Sisään laukeaminen? Mies ihmettelee.
Muija kävi pikkujouluissa vieraissa joten sen jälkeen on sinkkuelämää vietetty. Olen sen jälkeen deittaillut jokusta naista, joista useampi on käyttänyt ehkäisyä. Ehkäisyä käyttävät naiset ovat halunneet sukukalleuteni kyselemättä ilman sukelluspukua sisäänsä ja kun olen kysynyt mihin saan tulla on vastaus ollut "sisään". Tuntuuko naiset miehen sisään laukeaminen hyvältä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:10"]Muija kävi pikkujouluissa vieraissa joten sen jälkeen on sinkkuelämää vietetty. Olen sen jälkeen deittaillut jokusta naista, joista useampi on käyttänyt ehkäisyä. Ehkäisyä käyttävät naiset ovat halunneet sukukalleuteni kyselemättä ilman sukelluspukua sisäänsä ja kun olen kysynyt mihin saan tulla on vastaus ollut "sisään". Tuntuuko naiset miehen sisään laukeaminen hyvältä?
[/quote]
En tunne sitä ollenkaan. Mutta kun minulla oli kova vauvakuume, mutta ei miestä, niin harrastin tuita. Eli onnea vain tulevalle isälle ja alapa jo säöstää elareita varten.
Harrastin paljon irtosuhteita opiskeluaikana. Kortonkia käytin ehkä yhden kanssa kymmenestä. Mitään tauteja ei tullut, vaikka paljaana tuli vedettyä ja lauettua milloin suuhun, milloin vittuun, milloin persereikään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:10"]Muija kävi pikkujouluissa vieraissa joten sen jälkeen on sinkkuelämää vietetty. Olen sen jälkeen deittaillut jokusta naista, joista useampi on käyttänyt ehkäisyä. Ehkäisyä käyttävät naiset ovat halunneet sukukalleuteni kyselemättä ilman sukelluspukua sisäänsä ja kun olen kysynyt mihin saan tulla on vastaus ollut "sisään". Tuntuuko naiset miehen sisään laukeaminen hyvältä?
En tunne sitä ollenkaan. Mutta kun minulla oli kova vauvakuume, mutta ei miestä, niin harrastin tuita. Eli onnea vain tulevalle isälle ja alapa jo säöstää elareita varten.
Tulitko raskaaksi?
Ihmettelen miesten luottoa siihen, että se nainen käyttää ehkäisyä. Harrastin eron jälkeen irtojuttuja ja monikin kysyi onko minulla ehkäisy. Ja on kyllä kierukka, mutta silti haluan sen kumin, tautien takia. Nykyään pari vakihoitoa ja heidän kanssaan ei käytetä. Ja hekin uskoneet vaan minun sanaa ehkäisystä. Ja kyllähän se kivempaa on ilman kumia.
Kova miellyttämishalua täällä naisilla. Se emätinhän on melkolailla tunnoton, ei sitä spermantuloa tunne ei varmasti!
Voi kuvitella tuntevansa jos on rakkauden pauloissa.
Kysykääs verevilta maatalon emänniltä, tuntuuko toosassa isännän tulot ja värinät...
Tunnen kalun paksuuntumisesta, kun mieheni lähestyy siemensyöksyä ja on sisälläni. Sitten kun sykäykset alkavat ja mies on päällä, niin kalun sykkeen pimpin sisällä tuntee helposti. Siihen vielä yhdistyy se ihana lämmin tulvahdus, kun täytyn miehen spermasta. Ihanaa! :)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:13"]
Kyllä siemennesteen tuntee, jos sitä tulee paljon ja voimalla. Yleensä se on vähän paksumpaa, kun mies on runkkaile joka päivä. Samoin sykkimisen tuntee ja ajatus sykkivästä peniksestä sisällä saa monesti tulemaan uudestaan
[/quote]
Kumin kanssa orgasmi on heikompi eikä tunnu muutenkaan yhtä hyvältä kuin ilman mikä on sanomattakin selvää
-mies