Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos miehesi sanoisi näin?

Vierailija
05.07.2015 |

Olisit laittautunut terassille mennäksesi. Mies sanoisi, että näytät hyvältä ja raikkaalta - parin kolmen metrin päästä. Kun siis ikä ei näy naamasta niin kauas.

Et olisi kysynyt mitään miltä näytän - kysymystä.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:56"]En ihmettele, että ap:n mies haukkuu jatkuvasti ap:ta :D Sun noloja ketjuja on täällä jatkuvasti.

Miksi ihmeessä olet noin tossu ja saatanan tyhmä, että otat tollasta paskaa yhtään keltään, edes mieheltäs vastaan?
[/quote] Asia selvä :D en tosin ole ainoa, joka on miehensä möläytyksiä tänne tilittänyt. Eli eivät kaikki ketjut aiheesta ole olleet mun. Ap

Vierailija
22/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiis hä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoisi: näytät hyvältä parin kolmen metrin päästä, kun ikä ei näy naamasta niin kauas. Capiche?
Ap

Vierailija
24/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsailiko? Jos, niin ei ehkä ihan onnistuneesti. Itse en silti välittäisi, mutta eihän tuo varmaan monesta kivalta tuntuisi.

Vierailija
25/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä sanoin sille että toi oli enemmän loukkaus kuin kehu ja että voi jatkossa pitää tykönään tuollaiset kommentit. Sanomattakin selvää, että nyt loppui seksi. Etsiköön jonkun teinihoron panopuukseen. Ap

Vierailija
26/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on just niin mun miehen viljelemää huumoria :D. Eli nauraisin iloisesti ja toteaisin jotain tyyliin "eipä ole komeat sulhasetkaan".

Vierailija
27/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:32"]Vitsailiko? Jos, niin ei ehkä ihan onnistuneesti. Itse en silti välittäisi, mutta eihän tuo varmaan monesta kivalta tuntuisi.
[/quote] no kyllä se sanoi sen selvästi ns. pilke silmäkulmassa. Mutta mitä vittua! Kun olen vieläpä joskus kieltänyt sitä kommentoimasta ulkonäköäni, jos sitä ei voi tehdä myönteisesti. Eikä mun naamasta oikeasti ikä edes näy mitenkään häiritsevästi. Nelikymppisellä miehellä vain on ikuinen teinifetissi. Tai sitten sekin on joku vitsi... Tai tapa osoittaa minulle paikkani, etten vain kuvittelisi olevani liian edustava. Ap

Vierailija
28/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo niin nihkee. Ihan huumori heitto tuo oli.

Vierailija
29/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin läppänä ja heittäisin takas jotain vastaavaa. Tottahan se on että kyllä ikä näkyy kasvoilla, vaikka kuinka tahtoisi näyttää nuorelta. Itse olen 35v ja kyllä sen jo huomaa, vaikka vielä usein joutuukin papereita näyttämään (ihanaa ;) ).

Vierailija
30/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä loukkaantuisin, jos mieheni moisia laukoisi. Täällähän ollaan yleensä aina miehen puolella ja hyymörii se vaan on... Itselleni ei olisi. Nämä laukomisthan ovat tosi henkilökohtaisia ja persooniin meneviä, joten jokainen luultavasti tietää mitä kannattaa sanoa omassa parisuhteessa. Ainakin vähän pitemmässä liitossa tietää sen jo. Ap, nosta kissa pöydälle.

Vierailija
31/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:41"]Älä oo niin nihkee. Ihan huumori heitto tuo oli.
[/quote] oliko sekin vitsi, että perseeni on rumin jonka on nähnyt? Ap

Vierailija
32/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:44"]Ottaisin läppänä ja heittäisin takas jotain vastaavaa. Tottahan se on että kyllä ikä näkyy kasvoilla, vaikka kuinka tahtoisi näyttää nuorelta. Itse olen 35v ja kyllä sen jo huomaa, vaikka vielä usein joutuukin papereita näyttämään (ihanaa ;) ).

[/quote] olen saman ikäinen, eikä kyllä ole papereita kysytty missään moneen vuoteen. Ehkä sitten olen vitin rupsahtanut vanha kurppa, jota ei huolisi kuin huvikseen solvaava ukko. Ap

Vierailija
33/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu siitä, sanooko tosissaan. Mun mies sanoo, että hyvältä näytät, jos vielä laitat hirviönaamarin päähän. Mutta ei todellakaan tarkoita sitä, eikä kuulemma kaikkien vaimot kestä tämän sortin huumoria. Tai se sanoi kerran että JLo on pantavan näköinen. Sanoin, että saat ihan vapaasti panna sitä, jos itse tulee pyytämään. Mutta koska Ap ei pidä tämän sortin huumorista, silloin sitä ei käytetä. Kyllä se on fiksua jättää hauskat heitot heittämättä, jos ne vastapuolen mielestä ole hauskoja. Ainoa tapa on heittää vastaan jotain samanlaista. En lähemmäksi uskaltaisi tuon näköistä tullakaan, voisin itse sanoa tuossa tilanteessa. Oma mies ottaisi sen huumorilla, ap:n mies ehkä ei. 

Vierailija
34/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ollut pelkästään vitsi, koska ikääntymiseni kyllä vähintäänkin mietityttää miestä. Miehethän ovat niin visuaalisia, kuten täälläkin aina jaksetaan muistuttaa. No, mulle on kyllä jo ihan sama, vaikka vaihtaisi nuorempaan. Ehkä itsekin tekisin sitten saman. Ap

Vierailija
35/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt ongelmia ihan selkeästi. Ikäkriisiä pukannee tavallista enemmän.

Jos toki on myös erittäin pölvästiltä kuulostava ukkokin, mutta hänet olet ihan itse siihen sohvalle valinnut. Pistä vaihtoon jos ei tyyli miellytä. Ainakin vaihto vahvasti harkintaan, suosittelen. (Itse en moista sutkauttelijaa sietäisi).

Mutta pääasia on sulla hyväksyä ikääntyminen ja sen tuomat muutokset. Keskity itseesi.

Vierailija
36/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:41"]Älä oo niin nihkee. Ihan huumori heitto tuo oli. [/quote] oliko sekin vitsi, että perseeni on rumin jonka on nähnyt? Ap

[/quote]

Naisten perseethän nyt on.

Vierailija
37/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kulla tuo kommentin kohteliaisuutena. Mieheni ei koskaan sano, että olen kaunis!

Vierailija
38/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiole muuta vaihtoehtoa kuin JSS = jätä  se sika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi