Mies ei halua nukkua mun vieressä kun mulla on menkat
Oon likainen :( todella paha mieli ja tarvisin nyt hellyyttä. Muutettiin yhteen vasta :(
Kommentit (12)
No voitko moittia?
Nukkuisitko itse miehen vieressä jos tilanne olisi toisinpäin? En oikein usko...
en ole ap, mutta jos miehellä olisi esim jatkuva siemensyöksy neljä päivää kuukaudessa ja siihen olisi asianmukainen suoja, eli jonkinlainen vaippa tai side, nukkuisin.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:30"]
en ole ap, mutta jos miehellä olisi esim jatkuva siemensyöksy neljä päivää kuukaudessa ja siihen olisi asianmukainen suoja, eli jonkinlainen vaippa tai side, nukkuisin.
[/quote]
:X
No av:lla onkin Suomen pervoimmat ja nuorimman näköiset menestyneet naiset.
Vaihtoon vaan. Jos on niin epäkypsä, ettei normaalia elämää (, mitä naisen kuukautiset ovat) kestä, mitä sellaisella miehellä tekee?
Hyi miten likaista, ymmärrän kyllä miestä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:30"]
[/quote]
:X
No av:lla onkin Suomen pervoimmat ja nuorimman näköiset menestyneet naiset.
[/quote]
:DD
Miehiä ovat vähän vanhemmat tapaukset kuin tuo sinun 17-v poikaystäväsi (tai henkisesti taantunut joku musulmaani narsisti)
Raamatussakin sanotaan että kaikki tuolitkin on likaisia sen jälkeen kun nainen on niissä istunut!
Ei se tykkää suihiotosta. Sekin on likaista saastaista. Vainnhuorat tekevät niin. Ei kunnialliset naiset. Ap
No eipä oo kovin hyvää aviomiesainesta. Mitä sitten, kun lapsella on ripuli? Molemmilla teillä ruokamyrkytys ja joudutte jakamaan vessan? Toinen vammautuu ja tarvitsee puolison apua hygieniassa?