Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt alkaa todella vituttamaan parveketupakoijat

Vierailija
06.07.2015 |

Aivan mahtava kesäilta ja haluaisin pitää parvekkeenovea ja ikkunoita auki, mutta ei. Nämä vitun itsekkäät myrkyttäjät syöpäkääröineen laukkaavat viidenminuutin välein vetämässä röökiä. Koko mun kämppä haisee ällöttävälle tupakansavulle. Millä vitun oikeudella nämä pakottaa että mun on vedettävä keuhkoihini passiivisena tupakoijana noita käryjä jos ne haluaa vetää silmät nurinpäässä myrkkyjä sisäänsä?????

Mitä tekis tolle röökimuijalle naapurissa. Väittelemään sen kanssa en rupea, eli en alennu sen tasolle - hirvee muija suustaan!

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:20"]

Joudun vielä kaiken lisäksi osallistumaan verorahoillani terveydenhuollon kustannuksiin näiden itseaiheutettujensairauksien hoidossa. Joudutaan leikkaamaan varoja muista terveyspalveluista kun nämä onnettomat ovat henkitoreissaan letkuissa vinkumassa. Jos olisin sairaanhoitaja panisin röökin suupieleen palamaan joka 5 minuutti ja letkut veks. Onhan näillä OIKEUS polttaa eikä sitä oikeutta voida viedä sairaalassakaan. Oma savustusosasto näille potilaille.

[/quote]

Entä sinun alkoholinkäyttö? Onko kohtuullista? Syöpää sekin aiheuttaa ja ongelmia muille ihmisille, työllistää poliisia ja veroilla maksetaan hoidot. Ethän vain syö liikaa? Aiheuttaa liikalihavuuskin elämäntapasairauksia. Toivottavasti et ole se naapuri, joka kyttää toisten naapureiden tupakointia, mutta kolistelee itse öisin niin, että naapureiden on hankala nukkua. Oletko liikaa kotona, jos naapurien elämäntavat niin häiritsee? On sekin riski, olla liikaa neljän seinänsisässä. Kun lähtee ovesta ulos, saa varmasti raitista ilmaa!

Vierailija
42/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli. Senkun vingut, et mitään muuta pysty tekemään joten tukehu vitutuksees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:24"]

Ottaisin narkkarin paljon mielluummin napuriksi kuin röökaajan. Sille olisi ainakin lait käytöshäiriöille toisin kuin näille hengitysilmankin omijoille.

[/quote]

Narkkarit röökaa sisällä. Ilmastoinnin kautta leviää rakennuksessa. Ei narkkarit yleensä savuttomia ole. Ne ei välttämättä jaksa ja viitsi lähteä ulos tupakalle.

Vierailija
44/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:31"]

Pakko tulla kohta laki joka kieltää tämän saastuttamisen, koska tulee jo kalliiksi terveydenhuollolle maksaa näiden idareiden addiktioita. Tupakka-askin hinnaksi 15€ ja jos ei siihen tokene niin hintaa vain yllemmäksi, kunnes alkaa kirpasemaan ja joku järjenvalo alkaisi paistaa.

[/quote]

Mene Pohjois-Koreaan saatana, se on paikka sinunkaltasillesi, jotka haluatte jonkun (terveys)fasismi-valtion.

Itse en enää polta, mutta joku raja se on oltava ihmisten itsemääräämisoikeudellakin.

Vierailija
45/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:06"]

Ilman muuta laitat ap asiast rullaamaan niin, että saatte taloyhtiöstänne savuttoman. Se on nykypäivää ;)

[/quote]

Päinvastoin, nykypäivää ei ole ihmisten holhoaminen tai kyttääminen.

Vierailija
46/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä alkoholia lainkaan, kuten röökaajat yleensä, ovat vieläpä usein suurkuluttajia. Käyvätkö nämä parvekkeella alati ravaavat röökaajat sitten unissaankin tupakalla, kun naapureiden kolinat yöllä muka häiritsee eikä saa nukutuksi? Usein on kovin hankala edes kerrostalossa määrittää kenen asunnosta se kolina tulee... hermot näillä tupakoitsijoilla ovatkin niin kireällä, että pieninkin risahdus häiritsee ja eikun röökille. Jos on unihäiriöitä olisiko syytä tutkia juuri se pääkoppa, johtuiskohan vaikka juuri siitä röökaamisesta?

