Miten saada nykyään seurustelusuhde?
Olen jo pitkään miettinyt. Ei vain osu millään kohdalle. Yritän kyllä etsiä. Olen alle 40 v mies ja täl hetkel ihan hyvin on asiat kyllä. vakituinen työ missä menee hyvin ihan suht ok palkka, en ihan täyttä vuoroa tee mutta paljo mitään ei jää rahaa... on velkaa aika paljon ja lyhennän lainaa. Autoki löytyy halpa. Mutta koen ettei se riitä naisille jotenkin. Ihmisenä vähän ujo ja en hirveesti juttele missää naisille. Baarit ja alkoholi on tauolla ei oikee aina mun juttu. Tinderissä ei vain tule osumia. Koen etten riitä naisille. Harrastuksia ei hirveästi ole ja kavereitakaan ei ole. Ylipainoa lievästi ei kovin paljo ja vyötäröllä vähän. Koen että kyllä sille sopivalle riittäisin tälläsenä, mutta vaikeeta on.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Siis miten muut miehet löytää. Kaikenlaisia pariskuntia näkee kyllä yhdessä. Mulle on kyl sanottu että en ole hääppösen näkönen mies ja osa jopa sanonut että näytän ihan kivalta ja nyt meneeki ihan kivasti. Silti en koe että olis mitää vaikutusta. Minulle moni kelpaisikin sopiva.. ei kaikki. Mutta edelleen sinkkuna mennään.
En tiedä sinusta, mutta monilla puuttuu itseanalyysi. Kannattaisi ehkä joskus miettiä, että jos olisikin vastakkaista sukupuolta, niin miksi kiinnostuisin itseni kaltaisesta henkilöstä.
Harrastusryhmissä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, jotka ovat aivan innoissaan tekemisistään. Sellainen ihminen sukupuoleen katsomatta on aika viehättävä. Harrastukset kertovat ihmisestä melko paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten muut miehet löytää. Kaikenlaisia pariskuntia näkee kyllä yhdessä. Mulle on kyl sanottu että en ole hääppösen näkönen mies ja osa jopa sanonut että näytän ihan kivalta ja nyt meneeki ihan kivasti. Silti en koe että olis mitää vaikutusta. Minulle moni kelpaisikin sopiva.. ei kaikki. Mutta edelleen sinkkuna mennään.
En tiedä sinusta, mutta monilla puuttuu itseanalyysi. Kannattaisi ehkä joskus miettiä, että jos olisikin vastakkaista sukupuolta, niin miksi kiinnostuisin itseni kaltaisesta henkilöstä.
Harrastusryhmissä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, jotka ovat aivan innoissaan tekemisistään. Sellainen ihminen sukupuoleen katsomatta on aika viehättävä. Harrastukset kertovat ihmisestä melko paljon.
Ei ole harrastuksia ollut moneen vuoteen ei ole edes kavereita.. mulla oli hieman huonoja kavereita ennen, pistin ne kaikki pihalle. En ole nyt toistaseks uusia saanut.
Kyllä tarttee töitä tehdä eli hilloviivaa nuolla ja survoo ja mälliä roiskia milloin minnekin, että tärppää. Hyvä jos joka kymmenes natsaa eli on ylipäänsä mitään yhteistä. Sitten on seurusteltu tai edes yritetty ja taas seuraavalle kierrokselle sinkkunaisten kiimaa tyydyttämään. Omassa asenteessakin varmaan olis korjaamisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naiset miksen kiinnosta teitä tavallisiakaa.. ?en halua mitää instamallia ei vaa kiinnosta.
1. Jos olisin ikäisesi sinkkunainen, en todennäköisesti koskaan tulisi edes tietämään olemassaolostasi. Tuskin meidän elämämme missään kohtaisivat, jos et kerran käy juuri missään.
2. Meillä ei olisi mitään yhteistä, ei yhtään mitään. Minä harrastan matkustamista, kulttuuria ja retkeilyä. Kuten sanottu, tuskin tapaisimme elokuvajuhlilla, lentokoneessa, kansallispuistossa tai edes kirjastossa.
3. Normaali ihminen ei harrasta maanista yksinpuhelua vauvapalstalla.
4. Olen nähnyt, mihin nämä yksinpuhelusi johtavat: aggressioihin ja uhkauksiin. Et ole stabiili. Tarvitset ammattiapua. Toisinaan myönnät, että sinulla on laaja-alaisia oppimisvaikeuksia, toisinaan teeskentelet että ei ole. Normaalisti kehittynyt ja oppiva nainen ei halua elämänkumppanikseen miestä, joka on ns. "hidas".
5. Mikäli nostelet taas ketjuasi spämmäämällä itse viestejä toinen toisensa jälkeen ilman että kukaan edes kyselee sinulta mitään tai vastaa sinulle mitään, ilmoitan jälleen kerran avauksesi asiattomaksi. Täällä on tarkoitus käydä vuoropuhelua.
