Nyt pesty Stockholm pois hiuksista, miksi näistä tuli kellertävät?
Pidin väriä ohjeen mukaan 30 min. Ihmettelen miten näistä tuli silti kellertävät.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:31"]Mikä oli lähtötilanne?
[/quote]
Hieman kellertävä edellisestä värjäyksestä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:31"]Mikä oli lähtötilanne?
[/quote]
Hieman kellertävä edellisestä värjäyksestä.
[/quote]
Eli värjätty pohja. Ja laitoit vaalennusvärin siihem päälle? Siihen tarvitsisi nyt kevytvärin taittosävyksi, jotta saa kylmän vaalean. Jos pohja on liian tumma niin ei sekään auta. Mitä siitä pitäisi saada aikaiseksi?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:52"]Vaalennusteho ei ollut riittävä hiuksillesi.. Ei hopeashampppoo auta jos hiukset ovat voimakkaan keltaiset. Mene kampaajalle. [/quote] Niin vähän arvelin että johtui hiusteni keltaisuudesta. No ehkä minulle sopii tämän väriset kun eräs mummokin kutsui minua kusipääksi kun hän käveli minua vastaan tunnelissa oikealla puolella seinää vasten minusta päin katsottuna enkä siirtynyt edestä pois sillä Suomessahan on oikeanpuoleinen liikenne ja minulla lain mukaan täysi oikeus kävellä oikealla puolella.
[/quote]
Haha! :D Mutta saa Suomessa kävelytietä kulkea vasentakin puolta, kunhan kävelee reunassa ja väistää sitten vastaantulijoita.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:52"]Vaalennusteho ei ollut riittävä hiuksillesi.. Ei hopeashampppoo auta jos hiukset ovat voimakkaan keltaiset. Mene kampaajalle. [/quote] Niin vähän arvelin että johtui hiusteni keltaisuudesta. No ehkä minulle sopii tämän väriset kun eräs mummokin kutsui minua kusipääksi kun hän käveli minua vastaan tunnelissa oikealla puolella seinää vasten minusta päin katsottuna enkä siirtynyt edestä pois sillä Suomessahan on oikeanpuoleinen liikenne ja minulla lain mukaan täysi oikeus kävellä oikealla puolella.
[/quote]
Haha! :D Mutta saa Suomessa kävelytietä kulkea vasentakin puolta, kunhan kävelee reunassa ja väistää sitten vastaantulijoita.
[/quote]
Tietysti mutta mummo ei väistänyt joten jäimme nököttämään ja riitelemään nenän vastatusten kun ei kumpikaan suostunut väistämään. Sanoin että minulla on kyllä aikaa seistä tässä. Hänen kärsivällisyytensä loppui kolmessa sekunnissa jonka seurauksena lähti kävelemään ja löi minua laukulla.
Kun vaalentaa, taittuu ensin oranssiksi, sitten keltaiseksi ja sitten vaaleaksi. Teho ei siis ollut sulle riittävä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"]Kun vaalentaa, taittuu ensin oranssiksi, sitten keltaiseksi ja sitten vaaleaksi. Teho ei siis ollut sulle riittävä.
[/quote]
Vai oisko pitänyt antaa vaikuttaa kauemmin?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"]Kun vaalentaa, taittuu ensin oranssiksi, sitten keltaiseksi ja sitten vaaleaksi. Teho ei siis ollut sulle riittävä.
[/quote]
[/quote] En tiedä. Ehkä. Tai sitten annat hiusten levätä hetken ja muhittelet jollain kylmällä colormaskilla. Mene näyttämään tukkaa kampaajalle. Voit myös tehdä vaalennuspesun, katso googlella ohjeet ja sen jälkeen vain kylmää taittosävyä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"]Kun vaalentaa, taittuu ensin oranssiksi, sitten keltaiseksi ja sitten vaaleaksi. Teho ei siis ollut sulle riittävä.
[/quote]
[/quote] En tiedä. Ehkä. Tai sitten annat hiusten levätä hetken ja muhittelet jollain kylmällä colormaskilla. Mene näyttämään tukkaa kampaajalle. Voit myös tehdä vaalennuspesun, katso googlella ohjeet ja sen jälkeen vain kylmää taittosävyä.
[/quote]
Mikä on kylmän sävyinen color mask?
Mikä oli lähtötilanne?