Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mikä hitto mun mahaa vaivaa.

Vierailija
05.07.2015 |

Eilen aamulla alkoi. Maha meni yhtäkkiä ihan vedelle. Aamulla piti käydä kolme krt vessassa, illalla kerran ja tänä aamuna jo kahdesti. Miehen kanssa syöty ihan samoja ruokia ja sillä ei ole mitään. Eikä olla syöty mitään uutta, siis sellaista mitä ei oltais ennenkin syöty. Mistä tämmönen voi tulla ykskaks! Kaukaisesti on etova olo muttei okseta

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 13:29"]

Mulle tulee aina oksennustauti pelkkänä mahan sekavuutena ja turvotuksena. En ikinä oksenna muuta kuin synnyttäessä kivusta. Meillä muilla tulee kunnolla nuo taudit päälle ja tytölle ei ikinä. Mies taas ei saa ikinä flunssaa,kun taas minä ja lapset helposti. Meillä ihmisillä on myös erilaiset vastustuskyvyt.

[/quote]

Ei ole oksennustauti, ellei oksenna. muutenkin olisi fiksumpaa käyttää sanaa vatsatauti, sillä se sisältää taudin oireet vatsakipuilusta runsaisiin erittämisiin päästä ja toisesta. Ja tarkoitan tässä yhteydessä nimenomaan virusperäisiä vatsatauteja, jotka monissa perheissä vaihtelevat oirekuviltaan juurikin noin ja mahdollisesti osa ei saa minkäänlaisia oireita.

Vierailija
22/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten osa ihmisistä on niin irti todellisuudesta, että heidän on vaikea ymmärtää tautien olevan osa elämää. Muutama ripuliuloste pitää kirjoittaa julkisuuteen. Täällä on pärjättävä vakavien sairauksienkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä ihan että joku mahapöpö mennyt.Turistiripuli on samanmoinen.Imodiumia saa apteekista ettei suoli käy liikaa.Tietty ihan hyvä paskoakin sitä pöpöä pois.Ei varmaan auta kun vähän seurata tilannetta,jos menee niin pahaksi että ei neste sisällä pysy niin pitää lähtä sairaalaan että et kuivu.

Vierailija
24/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtsysuoli, menkat alkamas, mulla noi tekee aika-ajoin pötsin sekavaks.

Vierailija
25/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai tietty sellanen olla. Yleensä vaan miehellä on herkempi vatsa kaikkeen. Eikä sillä tosiaan oo mitään. En muista, että ikinä olis tämmöstä ollu. Jotenkin oon liittänyt aina oksetuksen mahapöpöön mutta eikai se aina välttämättä ole.

Vierailija
26/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahatauti....kyl se ohi menee. Syö suolasta ja makeeta, kun pystyt, niin suolot tasapainottuu.

Vierailija
27/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuna?

Vierailija
28/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nää mahavaivan kysyjät. Sanovat, että ei voi johtua syömisistä. Mistäs muusta ne vaivat voi johtua.

Vierailija
29/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:15"]Ärtsysuoli, menkat alkamas, mulla noi tekee aika-ajoin pötsin sekavaks.
[/quote]
Menkatkin meni just, että ei niistä ainakaan. Nekin oli kyllä ihan oudot normaalin verrattuna mutta tuskin näillä mitään tekemistä on keskenään. Huh.

Vierailija
30/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:18"]Paksuna?
[/quote]
Voiko raskaus aiheuttaa tämmöstä? Ei ihan heti tulis mieleen. Koskaan en ole kyllä raskaana ollu.

Vierailija
31/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:15"]Ärtsysuoli, menkat alkamas, mulla noi tekee aika-ajoin pötsin sekavaks.
[/quote]
Menkatkin meni just, että ei niistä ainakaan. Nekin oli kyllä ihan oudot normaalin verrattuna mutta tuskin näillä mitään tekemistä on keskenään. Huh.
[/quote]tietyt naishormoonit saa mahan sekaisin, oletko aivan varma, ettet ole raskaana, menkat voi tulla, vaikka pulla ois jo uunissa.

Vierailija
32/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:18"]Hauskoja nää mahavaivan kysyjät. Sanovat, että ei voi johtua syömisistä. Mistäs muusta ne vaivat voi johtua.
[/quote]
En sano etteikö vois johtua. Tuntuu vaan oudolta ettei miehellä ole mitään. Ihan perus kotiruokaa ollaan syöty. Täytyy kai olla tyytyväinen ettei tule ku toisesta päästä. (Sori ällö aihe, tää on vaan uus juttu)

Vierailija
33/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole ihan normaali mahapöpö. Tuntuu että ihmiset vähitellen vieraantuvat luonnosta ja omasta kehosta ja pitävät kaikkea ihan normaaliin elämään kuuluvia juttuja jotenkin ihmeellisinä ja hälyyttäviä. En nyt meinaa, että nuo oireet kuuluisivat normaaliin, joka päiväiseen elämään, mutta eiköhän jokaiselle silloin tällöin joku vatsapöpö napsahda.

Vierailija
34/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:15"]Ärtsysuoli, menkat alkamas, mulla noi tekee aika-ajoin pötsin sekavaks.
[/quote]
[/quote]tietyt naishormoonit saa mahan sekaisin, oletko aivan varma, ettet ole raskaana, menkat voi tulla, vaikka pulla ois jo uunissa.
[/quote]
Ei kyllä tullut mieleenkään, että moisesta vois johtua. Mitään muita oireita ei ole ollut. Käväisenpä jääkaapilla hakemassa jotain. Ei kai se auta kun seurailla. .

Vierailija
35/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:15"]Ärtsysuoli, menkat alkamas, mulla noi tekee aika-ajoin pötsin sekavaks.
[/quote]
[/quote]
Ei kyllä tullut mieleenkään, että moisesta vois johtua. Mitään muita oireita ei ole ollut. Käväisenpä jääkaapilla hakemassa jotain. Ei kai se auta kun seurailla. .
[/quote]tee se testi.

Vierailija
36/36 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden muiden vaihtoehtojen lisäksi heittäisin vielä sellaisen mahdollisuuden kuin helle, jos sitä teillä päin on ollut.
Ei aavistustakaan miksi, mutta esimerkiksin siskollani helle saa vatsan sekaisin eikä hän suinkaan ole ainoa (tarkistin googlella "helle vatsa sekaisin" ja kyllä siitä vaan hakuja löytyi, myös avlla näyttäisi olevan ketjuja tästä).