Nyt pesty Stockholm pois hiuksista, miksi näistä tuli kellertävät?
Pidin väriä ohjeen mukaan 30 min. Ihmettelen miten näistä tuli silti kellertävät.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"]Kun vaalentaa, taittuu ensin oranssiksi, sitten keltaiseksi ja sitten vaaleaksi. Teho ei siis ollut sulle riittävä.
[/quote]
Vai oisko pitänyt antaa vaikuttaa kauemmin?
[/quote] En tiedä. Ehkä. Tai sitten annat hiusten levätä hetken ja muhittelet jollain kylmällä colormaskilla. Mene näyttämään tukkaa kampaajalle. Voit myös tehdä vaalennuspesun, katso googlella ohjeet ja sen jälkeen vain kylmää taittosävyä.
[/quote]
Mikä on kylmän sävyinen color mask?
[/quote] Parhaiten mulla toimii KS:n Pearl, mutta se on tosiaan vain hoitomaski. Sitten voit ostaa myös Wella Softcolour 10BS.
[/quote]
Mitä tarkoitat että se on "vain hoitomaski"?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"]Kun vaalentaa, taittuu ensin oranssiksi, sitten keltaiseksi ja sitten vaaleaksi. Teho ei siis ollut sulle riittävä.
[/quote]
[/quote] En tiedä. Ehkä. Tai sitten annat hiusten levätä hetken ja muhittelet jollain kylmällä colormaskilla. Mene näyttämään tukkaa kampaajalle. Voit myös tehdä vaalennuspesun, katso googlella ohjeet ja sen jälkeen vain kylmää taittosävyä.
[/quote]
[/quote] Parhaiten mulla toimii KS:n Pearl, mutta se on tosiaan vain hoitomaski. Sitten voit ostaa myös Wella Softcolour 10BS.
[/quote]
[/quote] Se ei ole kevytväri kuten Wellan Softcolour. Kuitenkin rakennepaikkaa enemmän juuri värjättyä tukkaa. Mun on tosi vaikeaa nyt kirjoittaa, työnnän samalla rattaita ja koira on hihnassa. Joo ja samalla palstailen :D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"]Kun vaalentaa, taittuu ensin oranssiksi, sitten keltaiseksi ja sitten vaaleaksi. Teho ei siis ollut sulle riittävä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote] Se ei ole kevytväri kuten Wellan Softcolour. Kuitenkin rakennepaikkaa enemmän juuri värjättyä tukkaa. Mun on tosi vaikeaa nyt kirjoittaa, työnnän samalla rattaita ja koira on hihnassa. Joo ja samalla palstailen :D
[/quote]
Ok kiitos tiedosta. Aito av:lainen palstailee vaikka benji-narun päässä.
oisko kannattanut mennä kampaajalle in the first place? :D :D
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:17"]oisko kannattanut mennä kampaajalle in the first place? :D :D
[/quote]
Ei koska kampaajafobia.
Sulla on punapigmenttiä hiuksissa. Käytä hopeashampoota.
Vaalennusteho ei ollut riittävä hiuksillesi.. Ei hopeashampppoo auta jos hiukset ovat voimakkaan keltaiset. Mene kampaajalle.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:52"]Vaalennusteho ei ollut riittävä hiuksillesi.. Ei hopeashampppoo auta jos hiukset ovat voimakkaan keltaiset. Mene kampaajalle.
[/quote]
Niin vähän arvelin että johtui hiusteni keltaisuudesta. No ehkä minulle sopii tämän väriset kun eräs mummokin kutsui minua kusipääksi kun hän käveli minua vastaan tunnelissa oikealla puolella seinää vasten minusta päin katsottuna enkä siirtynyt edestä pois sillä Suomessahan on oikeanpuoleinen liikenne ja minulla lain mukaan täysi oikeus kävellä oikealla puolella.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 18:52"]Vaalennusteho ei ollut riittävä hiuksillesi.. Ei hopeashampppoo auta jos hiukset ovat voimakkaan keltaiset. Mene kampaajalle.
[/quote]
Oletko aivan varma?
Mikä oli lähtötilanne? Mikä väri on "Stockholm"? Vaalennusväri, kevytväri, kestoväri? Millainen siitä oli tarkoitus tulla?
Tuo kaupunkien niminen sarja on muistaakseni L'Oreal Excellence. Toimi vielä 90-luvulla, mutta sittemmin EU:ssa kiellettiin tietyt kemikaalit ja vaalennusteho ei enää sama. Itselleni tulee kaikista kaupan väreistä kananpojankeltainen tukka. Toisaalta kampaajatkaan ei enää nykyään saa vaalennettua mun hiusta puhtaan vaaleaksi hiusta vaurioittamatta. Ilmeisesti joku tärkeä tehoaine kielletty.
Ei hopeatussitkaan enää tuoksu aah niin ihanalta, kun xyleeni on kielletty. Kaikki on pilattu.
Oisit ottanut Helsingin, se antaa kylmemmän lopputuloksen
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:19"]Tuo kaupunkien niminen sarja on muistaakseni L'Oreal Excellence. Toimi vielä 90-luvulla, mutta sittemmin EU:ssa kiellettiin tietyt kemikaalit ja vaalennusteho ei enää sama. Itselleni tulee kaikista kaupan väreistä kananpojankeltainen tukka. Toisaalta kampaajatkaan ei enää nykyään saa vaalennettua mun hiusta puhtaan vaaleaksi hiusta vaurioittamatta. Ilmeisesti joku tärkeä tehoaine kielletty.
Ei hopeatussitkaan enää tuoksu aah niin ihanalta, kun xyleeni on kielletty. Kaikki on pilattu.
[/quote]
Loreal jep, mutta ei Excellence vaan Preference. On kyllä tehottomia nuo vaalennusvärit kun kaikista tulee keltainen.
Tosin värjäsin joskus useita kertoja lyhyen ajan sisällä Schwartzkopfin 00 sävyllä ja hiukset eivät monien värjäyskertojen jälkeen olleet enää keltaiset. Mutta liian vaaleat olivat makuuni.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:21"]Oisit ottanut Helsingin, se antaa kylmemmän lopputuloksen
[/quote]
Pitäiskö vetää tähän päälle muutaman pvän päästä se?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 19:21"]
Oisit ottanut Helsingin, se antaa kylmemmän lopputuloksen
[/quote]
Minä olen juuri tuo 90-luvusta puhunut. Silloin käytin Helsinkiä ja tuli kauniit tuhkanvaaleat hiukset. Nykyään ei Helsinki toimi. Voihan se olla että omakin hius on iän myötä muuttunut, mutta totta on sekin, että EU on kieltänyt ennen käytössä olleita kemikaaleja joten tuotekaan ei ole enää sama.
Kaupan väri ja lopputulos on, että sitä tuntee olevansa venäläinen Svetlana.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:24"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:20"]Kun vaalentaa, taittuu ensin oranssiksi, sitten keltaiseksi ja sitten vaaleaksi. Teho ei siis ollut sulle riittävä.
[/quote]
[/quote]