Vanhainkotiin töihin ilmaiseksi
Sossuämmä ehdotti että menisin vanhainkotiin ilmaseks töihin. Tai sillä 9e kulukorvauksella no vittu jee. Sanoin suoraa että haistappa ämmä pitkä vittu. Oon nuori mutten tyhmä että rupesin ilmaseks tekee töitä.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:42"]"Sossuämmä" ei voi ehdottaa tuota, koska työharjoittelu ei ole sosiaaliviraston alaista toimintaa.
[/quote]
Voipas. Nykyään sossu ja työkkäri on yhteistyössä ja leikkauksia tulee mikäli on saanut karenssin.
Ei sinulla ainakaan kovin häävit tavat ole kirjoitustyylistäsi päätellen.
Saisit siitä tärkeätä työkokemusta. Jos pyrit työelämään, niin on tärkeää näyttää, että olet tehnyt töitä ja sinulla on motivaatiota työhön. Kumpi osoittaa enemmän luottamusta: olet puoli vuotta töissä vanhainkodissa vai olet istunut puoli vuotta kotona?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:42"]"Sossuämmä" ei voi ehdottaa tuota, koska työharjoittelu ei ole sosiaaliviraston alaista toimintaa. [/quote] Voipas. Nykyään sossu ja työkkäri on yhteistyössä ja leikkauksia tulee mikäli on saanut karenssin.
[/quote]
Yhteistyössä kyllä, mutta paikat eivät ole sossun jaettavissa, joten on mahdotonta, että sossu olisi kehottanut menemään vanhainkodille töihin. Sossu olisi käskenyt työkkäriin, tai sitten työkkärissä on ensin sanottu, että vanhainkodille, josta sossu on sitten maininnut.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:44"]Ei sinulla ainakaan kovin häävit tavat ole kirjoitustyylistäsi päätellen.
[/quote]
Sinusta ok tuollaista paskaa edes ehdottaa? Ois tehnyt mieli sylkeä sen sossutantan päälle.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:42"]"Sossuämmä" ei voi ehdottaa tuota, koska työharjoittelu ei ole sosiaaliviraston alaista toimintaa. [/quote] Voipas. Nykyään sossu ja työkkäri on yhteistyössä ja leikkauksia tulee mikäli on saanut karenssin.
[/quote]
Yhteistyössä kyllä, mutta paikat eivät ole sossun jaettavissa, joten on mahdotonta, että sossu olisi kehottanut menemään vanhainkodille töihin. Sossu olisi käskenyt työkkäriin, tai sitten työkkärissä on ensin sanottu, että vanhainkodille, josta sossu on sitten maininnut.
[/quote]
Ja siellä työkkärissäkin on todennäköisesti ennen tätä pitänyt päästä kuntouttavan työtoiminnanpiiriin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:44"]Ei sinulla ainakaan kovin häävit tavat ole kirjoitustyylistäsi päätellen. [/quote] Sinusta ok tuollaista paskaa edes ehdottaa? Ois tehnyt mieli sylkeä sen sossutantan päälle.
[/quote]
Ja tavat senku huononee....
Pääseekö lastentarhaankin palkattomaan työhön?
-asko vilenius-
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:45"]
Saisit siitä tärkeätä työkokemusta. Jos pyrit työelämään, niin on tärkeää näyttää, että olet tehnyt töitä ja sinulla on motivaatiota työhön. Kumpi osoittaa enemmän luottamusta: olet puoli vuotta töissä vanhainkodissa vai olet istunut puoli vuotta kotona?
[/quote]
Valtio saa siitä ilmaista työvoimaa. Näin jatkossakin sote-aloilta voi leikata, kun työntekijät eivät siellä tarvitse palkkaa ollenkaan! :) Odota vain, sinun työpaikkasi on seuraavana jonossa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 18:43"]
[/quote]
[/quote]
Ei kehottanut mutta ehdotti tuota. Työkkärissä asiakkaana olen ja en tiedä miks rupesi sossusta tommosta ehdottaa.
Jep, eipä tarvitse sitten palkata koulutettuja ihmisiä kun ilmaistakin työvoimaa saa.
Vittu teitä nykynuoria. Mä olen nuorena tehnyt vapaaehtoisia ilmaisia työharjoitteluja mutta ehkä juuri siksi olen nykyään tässä asemassa kuin olen.
Toivottavasti kukaan ei mene tuollaisiin. Ilmaiseksi jonnekin paskanhajuiseen vanhainkotiin öliseviä dementikkoja hyysäämään. Hyi helvetti.
Toivottavasti et mene, ne vanhukset ansaitsevat paljon enemmän kuin jonkun ap:n tapaisen idiootin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:07"]Toivottavasti kukaan ei mene tuollaisiin. Ilmaiseksi jonnekin paskanhajuiseen vanhainkotiin öliseviä dementikkoja hyysäämään. Hyi helvetti.
[/quote]Eihän nuoret oikeasti ajattele näin? Olen tosiaan ollut ilmaiseksi töissä vanhainkodeissa, järjestöissä yms. Ja sitä kautta oppinut hyvän työmoraalin jonka ansiosta asiat melko hyvin nyt.
En kyllä toivoisikaan sinua äitiäni hoitamaan. Mutta yritän ymmärtää harmiasi.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:05"]Vittu teitä nykynuoria. Mä olen nuorena tehnyt vapaaehtoisia ilmaisia työharjoitteluja mutta ehkä juuri siksi olen nykyään tässä asemassa kuin olen.
[/quote]
Vanhustyö vaatii minusta koulutuksen. Ei ilmaisia työntekijöitä sinne. Ei ole siitä työharjoittelista eikä vanhuksestakaan kivaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 19:05"]Vittu teitä nykynuoria. Mä olen nuorena tehnyt vapaaehtoisia ilmaisia työharjoitteluja mutta ehkä juuri siksi olen nykyään tässä asemassa kuin olen.
[/quote]
Vanhustyö vaatii minusta koulutuksen. Ei ilmaisia työntekijöitä sinne. Ei ole siitä työharjoittelista eikä vanhuksestakaan kivaa.
ap
[/quote]Höpöhöpö, vanhukset tarvii seuraa ja kyllä minä vanhukset pesin ja hoidin jo 16 vuotiaana. Mutta vähintään seuraa voit tarjota, viedä ulkoilemaan, auttaa syömisessä yms.
Itse sain työpaikan 3 kk ilmaisen harjoittelun päätteeksi. Tämän jälkeen olen ollut yhtäjaksoisesti työelämässä yli 10 vuotta. Uskon siis, että harjoittelu kannatti vaikka silloin vähän harmittikin tehdä ilmaiseksi samoja hommia mistä muille maksettiin.
"Sossuämmä" ei voi ehdottaa tuota, koska työharjoittelu ei ole sosiaaliviraston alaista toimintaa.