Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää kasvojeni epäsymmetrisyys

Vierailija
05.07.2015 |

Mulla oli lapsena tosi kauniit kasvot yläasteikäiseksi asti, kunnes purenta teki kasvoista epäsymmetriset. Toinen puoli kasvoista on leveämpi kuin toinen ja peilikuvaani tottuneena oon ihan ok näköinen. Valokuva kuitenkin paljastaa totuuden ja tekisi mieli kuolla. Muita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ihan epäsymmetriset kasvot: Nenän varsi aivan vinossa, pieni leuka, joka on toiselta puolen ihan eri muotoinen kuin toiselta, huulet on ihan muotopuolet ja hymyillessä vain toinen puoli nousee ylös. Hampaat tunkee suusta ulos. Ja nenä ei ole edes keskellä päätä, tämän huomaa kun yrittää tehdä keskijakausta hiuksiin, se on täysin mahdotonta kun ei pysty määrittämään kasvojen keskikohtaa. Mutta en jaksa itkeä, pitää yrittää olla ajattelematta asiaa.

Vierailija
2/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea, ihanaa. Johtuuko sullakin purennasta?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä johtuuko kaikki purennasta, vai olenko vain muuten epämuodostunut. Tuntuu oudolta että nenän vinous voisi johtua purennasta.

-8

Vierailija
4/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Kaikilla on epäsymmetriset kasvot. Jos sinulla ei ole toinen silmä korvassa ja kulmakarva sieraimessa niin älä jaksa.
Hanki oikeita ongelmia.

Vierailija
5/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huono purenta voi muokata naaman epäsymmetriseksi? 

En siis epäile, en vain ole kuullutkaan. 

Ja noita vikoja voi tasoittaa, siis saada kasvot näyttämään symmetrisemmiltä meikin tai hiusmallin avulla. Vaikeinta on se että omaa naamaa on vaikea katsoa objektiivisesti ja nähdä miten kannattaisi muokata. Sitten taas tuntemattomalta ei voi mennä kysymään että mites sä parantaisit mun naamaa ja tututhan sanoo että oot kaunis just tuollaisena kun olet!

Vierailija
6/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ihmisten kasvossa on joitain epäsymmetrisyyksiä. Tuskin kukaan tarkastelee kasvojasi samanlaisen suurennuslasin alla kuin itse teet. Koeta pyrkiä siitä eroon, se vie energiaa ja aikaasi aivan turhaan!

Yksityiskohdat on yksityiskohtia, kokonaisuus voi silti olla kaunis. Varsinkin jos niin päätät!

Vierailija
7/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kasvot sen verran epätasapainossa, että monet aurinkolasit menee vinoon. En ole huomannut että näkyisi peilissä.

Vierailija
8/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy purennan muutokseen on luultavasti syöpä. Menisin lääkäriin välittömästi.

Vierailija
9/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeeeeiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!

Vierailija
10/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ei. kuva auttas

Vierailija
11/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kehtaa, monella on epäsymmetriset kasvot ja hyvin pyyhkii.

Vierailija
12/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tottunut peilikuvaan, et oikeaan kuvaan itsestäsi. Todennäköisesti kukaan muu ei näe tätä "epätäydellisyyttä" sinussa, he ovat aina katsoneet sinua oikein päin ja tottuneet siihen :-)

Vierailija
13/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valita oikojahammaslääkärille. Oionta muuttaa myös kasvoja! Ei kannata siis tehdä itselleen mitään pahaa. Asia on korjattavissa ja vieläpä julkisin verovaroin, jos ongelma on toiminnallinen, vaikuttaa paljon mielenterveyteesi tai purenta aiheuttaa kipuja. Ristipurentako?

Vierailija
14/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pureehan tämäkin vinoon, mutta silti valloitti maailman miesten sydämet söpöydellään:

https://shaunynews.files.wordpress.com/2014/04/a97140b40cd0171f423447d7406c3255-girls-fake-tan-is-out-of-control.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän