Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun luokkalaiseni on liian täydellinen

Vierailija
19.02.2022 |

Hänellä on aina hyvin supertyylikkäät vaatteet ja hieno tyyli muutenkin. Perheensä on rikas ja hänelläkin on paljon omaisuutta kun tekee paljon töitä kotoa ja saa siitä 30e/viikko. Hän on hyvin älykäs ja hyvä koulussa, on parisuhteessa, kavereita on paljon ja somessa myös aika suosittu.

Itse olen yrittänyt kehittää kohti hänen suuntaa, mutta se ei vaan onnistu näin pienilahjaiselle ihmiselle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu sen takia, koska siinä olet ainutlaatuinen ja sinun pitää löytää oma juttusi, ei olla jonkun halpakopio.

<3

Vierailija
2/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni luokkatoveri oli myös täydellinen oppilas ja täydellisestä perheestä. 17-vuotiaana jätti jälkeensä vain lapun "minä en jaksa enää" ja sitten meni parvekkeelta alas. Ei se kaikki ole aina miltä se näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on omat ongelmansa.

Ei sillä, voihan hän olla oikeasti kaikkea tuota mitä luettelit. Mutta hyvin epätodennäköistä, että asiat olisivat ihan niin hyvin kuin miltä ulospäin vaikuttaa.

Vierailija
4/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljeni luokkatoveri oli myös täydellinen oppilas ja täydellisestä perheestä. 17-vuotiaana jätti jälkeensä vain lapun "minä en jaksa enää" ja sitten meni parvekkeelta alas. Ei se kaikki ole aina miltä se näyttää.

Kun tarkemmin muistelen niin se taisi olla "minä en jaksa enää! Anteeks!"

Vierailija
5/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti töitä tekee ja tienaa noin 130 e kuussa, justiinsa.

Vierailija
6/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, minkä ikäisestä luokkakaverista on kyse?

Vierailija
7/7 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että ihmiset ovat ikäviä vaikka olisin ystävällinen. Pitäisi siis mennä huonommin että saisi kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä