Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

INHOAN tuota yhtä mainosta! Onko muita?

Vierailija
05.07.2015 |

Vihaan ja inhoan tuota ällöttävää mainosta jossa se nainen kyylää sitä juustoa kuin mikäkin CSI-tutkija ruumista ja sanoo maiskuttaen ja mössö suussa että ¨¨se mmmmmaaistuu mösssö kkkkrrrreikkalaiselta maiskutus ja mössötys maiskutus. Heti kun kuulenkin se äänen niin lähtee kanava vaihtoon. Ja voin vannoa että en osta sitä juustoa. 

Kaikki mainokset missä maiskutetaan ja mössötetään ja kuiskitaan on heti niin no no-ostoslistalla. yäks.

Ei mulla muuta.  Joo ja ei ole muuten kuin normaalisti pipo tiukalla, mutta tämä mainos kiristää ja pahasti. :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, että miten se juusto voi haista ja maistua kreikkalaiselta salaattijuustolta (fetalta). Kun fetahan on tehty vuohen- ja lampaanmaidosta, kun tuo Valion salaattijuusto taas kotimaisesta lehmänmaidosta.

Vierailija
2/3 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä ällö. Itse inhoan mainoksissa sitä asetelmaa, kun nainen niiiin viisana kertoo masukipuiselle ystävättärelleen jostain ihmesapuskasta. Hupssssista vaan ja illalla lähdetään tyttöporukassa kiharoissa ja mekoissa litteävatsaisena itsevarmuutta uhkuen vähän baareileen. Össönsössön söö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on adblock. Ei enää inhota mainokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi