Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit, jos miehesi sanoisi näin?

Vierailija
05.07.2015 |

Olisit laittautunut terassille mennäksesi. Mies sanoisi, että näytät hyvältä ja raikkaalta - parin kolmen metrin päästä. Kun siis ikä ei näy naamasta niin kauas.

Et olisi kysynyt mitään miltä näytän - kysymystä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen suusta tuollainen heitto olisi tosiaankin vain vitsi. En suuttuisi, mutta meitä on moneen junaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla mustasukkaissuus kaiken takana. Mustasukkaiset ukot vähättelevät vaimoaan.

Vierailija
4/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:31"]Mun miehen suusta tuollainen heitto olisi tosiaankin vain vitsi. En suuttuisi, mutta meitä on moneen junaan.
[/quote] joudutko sinäkin usein kuuntelemaan vitsejä, joiden sisältö on epäviehättävyytesi miehen mielestä? Millainen seksielämä teillä on? Ap

Vierailija
5/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:41"]Älä oo niin nihkee. Ihan huumori heitto tuo oli.
[/quote] oliko sekin vitsi, että perseeni on rumin jonka on nähnyt? Ap
[/quote]

Ja varmaan ainoa jota miehes onnistuu saamaan

Vierailija
6/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:44"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 07:41"]Älä oo niin nihkee. Ihan huumori heitto tuo oli.
[/quote] oliko sekin vitsi, että perseeni on rumin jonka on nähnyt? Ap
[/quote]

Ja varmaan ainoa jota miehes onnistuu saamaan

[/quote] eipä onnistu enää! Ap

Vierailija
7/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä taidan muistaa tän ku haukku sun perseenkin. En minä jaksaisi tommoista. Mikä liitto se tuommoinen on että tahallaan haluaa pahoittaa sun mielen. Voi se olla niinkin että miehelläs on huono itsetunto ja näin koittaa jyrätä sun itsetuntoa.

Vierailija
8/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmeisesti haluaa että tunnet olosi epävarmaksi mennessäsi ulos. Mitä tuohon nyt sanois. Alkaisin varmaan käymään useammin ulkona ja viettäisin vähemmän aikaa tylyn miehen kanssa. Enkä kyselisi miltä näytän.

Vierailija
9/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:39"]Mies ilmeisesti haluaa että tunnet olosi epävarmaksi mennessäsi ulos. Mitä tuohon nyt sanois. Alkaisin varmaan käymään useammin ulkona ja viettäisin vähemmän aikaa tylyn miehen kanssa. Enkä kyselisi miltä näytän.
[/quote] mies ei sanonut tuota kun olin lähdössä, vaan kun tulin takaisin. En todellakaan kysele mieheltä ikinä miltä näytän, en halua oikein ruokkia loukkausten kuulemista. Mies sen sijaan usein kysyy, miltä näyttää. Ap

Vierailija
10/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:31"]Mun miehen suusta tuollainen heitto olisi tosiaankin vain vitsi. En suuttuisi, mutta meitä on moneen junaan. [/quote] joudutko sinäkin usein kuuntelemaan vitsejä, joiden sisältö on epäviehättävyytesi miehen mielestä? Millainen seksielämä teillä on? Ap

[/quote]

Mä tiedän tuollaisten heittojen olevan vitsejä, joten en "joudu" kuuntelemaan. Mulla on hyvä itsetunto, ja tiedän, että näytän miehen mielestä hyvältä.

Kiitos kysymästä, meillä on oikein hyvä seksielämä. Mies olisi valmis seksiin vaikka joka päivä, mutta tuo vajaa 2-vuotias pitää huolen, että en jaksa niin usein.

Vierailija
11/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:31"]Mun miehen suusta tuollainen heitto olisi tosiaankin vain vitsi. En suuttuisi, mutta meitä on moneen junaan. [/quote] joudutko sinäkin usein kuuntelemaan vitsejä, joiden sisältö on epäviehättävyytesi miehen mielestä? Millainen seksielämä teillä on? Ap

[/quote]

Mä tiedän tuollaisten heittojen olevan vitsejä, joten en "joudu" kuuntelemaan. Mulla on hyvä itsetunto, ja tiedän, että näytän miehen mielestä hyvältä.

Kiitos kysymästä, meillä on oikein hyvä seksielämä. Mies olisi valmis seksiin vaikka joka päivä, mutta tuo vajaa 2-vuotias pitää huolen, että en jaksa niin usein.
[/quote]
Tuossa ap:n tapauksessa vaan tuo "vitsi" on tarkoitettu murentamaan itsetuntoa. Ja mistä sen tietää että on toisen mielestä hyvän näköinen, jos kohteliaisuuksiinkin ujutetaan sekaan tuollaisia piikkejä? Huumori on vaikea laji. Vähintä mitä omalta mieheltä voisi toivoa on se että huomaa milloin vitsit ovat loukkaavia. Huumorista menee vähän niin kuin koko se pointti jos se ei ole kuulijan mielestä hauskaa.

Vierailija
12/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:42"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:35"] [quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:31"]Mun miehen suusta tuollainen heitto olisi tosiaankin vain vitsi. En suuttuisi, mutta meitä on moneen junaan. [/quote] joudutko sinäkin usein kuuntelemaan vitsejä, joiden sisältö on epäviehättävyytesi miehen mielestä? Millainen seksielämä teillä on? Ap [/quote] Mä tiedän tuollaisten heittojen olevan vitsejä, joten en "joudu" kuuntelemaan. Mulla on hyvä itsetunto, ja tiedän, että näytän miehen mielestä hyvältä. Kiitos kysymästä, meillä on oikein hyvä seksielämä. Mies olisi valmis seksiin vaikka joka päivä, mutta tuo vajaa 2-vuotias pitää huolen, että en jaksa niin usein. [/quote] Tuossa ap:n tapauksessa vaan tuo "vitsi" on tarkoitettu murentamaan itsetuntoa. Ja mistä sen tietää että on toisen mielestä hyvän näköinen, jos kohteliaisuuksiinkin ujutetaan sekaan tuollaisia piikkejä? Huumori on vaikea laji. Vähintä mitä omalta mieheltä voisi toivoa on se että huomaa milloin vitsit ovat loukkaavia. Huumorista menee vähän niin kuin koko se pointti jos se ei ole kuulijan mielestä hauskaa.

[/quote]

Minä sanoinkin, että minun mieheni suusta tuollainen olisi vain vitsi, ap kun kysyi "mitä ajattelisit, jos miehesi..". Lisäksi sanoin, että meitä on moneen junaan. Eli joku suuttuu ja joku ei. Ihan ymmärrettävää.

Vierailija
13/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Onneksi olen päättänyt, ettei miehen millään sanomisilla ole enää vaikutusta itsetuntooni. Ap

Vierailija
14/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 08:54"]Jep. Onneksi olen päättänyt, ettei miehen millään sanomisilla ole enää vaikutusta itsetuntooni. Ap
[/quote] miksi alapeukkua? Ap

Vierailija
15/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suuttuisin verisesti. Meillä suhde jossa kunnioitetaan toisiamme ja tuollaiset puheet eivät ole toisen kunnioitusta.
Suhteesta kuolee se kunnioitus kun ruvetaan toisia nälvimään ja jossain vaiheessa sitä paskaa tulee vaan liikaa ja se vaikuttaa koko suhteeseen negatiivisesti.

Vierailija
16/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:45"]Mä suuttuisin verisesti. Meillä suhde jossa kunnioitetaan toisiamme ja tuollaiset puheet eivät ole toisen kunnioitusta.
Suhteesta kuolee se kunnioitus kun ruvetaan toisia nälvimään ja jossain vaiheessa sitä paskaa tulee vaan liikaa ja se vaikuttaa koko suhteeseen negatiivisesti.
[/quote] niinpä. Nyt se piste tuli. Seksilakko it is, kunnes mies tajuaa, mistä se johtuu, katuu ja parantaa tapansa. Ap

Vierailija
17/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, se on mies. Mistä se tajuaa mistä olet suuttunut. Haloo, sano sille suoraan, että tuo oli törkeää.

Vierailija
18/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, että ap:n mies haukkuu jatkuvasti ap:ta :D Sun noloja ketjuja on täällä jatkuvasti.

Miksi ihmeessä olet noin tossu ja saatanan tyhmä, että otat tollasta paskaa yhtään keltään, edes mieheltäs vastaan?

Vierailija
19/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 09:54"]Hei Ap, se on mies. Mistä se tajuaa mistä olet suuttunut. Haloo, sano sille suoraan, että tuo oli törkeää.
[/quote] sanoin jo eilen, että tuo oli enemmän loukkaus kuin kehu. Miksi vitussa sen on oltava tuollainen? Näin kyllä sen naamasta kun olin ulos lähdössä (kaverin kanssa, en sen) että piti näkemästään. Niin miksei sitten voi kehua ilman haukkumista perään!? Ap

Vierailija
20/38 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin monta alapeukkua viestille 28? :D

Hyvä itsetunto ja halukas mies syynä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä