Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku äijä seuraa minua usein kaupassa, myymäläetsiväkö?

Vierailija
19.02.2022 |

Olen viime aikoina huomannut, että hyvin usein, kun menen lähikauppaani (suuri market kauppakeskuksessa), ilmaantuu jonkin ajan kuluttua sama äijä kyttäämään lähelleni. Hänellä ei ikinä ole mitään ostoskoria tai kärryjä, esittää vaan katselevansa hyllyjä, jos vilkaisen häneen. Onkohan tämä joku myymäläetsivä vai mikä? Hyvin epämiellyttävä tunne minulle tulee joka tapauksessa tästä tyypistä. Olen kyseisessä kaupassa asioinut vuosia, enkä todellakaan tiennyt olevani niin epäilyttävän näköinen, että minua pitäisi kytätä. Taidan siirtyä asioimaan toiseen kauppaan.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivältä tuo vaikuttaa.

Vierailija
2/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille piparia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet toiseen kauppaan pyydä sitä myös sinne vahtimaan sua.

Vierailija
4/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla pihkassa suhun.    Ehdota sille sovituskoppi seksiä.

Vierailija
5/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä itse tiedäkään onko epäilyttävän näköinen. Anna ammattilaisen tehdä työnsä rauhassa.

Vierailija
6/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko mies vai nainen? Jos nainen niin todennäköisesti ihailee vaan sun herkkup*rsettä

Vierailija
7/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole etsivä välttämättä. Voi olla jotain muuta, kannattaisi ilmoittaa kauppaan melkein, jos vaanii asiakkaita. Etsivän ei pitäisi näkyä noin selvästi.

Vierailija
8/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaisnainen tulee kauppaan ja ei ikinä osta mitään, vartiana tuo pistää silmään. Toivottavasti vaihtaa kauppaa ja menee varastamaan muualta.

Vierailija
9/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko mies vai nainen? Jos nainen niin todennäköisesti ihailee vaan sun herkkup*rsettä

Nainen olen. Ap

Vierailija
10/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole etsivä välttämättä. Voi olla jotain muuta, kannattaisi ilmoittaa kauppaan melkein, jos vaanii asiakkaita. Etsivän ei pitäisi näkyä noin selvästi.

Tätäkin mietin, että pitäisikö laittaa palautetta. Aika ahdistunut olo tulee tuollaisesta kyttäämisestä. Ap

Vierailija
11/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä kauppiaaseen ja anna palautetta! Tuskin kauppias ilahtuu jos asiakas kokee tämmöstä.

Vierailija
12/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy minkä keksin kyttäykselle on se, että kierrän kaupan kaikessa rauhassa, ja tutkin tuotteita rauhassa. Onko se sitten epäilyttävää, en tiedä. Ap

Vierailija
13/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustalaisnainen tulee kauppaan ja ei ikinä osta mitään, vartiana tuo pistää silmään. Toivottavasti vaihtaa kauppaa ja menee varastamaan muualta.

Ymmärrän sen, mutta minä en ole romani ja kerään ostokset koriini ja maksan ihan normaalisti.

Vierailija
14/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen, mutta minä en ole romani ja kerään ostokset koriini ja maksan ihan normaalisti.

Tämä siis Ap

Vierailija
15/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla, että etsivä on ihastunut suhun. 

Vierailija
16/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä itse tiedäkään onko epäilyttävän näköinen. Anna ammattilaisen tehdä työnsä rauhassa.

Haluaisitko sinä että joku etsivä hönkii toistuvasti niskaasi kauppareissuillasi, vaikka et mitään väärää ole tehnyt?

Vierailija
17/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan niin, että eräässä isohkossa marketissa käydessäni vartija(t) aina pyöri(vät) mun lähellä. Luulen sen johtuneen siitä, että haahuilin siellä pitkään, kuljin edestakaisin, näpelöin tavaroita ja vilkuilin ympärilleni. Käyttäydyin näin, koska mulla oli vaikeuksia tehdä ostosvalintoja/päätöksiä ja muut ihmiset, varsinkin kovin lähelle tulevat, ahdistivat paljon. Mutta tajusin jossain vaiheessa, että ehkä mun käytös saattoi vaikuttaa jokseenkin epäilyttävältä.

Vierailija
18/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla joku sinuun ihastunut asiakas?

Vierailija
19/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdas veikkaus mutta joku sinussa pistää vartian silmään, jos hän todella on vartia. Jos kyseessä on vartia, voit oikeasti kohdata hänet ja kysyä asiasta. Kyllä joku laukaisee vartian mielenkiinnon, jotain mitä teet tai vaikka pukeutuminen. Ja jos et tee mitään värää, niin miksi ahdistut ja voit myös ottaa yhteyttä kauppiaseen ja kysyä tästä ns. vartiasta.

Vierailija
20/97 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö murjaista tyypille ensi kerralla että mitäs kyttäät, vai miten tästä eteenpäin pitäisi toimia. Aluksi luulin häntä asiakkaaksi ja ihmettelin miten satuttiin aina samaan aikaan kauppaan, mutta nyt olen pari kertaa katsonut tyyppiä oikein kunnolla ja ihmetellyt miksi hänellä ei tosiaan ole koria eikä kärryjä, eli ei vaikuta olevan ostoksilla. Ap