Saako alapään pestä muulla kuin vedellä?
Kommentit (61)
Mä käytän aina välillä pesuvoidetta
Vedellä mä pesen. Silloin tällöin suihkussa nopsaan saippualla. Ei ole ollut tulehduksia tai mitään.
Vesipesu tosiaankin riittää, kun sitä tekee säännöllisesti.
Mä pesen aqualan l-voiteella. Voin kyllä suositella, tällä on helppo pestä ja sopii hyvin myös vaikka kasvojenpesuun suihkussa.
Riippuu varmaan tilanteesta. Jos ei ole mitenkään likaantunut niin vesi riittää. Jos on kaatunut beba edellä lantakasaan voi olla ettei riitä. Ensin vedellä isommat roskat pois ja sitten mietoa pesunestettä tai saippuaa.
Jos on jonkun tulehduksen hankkinut niin Australian bodycaren teepuuöljyä sisältä body wash on tosi hyvä.
Joskus kun alapään bakteerikanta menee sekaisin voi Vogelin herajuomasta ja vedestä tehdä laimean liuoksen ja huuhdella sillä.
Vesi on kuitenkin se paras.
Saahan sen värkkinsä pestä vaikka akkuhapolla jos haluaa, ei sitä kukaan kiellä. Eri asia on sitten kannattaako. Itse jättäisin pesuaineet tilanteeseen kun niitä syystä tai toisesta oikeasti tarvitsee, miltei mikä tahansa ylimääräinen kun häiritsee bakteereja ja horjuttaa kosteustasapainoa ja altistaa sienille ja tulehduksille.
mammat ja jonnet miinustaa vesipesijöitä.. heillä realiteetit kateissa haha
Normaalilla suihkusaippualla pesen päivittäin.
Kahdella sormella pesen sisältä ja ulkoa.
Saa sen ulkopuolelta välillä, muttei limakalvoille saippuaa.
Jos dippaat kätesi kuseen ja paskaan, niin pesetkö sen pelkällä vedellä?
Vierailija kirjoitti:
Jos dippaat kätesi kuseen ja paskaan, niin pesetkö sen pelkällä vedellä?
Jotkut alueet nyt on herkempiä kuin toiset. Naisen alapäätä ei kuulu pestä saippualla. Vaikka sua kuinka ällöttäisi oma kakkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajustamattomalla nestesaippualla olen pessyt koko ikäni, nuorempana varmaan sillä, mitä käteen sattui. Ikinä ei ole ollut hiivaa tai muita ongelmia.
N50
Koska ei ne hiivat ja muut ongelmat johdu saippuapesusta, vaan aivan muista rassaamisista.
Alushousut, millaisiahan ovatkaan nykyään? Niinpä, muovista tehtyjä naruja huulien ja poskien välissä. Niiden päällä muovipussihousut, ja kaikki ilmastointikarvat revitty tai raavittu pois. Kaikilla mahdollisilla tavoilla runkutellaan vuorotellen reikiä katsellen mallia näytöltä.
Sitten syytetään saippuapesua. Voi hyvää päivää.
Googlaapa vähän. Järjestäen jokainen gynekologi, terveyskirjasto yms. yksiselitteisesti sanoo, ettei saippualla pesu ole suositeltavaa vaan vesipesu riittää.
Kyllähän ulkoiset alueet esim nivuset, sisäreidet ja alapään ns. Ympäristön voi pestä sille tarkoitetulla pesuaineella tai ihan tavankin suihkusaippualla kunhan sitä ei joudu sinne sisälle eikä ulkoisille limakalvoille, välttämättä ei myöskään häppäreihin, noille riittää vesipesu. Alapäähän ei itsessään hikoile vaan se on se sitä ympäröivä iho ja nivuset, joten ei tarvitse limakalvoja hinkata saippualla siinä pelossa että ne olisivat hikeentyneet. Perusvoiteella taas voi pestä häppäreitä myöten eikä haittaa jos joutuu limakalvoille. Se on päinvastoin ihan hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile kossua.
Juon sitä mieluummin kuin "heitän viemäriin".
Ap
Samaa shampoota laitan alapäähän kuin ylä ja keskipäähän.
Mitä tämä "saako" tarkoittaa? Jokainen kai pesee itsensä millä haluaa, kuka sen estää tai sanktioi jos pesee pyrstönsä "väärin"? Eli jynssää vaikka mäntysuovalla, se on yksityisasia eikä kuulu meille muille mitenkään.
Mäntysuopa on luonnonmukainen vaihtoehto.
Jos olet koululainen ,opiskelija kysy kouluterveyden hoidolta.Jos olet työtön ja heität vain läpää suksi suolle.
Koska ketju on ollut 100% asiallinen, ehdotan pahimpiin pinttymiin hiekkapuhallusta.
Hei, vagina ja korvakäytävä on itsepuhdistuvia elimiä.
Joo bläää en pystyis peseen pelkällä vedellä hyi,,luulis että haisee