Miten saada nykyään seurustelusuhde?
Olen jo pitkään miettinyt. Ei vain osu millään kohdalle. Yritän kyllä etsiä. Olen alle 40 v mies ja täl hetkel ihan hyvin on asiat kyllä. vakituinen työ missä menee hyvin ihan suht ok palkka, en ihan täyttä vuoroa tee mutta paljo mitään ei jää rahaa... on velkaa aika paljon ja lyhennän lainaa. Autoki löytyy halpa. Mutta koen ettei se riitä naisille jotenkin. Ihmisenä vähän ujo ja en hirveesti juttele missää naisille. Baarit ja alkoholi on tauolla ei oikee aina mun juttu. Tinderissä ei vain tule osumia. Koen etten riitä naisille. Harrastuksia ei hirveästi ole ja kavereitakaan ei ole. Ylipainoa lievästi ei kovin paljo ja vyötäröllä vähän. Koen että kyllä sille sopivalle riittäisin tälläsenä, mutta vaikeeta on.
Kommentit (109)
Voi Allu, kyllä sulle on annettu hyviä neuvoja! Itsekin olen jaksanut pari kertaa kirjottaa pidemmästi, kannustavasti ja antanut ainakin omasta mielestäni ihan hyviä neuvoja.
Mutta kun ei sua tunnu kiinnostavan tehdä mitään tän asian eteen, aina vaan uudestaan ja uudestaan avaat näitä ketjuja. Ja aina näihin ketjuihin tulee ihmisiä, jotka ensimmäistä kertaa törmäävät sun avaukseen ja antaa sulle aikaa ja tsemppiä ja hyviä neuvoja. Mutta kun ei kelpaa!
Sun pitää ne muut ongelmat selvittää ensin, usko nyt jo! Et oo valmis mihinkään suhteeseen tuollaisena kuin nyt olet. Eikä ole kysymys materiasta, vaan korvienvälistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille joille et kelpaa, ei sun tarviikaan. Kun se tulee kohdalle, jolle kelpaat, niin helpottaa. Ei ihminen tarvitse kuin yhden rakastetun. Kyllä jokaiselle on joku kun avoimin mielin tutustuu eikä ole itse kauhean ronkeli.
Joo mutta mulle kelpaisi aika monikin tavallisen näköinen mies
No kohta sitä paskaa varmaa taas tuleekin. kirjotin väärin.. siis mulle kelpaisi han työtön.. jopa velkaantunut nainen joka on ihan tavallinen ja pullukkaki käy.. niin ihmettelen miksi olen nykyään naisille ilmaa
Tääkin on sun ongelma. Oot niin epätoivoinen, että sulle kelpaa kuka tahansa.
Ei kukaan nainen halua naiseksi miehelle, jolle käy kuka tahansa nainen! Se nainen haluaa, että mies haluaa kaikista maailman naisista juuri hänet. Eihän siinä parisuhteessa ole muuten mitään pointtia!
Ja sinäkin ansaitsisit sen, että nainen haluais juuri sut, eikä ketään muuta. Mutta sun pitäis ensin oppia hyväksymään itses, näkemään itses rakkauden arvoisena, näkemään itses sellaisena, että olisit oikealle naiselle hyvä saalis.
Mutta mieti nyt itsekin - jos joku nainen saa sut saaliiksi, niin mitä se oikeasti saa? Mitä iloa susta on sille naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille joille et kelpaa, ei sun tarviikaan. Kun se tulee kohdalle, jolle kelpaat, niin helpottaa. Ei ihminen tarvitse kuin yhden rakastetun. Kyllä jokaiselle on joku kun avoimin mielin tutustuu eikä ole itse kauhean ronkeli.
Joo mutta mulle kelpaisi aika monikin tavallisen näköinen mies
No kohta sitä paskaa varmaa taas tuleekin. kirjotin väärin.. siis mulle kelpaisi han työtön.. jopa velkaantunut nainen joka on ihan tavallinen ja pullukkaki käy.. niin ihmettelen miksi olen nykyään naisille ilmaa
Tääkin on sun ongelma. Oot niin epätoivoinen, että sulle kelpaa kuka tahansa.
Ei kukaan nainen halua naiseksi miehelle, jolle käy kuka tahansa nainen! Se nainen haluaa, että mies haluaa kaikista maailman naisista juuri hänet. Eihän siinä parisuhteessa ole muuten mitään pointtia!
Ja sinäkin ansaitsisit sen, että nainen haluais juuri sut, eikä ketään muuta. Mutta sun pitäis ensin oppia hyväksymään itses, näkemään itses rakkauden arvoisena, näkemään itses sellaisena, että olisit oikealle naiselle hyvä saalis.
Mutta mieti nyt itsekin - jos joku nainen saa sut saaliiksi, niin mitä se oikeasti saa? Mitä iloa susta on sille naiselle?
En ole niin epätoivonen että kelpais kuka vain.. öö ei tarvi olettaa semmoista.. ei todellakaa kelpaa.
En missää nimes halua ketä vaan, mulla on oma naismaku. Mua kiinnostaa tavallinen ei niin bimbo... tavallisen näkönen nätti ja tykkään paremmin muodokkaista ja pullukoista. Koen että tässä pisteessä riittäisin kyllä hänelle.. mutta ei vain löydy sopivaa naista.. suurin osa paremmas asemas kun minä tienaa enempi ovat koulutettuja. Itsellä ei rahaa ole mutta kuitenkin työpaikka. olen alkanut urheilee vähentänyt alkoholia.. en vain tiedä mitä pitäisi tehdä että saisi naisen.
Siis mä en ymmärrä oikein. Ihan kivalta näytän omasta mielestäni ja on myös sanottu.. pukeutuminen ok.. käytän jopa hajuvettä jos lähden johki kahvilaan tai johki.. eikö mikään riitä.. kyllä joskus nuorempana jopa työttömänä tapas naisia jopa enempi.
Että kysyn ihan suoraa vaikka ruikutan niin mä halun kysyä.. mikä teitä naiset vaivaa?
No antaa olla sitte. Ollaan vaan yksin. Kai mä oon jotenki niin erilainen kun muut tai jotenki outo. Että en tähänkää ikää mennes löydä ketään.
Miksei kukaa voi kirjottaa mitään? Kaipaisin vinkkejä? Mä en halua olla sinkku enää kaipaan naisen läheisyyttä.
Jaha vastaaminen loppu. Antaa olla.