Jos olet kerta tuota mieltä selvä. Ollaan ihan eri maailmoista mua ei taas kiinnosta mitkää matkustelut kun ei ole varaa matkustella kun on reilusti yli 15 tuhatta velkaa ja aika heikko palkka, et taida ymmärtää ku et ole mun pisteessä. Missä pitäs käydä. kyllä käyn ihmisten ilmoilla ja kahvilassa, en harrasta kyllä mitään. Sun pitää sitten etsiä samanlainen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harrastuksia ollut moneen vuoteen ei ole edes kavereita.. mulla oli hieman huonoja kavereita ennen, pistin ne kaikki pihalle. En ole nyt toistaseks uusia saanut.
No miten on? Haluaisitko tavata minut?
Olen vähän pyöreähkö vanhempi naisihminen. En tapaile nykyisin juuri ketään vapaa-aikanani. Mutta sinussa on jotain zen-tyyneyttä joka kiehtoo.
No en koe olevani kyllä mikään hidas sori vaan. Käyn normi palkkatöissä ja elämä menee ihan hyvin.. ei tarvi noin tympee ja ilkee olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten on? Haluaisitko tavata minut?
Olen vähän pyöreähkö vanhempi naisihminen. En tapaile nykyisin juuri ketään vapaa-aikanani. Mutta sinussa on jotain zen-tyyneyttä joka kiehtoo.
Ei oikein kiinnosta liian vanhat naiset.. en halua ketä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis naiset miksen kiinnosta teitä tavallisiakaa.. ?en halua mitää instamallia ei vaa kiinnosta.
1. Jos olisin ikäisesi sinkkunainen, en todennäköisesti koskaan tulisi edes tietämään olemassaolostasi. Tuskin meidän elämämme missään kohtaisivat, jos et kerran käy juuri missään.
2. Meillä ei olisi mitään yhteistä, ei yhtään mitään. Minä harrastan matkustamista, kulttuuria ja retkeilyä. Kuten sanottu, tuskin tapaisimme elokuvajuhlilla, lentokoneessa, kansallispuistossa tai edes kirjastossa.
3. Normaali ihminen ei harrasta maanista yksinpuhelua vauvapalstalla.
4. Olen nähnyt, mihin nämä yksinpuhelusi johtavat: aggressioihin ja uhkauksiin. Et ole stabiili. Tarvitset ammattiapua. Toisinaan myönnät, että sinulla on laaja-alaisia oppimisvaikeuksia, toisinaan teeskentelet että ei ole. Normaalisti kehittynyt ja oppiva nainen ei halua elämänkumppanikseen miestä, joka on ns. "hidas".
5. Mikäli nostelet taas ketjuasi spämmäämällä itse viestejä toinen toisensa jälkeen ilman että kukaan edes kyselee sinulta mitään tai vastaa sinulle mitään, ilmoitan jälleen kerran avauksesi asiattomaksi. Täällä on tarkoitus käydä vuoropuhelua.
Jos olet kerta tuota mieltä selvä. Ollaan ihan eri maailmoista mua ei taas kiinnosta mitkää matkustelut kun ei ole varaa matkustella kun on reilusti yli 15 tuhatta velkaa ja aika heikko palkka, et taida ymmärtää ku et ole mun pisteessä. Missä pitäs käydä. kyllä käyn ihmisten ilmoilla ja kahvilassa, en harrasta kyllä mitään. Sun pitää sitten etsiä samanlainen mies?
Joo no ollaan ihan erilaisia ei mua taas kiinnosta yhtään tuommoset naiset jolla on rahaa matkustella ja elämä kukoistaa. Minulla on velkaa ja rahaa ei ole.
Parisuhteen löytäminen on helpointa miehille, jotka ovat jo ennestään onnellisia. Onneton mies ei herätä aidon positiivisia mielikuvia naisissa kuin hyvin harvoin. No, ehkä joku yhtä epätoivoinen nainen saattaa kiinnostua.
Mun mielestä oon kivan näkönen mies .. oon tehny asioitten eteen jotain en polta.. joskus juon. urheilen jopa.. luulis että nyt olis jotain vientiä läheisyyttä.. mutta ei oikein mitään.
Kun vaihtaa sukupuolista suuntautumista, niin alkaa ehdokkaita löytyä.
No ilmeisesti olen kelvoton parisuhteeseen ja en riitä tälläisenä.. paskalta se on jo monta vuotta tuntunut.
Ehkä se on parempi sit unohtaa naiset ja olla vaan yksin. Taidan lähtee salille.
Kyllä niin masentaa välillä en vaa jaksa. tulee osumia tinderissä niin melkee heti nainen jo poistaa.
Ilmeisesti en kiinnosta yhtään naisia tällä hetkellä. Kai vaan oon yksin.. meen salille ja kattelen telkkaria ja takas Maanantaina töihin.
Kun olin nuorempi niin jopa sain naisen ja olin parisuhteessa.
Kai mä oon naisten silmis rupsahtanut setämies jolla ei oo rahaa ja velkaa vaan.
Naiset tuntuu niin hemmetin vaativia olevan ja pinnallisia etten tuu varmaa koskaa heille riittävän tälläsenä.
miten rupsahtanut ja lihonut nainen sitten kelpaa ja saa parisuhteen?
Nykyään ei kukaa vastaa ja ghostataan vaan olen jo menettäny toivon kun on jatkuvasti yksipuolista ei nainen tule vastaan. Näin ei ollut joskus vaan ihan pääsin treffeille. Mutta miksen sitten enää kiinnosta ketään.