Mikä on miehesi "en jaksa kokata tänään" -ruoka?
Kun pitää saada kuitenkin ruoka pöytään koko perheelle.
Naisten vastaavat löytyy täältä https://www.vauva.fi/keskustelu/3276622/mika-teidan-en-jaksa-kokata-tan…
Mun mies tilaa pizzat woltista
Kommentit (18)
Hakee ruuat grilliltä, pistää uuniin ranskalaisia ja makkaraa tai paistaa pannulla jonkun maksalaatikko-kananmunamössön. Ja tuo mies osasi jossain vaiheessa tehdä ruokaa, mutta ei enää.
Pakastepitsa tai ranskalaiset ja makkaraa. Mutta normaalisti mies tekee kyllä tosi hyvää ruokaa.
Perunamunakkaan tekee, siihen täytteeksi mitä sattuu olemaan. Tosi hyvää. Tai sitten nuudeleita ketsupilla. Kaikki ok, kun ei ole jokapäiväistä.
Naapurin pizzeriasta karvakäsilätty, burger tai kebabia. Nämä siis silloin, kun MINÄ en jaksa laittaa ruokaa. Ruokaa mies ei kotona laita koskaan.
Minun mieheni "en jaksa kokata tänään" -ruoka on voileipää hänelle itselleen. Muut syökööt mitä mieli tekee, myös lapset. Tai odottakoot nälissään, että äiti tulee kokkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pizzeriasta karvakäsilätty, burger tai kebabia. Nämä siis silloin, kun MINÄ en jaksa laittaa ruokaa. Ruokaa mies ei kotona laita koskaan.
Yhh. En itse kokkaisi ollenkaan tuollaiselle miehelle. Saisi minun puolestani elää roskaruoalla.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni "en jaksa kokata tänään" -ruoka on voileipää hänelle itselleen. Muut syökööt mitä mieli tekee, myös lapset. Tai odottakoot nälissään, että äiti tulee kokkaamaan.
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
Uunifetatortelliini. Puolivalmiste tortelliinit, tomaatit, valkosipuli, mausteet ja tomaattimurska uunivuokaan ja uuniin. Helppo ja ihan hyvä ja nopea ruoka. En valita, sillä tämä myös minun laiskuusruoka.
Silloin mies hakee subit koko perheelle :)
Hirveitä miehiä teillä. Hyvä jos teille kelpaa mutta itse en ole mikään kotiorja.
En ole kertaakaan kokannut perheelleni ruokaa. Enkä kokkaa.
M45
Vierailija kirjoitti:
En ole kertaakaan kokannut perheelleni ruokaa. Enkä kokkaa.
M45
Ehkä kokkaisit, jos olisi se perhe. Mutta palstauli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
Hänellä on todella harvoin niitä "en jaksa kokata" -päiviä silloin, kun minä tai kukaan muukaan kokkaustaitoinen ei ole kotona. Sitä paitsi minullakin on välillä "en jaksa kokata tänään" -päiviä. Silloin, kun lapset olivat pieniä, varauduin näihin päiviin tekemällä ruokaa pakasteeseen.
Nykyisin lapsemmekin osaavat jo kokata, joten tekevät välillä ruokaa laiskoille vanhemmilleenkin.
10v poikani "isä ei jaksa kokata tänään" -ruoka on nuudelit.
Riippuu siitä onko kaikki syömässä, vai hän itse vain. Mies osaa kokata ja tykkää siitä, mutta käytännön vuoksi minä laitan ruuan koska olen hoitovapaalla.
Lapset päättää yleensä mitä iskä kokkaa, jos tekee vain itselleen, niin se on makkara/nakit, kasa juustoviipaleita ja mikroon.
Kermahaudutettu hapankaaöi ja bratwurst
Miehillä ei vissiin sellaista päivää olekaan, etteikö mies jaksaisi kokata 😀