Miksi joku oikeasti nukkuu myöhään? Esimerkiksi klo 9. Minä herään jo klo 4
Kommentit (33)
Taina Licciardo-Toivola herää jo klo 3:00. Otapa mallia.
Miksi joku oikeasti herää aamuyöllä? Minä nukun niin pitkään kuin hyvältä tuntuu ja on tarpeen.
Miksi tuohon aikaan? Menetkö aamuvuoroon. 9 aikaan on hyvä herätä.
No vi**u herää vapaasti, mutta älä kuvittele, että se tekee sinusta sen parempaa ihmistä.
Et selvästikään tee kolmivuorotyötä. Mä teen ja todellakin nukun pitkään jos siihen on mahdollisuus. Eikä klo:9 ole edes mitenkään kovin myöhään. Yövuoro kestää klo:7.10 asti ja kotona olen n. puoli kahdeksan. Ei siinä kyllä ysiltä vielä ylös nousta.
Herään 11 aikoihin aamulla. Jos pitää jostain syystä herätä ennen kasia, niin päivät tuntuu pitkiltä, tylsiltä ja väsyttäviltä.
Ja menet luultavasti illalla nukkumaan aika aikaseen? Monesti tuntuu, että aikaiseen herääjät kuvittelevat olevansa parempia ihmisiä vaikka yöunet yhtä pitkiä...
Kuka viittii herätä sianpieremän aikaan. MINUSTA on ihana nukkua yhdeksään!
Minäpä herään jo puolen yön aikaan. Nukkumaan menen klo21. Kuka pystyy nukkumaan neljään asti aamulla, ihan käsittämätöntä.
Klo 9 ei ole myöhään. Yöt on nukkumista varten ja klo 4 on vielä yötä.
Jokaisella ihmisellä on sisäinen kello. Me olaan kaikki erinlaisia.Jotkut aamun virkkuja jotkut illan torkuja ja päin vastoin. Itse nukun yöni hyvin 7-8h.putkeen herämättä kertaakaan.Joka aamu herään kello 5-6 välillä,ilman kelloa.Olen siis aamun virkku ja illan torkku!Eläkeläiselle se saataa olla tylsääkin? No huomenna aamulla on jääkiekon finaali ,jotain piristystä ja jännäämistä.Kun olin työ elämä luoja että toivon kuin jään eläkeelle ,saan vihdoin nukkua pitkään.Niinpä.
Menen sillon 4 aikoihin nukkumaan
Ja keskiyön jälkeen kun vuorokausi vaihtuu, sinä vaan nukut, kun minä olen tehnyt töitä jo tuntikaupalla.
Koska pääsen töistä klo 24 ja olen kotona hieman ennen yhtä. Tarvitsen unta enemmän kuin 3 tuntia.
Kai teet vielä punnerruksia ja vatsalihasliikkeitä heti heräämisen jälkeen?
Koska se on mukavaa. Heräsin tänään joskus klo 10 jälkeen.