Naisten kauneustaso romahtanut viimeisen 10-15 vuoden aikana
2000-luvun alussa ja vielä noin 10 vuotta sitten nuoret naiset olivat monet oikeinkin kauniita. Monet olivat sopusuhtaisia, hoikkia, hyvävartaloisia, kauniskasvoisia ja kerta kaikkiaan kaunista katsottavaa. Osasivat lisäksi pukeutua tyylikkäästi ja nuorekkaasti. Nykyään ei nuorista naisista eikä vähän vanhemmistakaan voi todellakaan sanoa samaa. Naiset ovat nykyään ylipainoisia, lävistettyjä, tatuoituja ja mitä vielä. Paksut jalat, joissa selluliittiä ja ylimääräisiä kiloja hyllyy. Kasvotkin ovat pullanaamaiset tai sellaiset jykeväpiirteiset ja kulmikkaat, joista on kauneus kaukana. Pukeutuminenkin on aika järkyttävää.
Mitä naisille on oikein tapahtunut?
Kommentit (13)
No mä en ole ylipainoinen, lävistetty enkä tatuoitu. Vau, olen siis harvinaisuus, kuten moni kaverinikin...
Ei niille ole tapahtunut mitään, sä olet vain vanhentunut ja näet/ketselet enemmän vanhempia (ikäisiäsi) naisia, jotka eivät luonnollisesti näytä niin hyviltä kuin nuoremmat tytöt.
Tyyli on kyllä mennyt rajusti alaspäin.
Ei oo romahtanut tarpeeks, kun en kelpaa vieläkään kenellekkään.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:38"]Ei oo romahtanut tarpeeks, kun en kelpaa vieläkään kenellekkään.
[/quote]
:D no huumorintajua löytyy, pointsit siitä. :)
Ottaako joku oikeasti itseensä näin avuttomasta provoilusta?
Mitäköhän sille jykeväpiirteiselle tai pullanaamalle sitten pitäisi tehdä? Jos kyse on normaalipainoisesta ihmisestä siis. Päänvaihtoleikkaus taitaa olla ainoa, millä kasvojen luustoa voi muuttaa.
Paino- ja tyylivonkumisen nyt jotenkin ymmärtää, mutta tätä ei.
Olit 10-15 vuotta sitten nuori. Olit armollisempi. Nyt olet vanha ja makusi on muuttunut. Persoonasikin näköjään. Vai oletko aina käyttäytynyt kuin 15-v. koulukiusaaja?
Olen samaa mieltä, koska 2000-luvun alkupuolella vastaan käveli useammin naisia, joille olin kateellinen kauneudesta... Nykyään paljon harvemmin... Ehkä kuitenkin vain 90-luvulla syntyneet on sukupolvi, jossa naiset ei oo yhtä kauniita... Tämän sukupolven miehet on kuitenkin komeampiakin kuin 80-luvulla syntyneet miehet... 80-kuvulla syntyneet on ns pehmosukupolvi, ja peheät lapsekkaat piirteet sopii naisille, kovat piirteet miehille.
Ja miehet ovat aina olleet yhtä rumia ;)
Lassukan päiväunet ovat kehittyneet
Ylipainoisuus on tainnut lisääntyä niin miehillä kuin naisilla.
Tuo tyyli taas, nykyisin ei kovin monet enää perusta sellaisesta perinteisen naisellisesta tyylistä, vaan tykkäävät näyttää vähän rajummilta tai erikoisemmilta. Esim. otetaan niitä lävistyksiä ja tatuointeja tai muuten vähän erikoisempia tyylejä.
Itsellänikin käynyt kyllä sama, en jaksa enää olla kiinnostunut ulkonäöstä, joten minusta on tullut tuulipukutantta. Onpa sitä parikymmentä kiloa tullut elopainoakin kerättyä lisää sen jälkeen kun lopetin ajattelemasta koko ajan sitä miltä näytän ja mitähän muut minusta ajattelee. Olen paljon onnellisempi näin.