Vierailija
47/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:08"]

Eli minun pitäisi muuttaa, vaikka en aiheuta mitään haittaa tavoillani muille asukkaille ja tupakoitsijalla on näin  suuremmat oikeudet aiheuttaa enemmistölle haittaa? Näinhän se menee koulukiusaajien tapauksissakin, kiusattu joutuu vaihtamaan koulua, tässä sama kuvio?

Korvieni välissä on nimenomaan nenä jolla nämä myrkyt haistaa. Röökaajilla on kaikki röörit tukossa,hajuaisti mennyt ja aivot sumeana hermot menee jos ei saa sytyttää seuraavaa syöpäkääröä. Tupakoijat ovat  onnettomia luusereita, joille ei faktat uppoa kaaliin. Eihän kukaan järkevä ihminen polta nykyään.

[/quote]

"Tupakoijat ovat  onnettomia luusereita, joille ei faktat uppoa kaaliin. Eihän kukaan järkevä ihminen polta nykyään."

Kysymys: miksi kaiken tai kaikkien ihmisten ylipäätään täytyy edes olla järkeviä? 

Onko tässä maailmassa nykyisin sellainen tavoite, että jokainen elää 110 vuotiaaksi, mutta kiellettyjä ovat monille iloa tuovat asiat eli alkoholi, tupakka, rasvainen ruoka....mitä ikinä tuleekaan mieleen, on "vaarallista", mutta hauskaa?

Entäs jos joku haluaakin elää vain 60 vuotiaaksi nauttien mahdollisimman paljon, välittämättä niinkään pitkästä iästä? Miksi tämä on kiellettyä?

Vierailija
48/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritsis kolinat, nussimisen ulinat eikä portaissa ravaamiset - voisin laittaa korvatulpat, mutta en todellakaan katso että mun pitäisi hankkia happilaitteet näiden idareiden takia.

Vierailija
49/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:38"]

Itse en käytä alkoholia lainkaan, kuten röökaajat yleensä, ovat vieläpä usein suurkuluttajia. Käyvätkö nämä parvekkeella alati ravaavat röökaajat sitten unissaankin tupakalla, kun naapureiden kolinat yöllä muka häiritsee eikä saa nukutuksi? Usein on kovin hankala edes kerrostalossa määrittää kenen asunnosta se kolina tulee... hermot näillä tupakoitsijoilla ovatkin niin kireällä, että pieninkin risahdus häiritsee ja eikun röökille. Jos on unihäiriöitä olisiko syytä tutkia juuri se pääkoppa, johtuiskohan vaikka juuri siitä röökaamisesta?

[/quote]

Unissaanhan ne varmaan käyvät, jos kerran yölläkään ei voi pitää ikkunaa auki, kun naapurit ravaavat vartin välein tupakalla, kuten kaikkien hajuhaitoista kärsivien naapurit tuntuvat tekevän?

Vierailija
50/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se naurettavaa, ettei omalla parvekkeellaan saa tupakoida.. Yhtä hyvin tulisi kieltää ruoanlaitto, hajuvedet ja pyykin huuhteluaineet, kun kaikki eivät hajuista pidä.
Siinä vaan heräilemään oven paukkeeseen kun tupakoivat yötä päivää rappukäytävän kautta pihalle ramppaavat.

Vierailija
51/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:42"]

Mua ei häiritsis kolinat, nussimisen ulinat eikä portaissa ravaamiset - voisin laittaa korvatulpat, mutta en todellakaan katso että mun pitäisi hankkia happilaitteet näiden idareiden takia.

[/quote]

Varmaan kannattaa alkaa käyttää hengityssuojaa aina liikkuessasi ulkona. Kaupunkialueella nimittäin altistut paljon enemmän ilmansaasteille, mitä tupakansavulle. Sehän ei sinua luonnollisesti ärsytä ollenkaan, kenties autoilet itsekin?

Vierailija
52/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta jokainen saa vetää rasvasia ruokia niin että läski tirisee, vetää viinaa niin kauan kuin kurkussa korisee ja ylipäätänsä pilata elämänsä ihan miten kuten haluaa, kunhan ei aiheuta  parveketupakoinnilla naapurille hengityshaittoja ja päänsärkyä "vaarallisella mutta hauskalla tavallansa".

Vierailija
53/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:20"]

Joudun vielä kaiken lisäksi osallistumaan verorahoillani terveydenhuollon kustannuksiin näiden itseaiheutettujensairauksien hoidossa. Joudutaan leikkaamaan varoja muista terveyspalveluista kun nämä onnettomat ovat henkitoreissaan letkuissa vinkumassa. Jos olisin sairaanhoitaja panisin röökin suupieleen palamaan joka 5 minuutti ja letkut veks. Onhan näillä OIKEUS polttaa eikä sitä oikeutta voida viedä sairaalassakaan. Oma savustusosasto näille potilaille.

[/quote]

......"verorahoillani".....

Tässä se peruste nyt sitten tulikin tässä keskustelussa; VERORAHOILLANI!

Häpeä, olet narsisti, itses korostaja, ei kukaan huutanut 80-90-luvulla mistään "MINUN VERORAHOISTANI", kuten nykyisin monissa keskusteluissa on nolo perustelu, vaan silloin ihmiset olivat yhteisöllisempiä, toisin kuin nykyisellä itsekkyyden aikakaudella. Ne tupakkaverot on sitäpaitsi jo maksettu helvetin pelle!  

Vierailija
54/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:38"]

[/quote]

On vaan ihan oikeasti olemassa kerrostalokyttääjiä, joilla on tiivis kotielämä yölläkin ja se kyllä kuuluu, kun elämä on koti ja koti koko elämä. Etenkin talossa, jossa ei ole äänieristyksiä. Kun juuri nuo lienee ramppaa parvekkeellaan vahtaamassa, olisiko joku tupakalla. Ikävämmältä kuitenkin tuntuu, kun tuollainen neropatti vahtaa ikkunoiden ja parvekkeiden takana. Itse en kehtaisi.

Vierailija
55/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun täällä on näitä "kerrostaloasuminen on parasta ikinä, mitä hyvää omakotitalossa muka on"-aloituksia tälläisten kanssa rinnakkain.

Vierailija
56/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän se sitten röökaajalle kuuluu kenekään "koti ja koti koko elämä" elämäntapa. Mietitkö sitä päivät päästään? Pakkohan siellä parvekkeen ovella on ravata että sais näiden röökiesavujen välillä edes raitista ilmaa kun tupakoitsija pitää pienen tauon ja ikkunaa käydä sulkemassa ja avaamassa aivan röökaajan määräämään tahtiin. Onko äänieristeiden puuttuminen naapurin vika?

Vierailija
57/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te kieltoyhteiskuntaa ajavat tajua sellaista seikkaa, että jos sille tielle lähdetään, niin sitten kieltoja voidaan määrätä lähes mille asialle tahansa, sillekin, josta itse pidätte, mutta josta monet muut eivät pidä, sillä vastakkaisellakin puolella on varmaan monia asioita, joita halutaan kiellettäväksi?

Jos luulette, että kielletään se tupakointi, ei muuta, sitten lopetetaan kiellot, niin väärässä olette. Sen sijaan ennen pitkää napsahtaa omaan nilkkaan, sillä muodostuu kulttuuri/ tottumus, jossa kielto on ratkaisu asioihin.

Vierailija
58/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:53"]Sama juttu, naapurin nisti kävi eilen vieraineen terassilla tupakalla vartin välein KOKO päivän. Hirveä helle eikä voinut pitää ikkunaa auki, kyllä vitutti!

Laitoin vuokranantajalle viestiä että kieltäisivät tupakoinnin terassilla ja parvekkeilla.
[/quote]

Kuule kun helteellä ei kannata muutenkaan pitää niitä ikkunoita auki kun kuuma ilma tulee vaan sisälle, idiootti.

Vierailija
59/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi vittuun kuumine ilmoinesi, idari. Tänä yönä ei kovin ole kuuma toi ilma mutta olis raitista ilman tupakansavuja.

Vierailija
60/108 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:53"]Sama juttu, naapurin nisti kävi eilen vieraineen terassilla tupakalla vartin välein KOKO päivän. Hirveä helle eikä voinut pitää ikkunaa auki, kyllä vitutti! Laitoin vuokranantajalle viestiä että kieltäisivät tupakoinnin terassilla ja parvekkeilla. [/quote] Kuule kun helteellä ei kannata muutenkaan pitää niitä ikkunoita auki kun kuuma ilma tulee vaan sisälle, idiootti.

[/quote]

Helteellä ei tosiaankaan kannata pitää ikkunaa auki. Ihme, ettei kaikki ole kuulleetkaan, koska asiasta on ollut kyllä mediassa, etenkin viime kesänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä