Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaino ytittää terrorisoida kehonrakennusharrastustani

Vierailija
13.07.2015 |

Minulla menee salilla aikaa monta tuntia kuutena päivänä viikossa, siihen vielä muu liikunta. Hän valittaa että Pitäs olla lasten kanssa, Pitäs siivota, Pitäs käydä kaupassa. En mä ehdi! Mulla on keho rakennettavana, ei oo aikaa turhaan pelleilyyn.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli freudilainen lipsahdus sulle, kun kirjoitit, että Vaino. Vaimo siellä sinua vainoaa.

Vierailija
2/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on kyllä ihme nipottaja toi sun rouvasi. Se ei vaan tajua miten tärkeä juttu sun lihaksisto ja sen pumppaaminen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla tahdilla se vaan pienenee, sori.

Vierailija
4/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 14:02"]

Minulla menee salilla aikaa monta tuntia kuutena päivänä viikossa, siihen vielä muu liikunta. Hän valittaa että Pitäs olla lasten kanssa, Pitäs siivota, Pitäs käydä kaupassa. En mä ehdi! Mulla on keho rakennettavana, ei oo aikaa turhaan pelleilyyn.

[/quote]

Miksi ihmeessä hankit perheen, olet ikuinen poikamies tyyppiä.

Sinänsä surullista että lapsilla ei ole isää. uuden miehen aina löytää jostain..

Vierailija
5/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai monta tuntia yhteensä viikossa vai monta tuntia joka treenipäivänä? Kuulostaa enemmän kestävyysjuoksulta. Bodaustreeni vie maks.30 minuuttia 2-3 kertaa viikossa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
6/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika narsisti etkö välitä lapsistasi ja vaimostasi? Pumppaat vaan rautaa se on elämäsi! Häpeä vaimosi kannattaisi erota

Vierailija
7/7 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet trolli. Onneksi olkoon. Sabotit itse juuri muita. Tietenkin jos tekisit sitä työksesi olisi se uskottavaa mutta tuollainen kahden ja puolen rivin avaus kertoo vain trollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän