Ei helvetti, löysin perseestäni peräpukaman
Mä en ala! Ällöttävää ja noloa! Tästä se rapistuminen sitten alkaa...
Kommentit (15)
Tervetuloa kerhoon, ja pukamat on mm. urheilijoilla yleisiä. Ei siis liity välttämättä vanhentumiseen...
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:35"]
O.k...morjestiko sua, vai miten tapasitte?
[/quote]
Siinä ihan rauhassa pyyhiskelin ja tunsin että nyt on kyllä jotain ylimääräistä menossa mukana... Eli kai vois sanoa että tuli moikkaamaa. Työnsin sen kyllä sinne minne päivä ei paista, mutta jotenkin tuntuu että sille tarttis tehdä jotain
-ap
Se nyt kummiskin on se loogisin ja varmaan paras paikka pukamalle?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:36"]
Tervetuloa kerhoon, ja pukamat on mm. urheilijoilla yleisiä. Ei siis liity välttämättä vanhentumiseen...
[/quote]
Thänks! Mä leikin et mä oon urheilija enkä vanha! Kai mun pitää ostaa jotain troppia tuohon
-ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:39"]
[/quote]
Thänks! Mä leikin et mä oon urheilija enkä vanha! Kai mun pitää ostaa jotain troppia tuohon
-ap
[/quote]
Miksi niitä on urheilijoilla? Mikä niitä edes aiheuttaa, liika paskominenko?
Pyydä läheistä ihmistä imemään pukama pillillä tyhjäksi ja sen jälkeen voitelette sen syylävoiteella, jolloin se kuolee pois.
Tiedättekö muuten että epäpätevässä lääketieteessä ei olla selvitetty mitä mikrobeja peräpukamien sisältä löytyy, joka niitä paisuttaa? Sitä ei myöskään olla tehty vesirakkuloille, jota on esimerkiksi vesirokossa. Tai millekään muille paiseille yleensä. Sormi on tukevasti perseessä lääkäreillä kun näitä asioita selvittävät, ehkä jopa koko käsi.
Artemisiini on yksi malarialääke, jota määrättiin jo tuhansia vuosia sitten peräpukamiin ja malariaa vastaan, se on tehokas protozooalaisia parasiittejä vastaan: esim. malarialoinen, leishmanialoinen, ja toksoplasmaloinen. Lääketiede on nykyisellään noin tuhansia vuosia aikaansa jäljessä peräpukamien hoidossa, sillä eihän hirttäminen ja rinkuloiden laittaminen perseeseen voi mitenkään olla edistynyttä. Niin, ei niillä kiinalaisilla vinosilmillä 400 BC ollut mitään fyysikkojen keksimiä elektronimikroskooppeja tai värjäystekniikoita, mutta niillä oli ns. maalaisjärkeä, mikä puuttuu tyystin nykyään monilta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:39"]
[/quote]
-ap
[/quote]
Miksi niitä on urheilijoilla? Mikä niitä edes aiheuttaa, liika paskominenko?
[/quote]
Ponnistelu
Ole onnellinen ettei se ole nenänpäässäsi.
Liikaa Aku Ankkojen lukemista pöntöllä istuen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 16:18"]
Liikaa Aku Ankkojen lukemista pöntöllä istuen.
[/quote]
En hengaile paskalla, se tulee sieltä kyllä ihan kiltisti. Nyt on pukamalääkkeet persiissä, vittu kun apteekissakaan ei saa rauhassa asioida vaan heti pitää palvella. Olisin halunnu olla kyllä kuuluttamatta peräpukamavoiteen tarvettani koko apteekille. Sitten vielä uteli että onko kakka ollut kovaa sun muuta niin hip hei vaan. Nyt tiedän missä kohtaa se lääke sijaitsee niin osaan empimättä ja salamannopeasti sen löytää seuraavan kerran
-ap
O.k...morjestiko sua, vai miten tapasitte?