Onko kaikki oikeistolaiset
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:49"]
Eikös oikeistolaiset ole todennäköisemmin uskovaisia ja vasurit ateisteja
[/quote]
Ei, olihan Jeesuskin vasemmistolainen. Oikeistolaisuuteen ei kuulu vaikeuksissa olevista lähimmäisistä huolehtiminen.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:51"]
Ei, olihan Jeesuskin vasemmistolainen. Oikeistolaisuuteen ei kuulu vaikeuksissa olevista lähimmäisistä huolehtiminen.
[/quote]
Jeesus oli raskaan sarjan uskontokriitikko, leukaili ehtimiseen aikansa raamatunpaukuttajille. Ilmankos hommasivatkin hänet ristille, mokoman jumalanpilkkaajan.
Päinvastoin. Vasemmistossa ja kommunisti sekä ateisti on minulle ainakin synonyymeja, kiitos setä Stalinin.
Koti, uskonto ja isänmaa on mulle tärkeitä arvoja. Ja vasemmistoa pidän lähinnä anarkistijoukkona.
Vasemmisto: vapaus, veljeys, tasa-arvo
Oikeisto: koti, USKONTO, isänmaa
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]
Koti, uskonto ja isänmaa on mulle tärkeitä arvoja. Ja vasemmistoa pidän lähinnä anarkistijoukkona.
[/quote]
Minule taas koti, uskonnonvapaus ja isänmaa ovat tärkeitä arvoja. Hihhuleita pidän lähinnä anarkistijoukkona.
Kenen arvoihin kuului uskonto ja isänmaa?
Ateismi on ollut muotia erityisesti äärivasemmalla. Mietipä tilannetta USAssa. Rebuplikaanit äärioikealla ja demokraatit vähemmän uskiksia.
Viimeksi kun vasemmistolaiset oli vallassa niin papit laitettiin riviin ja ammuttiin tai työleireille ja kirkot muutettiin heinävarastoiksi tai navetoiksi
Itsellä syvät porvarijuuret. Isoisä oli suojeluskuntalainen, mummo lotta. Kirkossakäynti ja uskonto olleet itsestäänselvyyksiä. Itsekin olen hyvin konservatiivinen, eikä ne arvot siitä mihinkään tule muuttumaan. Samat arvot jaan lapsillenikin.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]
[/quote]
Minule taas koti, uskonnonvapaus ja isänmaa ovat tärkeitä arvoja. Hihhuleita pidän lähinnä anarkistijoukkona.
[/quote] minulle on hihhuleilta kaikki vasemmistolaiset, demareita myöten
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]Vasemmisto: vapaus, veljeys, tasa-arvo
[/quote]
Minusta nuo ylemmät on paremmat arvot!
Olenko nyt hyysäri mamupatja?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"]
Itsellä syvät porvarijuuret. Isoisä oli suojeluskuntalainen, mummo lotta. Kirkossakäynti ja uskonto olleet itsestäänselvyyksiä. Itsekin olen hyvin konservatiivinen, eikä ne arvot siitä mihinkään tule muuttumaan. Samat arvot jaan lapsillenikin.
[/quote]tykinriuaksi joutui juuri työväestön ja maalaisväestön pojat. Muistaaka se! Uhrasivat henkensä jotta lahtarien jälkeläiset saavat elää itsenäisessä maassa!
"Koti, uskonto ja isänmaa" on jo kulunut ja wanha juttu. Eivät nuoret oikeistolaiset enää ajattele uskontoa tärkeänä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:55"]Vasemmisto: vapaus, veljeys, tasa-arvo
[/quote]
Minusta nuo ylemmät on paremmat arvot!
Olenko nyt hyysäri mamupatja?
[/quote] stalinisti minun silmissäni
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:03"]"Koti, uskonto ja isänmaa" on jo kulunut ja wanha juttu. Eivät nuoret oikeistolaiset enää ajattele uskontoa tärkeänä.
[/quote]
Mikä nyt neuvoksi?
Koti, sijoitusasunto ja isänmaa?
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:03"]"Koti, uskonto ja isänmaa" on jo kulunut ja wanha juttu. Eivät nuoret oikeistolaiset enää ajattele uskontoa tärkeänä.
[/quote] nuori oikeistolainen olen minäkin, ja syvästi konservatiivinen. Kyllä lähipiirissäni paljon näitä arvoja puoltavia muitakin nuoria
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:49"]
[/quote]
[/quote]
Ai mä tiennytkään että oli tiedossa ketä Jeesus äänesti
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"]
[/quote]tykinriuaksi joutui juuri työväestön ja maalaisväestön pojat. Muistaaka se! Uhrasivat henkensä jotta lahtarien jälkeläiset saavat elää itsenäisessä maassa!
[/quote] ryssänmieliset joutikin
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:59"]Itsellä syvät porvarijuuret. Isoisä oli suojeluskuntalainen, mummo lotta. Kirkossakäynti ja uskonto olleet itsestäänselvyyksiä. Itsekin olen hyvin konservatiivinen, eikä ne arvot siitä mihinkään tule muuttumaan. Samat arvot jaan lapsillenikin.
[/quote]
Minä taas vasuri, enkä yodellakaan jaa mitään arvoja lapsilleni. Osaavat ajatella itse.