Haluan olla yksin!
Haluaisin vain olla yksin. Vasta viime vuosina olen tajunnut miten introvertti ihminen minä olen. Minulla on ystäviä kenestä tottakai pidän ja välitän, mutta en vaan ymmärrä miksi heitä pitäisi jaksaa nähdä kokoajan. Tai puolisoa. Saan omaa aikaa nykyisessä parisuhteessani aika paljon mutta rasittaa vaan muut ihmiset ihan kokonaisuutena.. en jaksa puhua, en vaan jaksa olla toisten seurassa. Miten voi ihan läheisen ihmisen kanssa tulla sellainen olo kuin olisin töissä tai jossain energiaa vievässä tehtävässä? Onko tämä autismia ? Esimerkiksi huomiselle puolisoni on suunnitellut yhteisen romanttisen illan.. en jaksa. Haluaisin mielummin olla yksin. Vanha ystävä on kylässä, en jaksa. Missä on vika? Ihan kuin en saisi ihmisistä enää mitään takaisin niinkuin ennen, vaan pelkästään menettäisin energiaa. Tuntuu tosi kummalta.
Kommentit (22)
Onko puolisosi kanssa kommunikaatiossa jotain vaivalloista? Ette ole aivan samalla aaltopituudella? Mä olen väsynyt siihen kun kotona ei saa olla rauhassa, vaan mulle puhutaan vähän väliä jotain johon pitäisi reagoida vaikkei jaksaisi. Kuulostaa tylyltä mutta en ole tyly, vaan väsyn kun kommunikointi on jotenkin turhaa ja tahmeaa.
Oli hyvä aloitus, eikä ap ongelmainen.