Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä teki inhottavan tempun :(

Vierailija
05.07.2015 |

Ollaan molemmat varattuja, minä kaukosuhteessa. Oltiin kahdestaan festareilla, tarkoitus oli nukkua yhteisessä teltassa. Kun bändit lopetti, tämä ystäväni lähti illalla tapaamansa miehen matkaan miehen asuntoautolle. Nukuin yksin teltassa ja ystävä ilmestyi aamulla takaisin, ei epäilystäkään mitä siellä asuntoautossa tapahtui. Vein ystävän kotiin ja jäin sinne vielä kahville. Ystävän mies kyseli, miten ilta ja yö meni. Ystävä lörpötteli, kuinka hän oli nukkunut yksin teltassa, kun minä lähdin vieraan miehen matkaan! Menin ihan sanattomaksi enkä osannut oikaista ystävän puheita, lähdin aika äkkiä kotiin. Nyt pelottaa, että ystävän mies vihjaa asiasta joskus omalle miehelleni, vaikka en ole tehnyt yhtään mitään väärää. En tiedä pitäisikö laittaa ystävälle viestiä, että jos hän ei kerro miehelleen totuutta, niin sitten minun on pakko. En halua, että kukaan alkaa levitellä juttuja kuinka moraalittomasti muka olen toiminut.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelleni ja kaverin miehelle, kaveri pisti välit poikki ja yrittää kääntää edelleen tätä minun syykseni, oma mies uskoo, kaverin ei.-ap

Vierailija
2/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö sen textari jutun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mut hän otti taitavasti aloitteen itselleen. Sua ei usko enää kukaan jos alat syyttelemään muita. Ei tainnut olla ekaa kertaa vieraissa "ystäväsi"

Vierailija
4/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä puhut edelleen ystävästä.

Vierailija
5/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 ei ole ap.

Lähetin ystävälle tekstarin ja kysyin, miksi hän teki mitä teki ja että koin sen todella epäasialliseksi. Vastaus oli suunnilleen, että ei kai sillä niin väliä ole ja että ei hänen miehensä kerro siitä muille jos minua se pelottaa.

Laitoin heti aamusta viestin omalle miehelle, että soittaa heti kun pystyy. Puhuimme pitkään puhelimessa ja luulisin, että mies uskoi kertomani. Katsotaan nyt miltä tilanne näyttää kun nähdään seuraavan kerran. Laitoin myös ystävän miehelle viestin, kuinka tilanne oikeasti meni ja että toivon silti hänelle kaikkea hyvää.

Ystävyys oli nyt siinä. Toivottavasti minulla on vielä parisuhde.

ap

Vierailija
6/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:44"]

Sori mut hän otti taitavasti aloitteen itselleen. Sua ei usko enää kukaan jos alat syyttelemään muita. Ei tainnut olla ekaa kertaa vieraissa "ystäväsi"

[/quote]

Uskaltaako tästä edes kertoa omalle miehelle? Kamala sotku. :(

ap

Vierailija
7/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:46"]

Ja sä puhut edelleen ystävästä.

[/quote]

Niin... Taisi se ystävyys kyllä olla tässä.

ap

Vierailija
8/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole entinen ystävä?

Vierailija
9/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin omalle miehelle ennen kuin kukaan muu ehtii

Vierailija
10/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin omalle miehelle totuuden ja jättäisin tommosen "ystävän" ihan omaan arvoonsa.

Vierailija
11/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:44"]

[/quote]

Uskaltaako tästä edes kertoa omalle miehelle? Kamala sotku. :(

ap
[/quote]
Kerro mieluummin heti totuus miehellesi kuin vasta sitten kun hän on kuullut juttuja muualta.

Vierailija
12/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa puhua omalle miehelle asiasta ajoissa juuri niin kuin on asia mennyt. En myöskään enää pitäisi yhteyttä tuollaiseen "ystävään". Omapahan on asiansa jos on mennyt tavaraa vieraille jakelemaan, mutta kaverin mustamaalaaminen on niin syvältä että siinä ei mitkää selittelyt auta, vaan kyseessä ei ole millään lailla oikea ystävä.

Vierailija
13/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kertoisin nyt ensimmäisenä sun omalle miehelle.

Vierailija
14/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:50"]

Minä kertoisin omalle miehelle ennen kuin kukaan muu ehtii

[/quote]

Ja välit poikki ystävään. Muuten mies ei välttämättä usko. Tosin voi silti aina epäillä.

Vierailija
15/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että kun menee oikein kylmät väreet. Kamala "ystävä"! Miten pystyit olemaan hiljaa, itse olisin alkanut pää punaisena ja suu vaahdoten kertomaan totuutta :D Kerro ihmeessä miehellesi, ja myös "ystäväsi" miehelle. Ja pieni vinkki: katkaise välit häneen. Oikeasti. Hänen tekonsa osoitti, ettei välitä susta paskan vertaa. Eikä kyllä miehestäänkään. Yök.

Vierailija
16/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna menisin suoraan kasvotusten puhumaan sille horolle ja antaisin samalla mitalla takaisin. Ja sitäpaitsi jos pystyt ota yhteytta siihen tyyppiin jonka kanssa "ystäväsi" makasi. Hän on hyvä todiste siitä mitä oikeasti tapahtui. En ymmärrä miten pystyt antamaan asian olla?!

Vierailija
17/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:49"]

Eiköhän tuo ole entinen ystävä?

[/quote]

On. Olenko ihan kamala ihminen, kun tekisi mieli kostaa? Vähintäänkin kertomalla hänen miehelleen miten ilta oikeasti meni.

ap

Vierailija
18/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:57"]55 ei ole ap.

Lähetin ystävälle tekstarin ja kysyin, miksi hän teki mitä teki ja että koin sen todella epäasialliseksi. Vastaus oli suunnilleen, että ei kai sillä niin väliä ole ja että ei hänen miehensä kerro siitä muille jos minua se pelottaa.

Laitoin heti aamusta viestin omalle miehelle, että soittaa heti kun pystyy. Puhuimme pitkään puhelimessa ja luulisin, että mies uskoi kertomani. Katsotaan nyt miltä tilanne näyttää kun nähdään seuraavan kerran. Laitoin myös ystävän miehelle viestin, kuinka tilanne oikeasti meni ja että toivon silti hänelle kaikkea hyvää.

Ystävyys oli nyt siinä. Toivottavasti minulla on vielä parisuhde.

ap
[/quote]
Minä niin vilpittömästi toivon myös, että sinun oma suhteesi säilyy ja kestää, koska olet täysin syytön! Teit (ainoan) oikean ratkaisun ystäväsi suhteen. Tsempit jatkoon!

Vierailija
19/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kenen kanssa petti? Jos miehesi epäilee sua niin käske soittaa sille miehelle ja kysyä.

Vierailija
20/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:51"]Hyi että kun menee oikein kylmät väreet. Kamala "ystävä"! Miten pystyit olemaan hiljaa, itse olisin alkanut pää punaisena ja suu vaahdoten kertomaan totuutta :D Kerro ihmeessä miehellesi, ja myös "ystäväsi" miehelle. Ja pieni vinkki: katkaise välit häneen. Oikeasti. Hänen tekonsa osoitti, ettei välitä susta paskan vertaa. Eikä kyllä miehestäänkään. Yök.
[/quote]
Tämä. Mulla kans ihan pahalle tuntui ap:n puolesta, "ystävähän" on ihan sairas pa*ka!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi