapset leikkii pehmoleluilla! Mulla ei oo mitään muistikuvia omasta lapsuudesta pehmoleluilla leikkimisestä :D joku yks nalle oli, mitä raahasin joka paikkaan ja nukuin se kainalossa, mutta en silläkään varsinaisesti leikkinyt.
Ok, ei värityskirjaa.
En viitsi kysyä etukäteen, kun kuitenkin sanovat, ettei mitään tarvitse tuoda :) haluaisin yllättää, ei minua haittaa jos on jo ennestään tai ei tykkää, voivat sitten vaikka viedä päiväkotiin sen.
Ap
Helppo palapeli on kiva lahja tuon ikäiselle.
Osta sininen auto. jotain ns. poika tavaraa. Pakko saada käännytettyä se pojaksi, sehän on muotia nykyään. Kuysy vaikka homolta
Meidän vähän vajaa 2-vuotias tykkää duploista. Pienin paketti, jossa on joku eläin ja ukko sekä muutama palikka, maksaa n. 8e.
Hiekkaleluja, tai vaikka pieni kastelukannu tms.
Pallo, saippuakuplia, muumi- tai titinallecd.
Meillä yksi tykätyin 2v lahjoista tytöllä oli taskulamppu.
Älä ainakaan mitään pehmokirjaa enää osta, ne alkaa olemaan vauvojen juttu. Meillä 2v selailee jo isompien lastenkirjoja (kovakantisia) missä on kuvia ja vähän tekstiäkin, jota hänelle luetaan.
Meidän 2v piirtää hirveästi. Vahaliidut, vesi- tai sormivärit, muovailuvaha olisivat hittejä! Myös kuvakirjat, joissa on paljon katseltavia yksityiskohtia. Tarrat. Saippuakuplat. Ilmapallot.
Omalle 2v tytölle turhin lahja olisi pehmolelu tai värityskirja+värikynät (värityskirjaa ei osaa käyttää ja kyniä on jo tarpeeksi). Hiekkalelut olisi ehkä eniten mieleen.
Pieni pehmolelu?