Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nykyään seurustelusuhde?

Vierailija
19.02.2022 |

Olen jo pitkään miettinyt. Ei vain osu millään kohdalle. Yritän kyllä etsiä. Olen alle 40 v mies ja täl hetkel ihan hyvin on asiat kyllä. vakituinen työ missä menee hyvin ihan suht ok palkka, en ihan täyttä vuoroa tee mutta paljo mitään ei jää rahaa... on velkaa aika paljon ja lyhennän lainaa. Autoki löytyy halpa. Mutta koen ettei se riitä naisille jotenkin. Ihmisenä vähän ujo ja en hirveesti juttele missää naisille. Baarit ja alkoholi on tauolla ei oikee aina mun juttu. Tinderissä ei vain tule osumia. Koen etten riitä naisille. Harrastuksia ei hirveästi ole ja kavereitakaan ei ole. Ylipainoa lievästi ei kovin paljo ja vyötäröllä vähän. Koen että kyllä sille sopivalle riittäisin tälläsenä, mutta vaikeeta on.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi tulee esiin aloituksessa. Hyvä juttu, että koet että sulla on asiat hyvin, on työt, auto ym. mutta nuo on materiaa ja kyllä, niiden puuttuminen voi vaikeuttaa parisuhdetta jos naisella on vastaavat kunnossa, mutta muuten niillä ei parisuhdemarkkinoilla pitkälle pääse. Sanoit itse, että olet vähän ujo etkä juttele missään naisille. Miten ajattelit, että naiset löytävät luoksesi ja tajuavat, että sinussa olisi heille kumppaniainesta, kun vetäydyt kontakteista? Baarissa käymisestä voi olla apua, mutta ei kaikki naiset alkoholista tykkää joten varmasti voit löytää baarin ja juominkien ulkopuolelta seuraa. Varmaan olisi parempikin löytää kumppani jostain baarin ulkopuolelta, kun et itsekään juo. Sanot, että sulla ei oikein ole kavereita eikä harrastuksia. Kavereiden puute ei nyt itsessään ole mikään turn off välttämättä, mutta joillain se kertoo myös sosiaalisista taidoista tai niiden puutteesta. Ikävä tosiasia on, että parisuhde vaatii niitä taitoja melko paljon. Tuo harrastusten puute ei välttämättä sekään ole ongelma, mutta ihmiset usein kiinnostuvat samoista asioista kiinnostuneista ihmisistä. Jos olet vähän tylsän harmaa persoona, niin et voi syyttää naista siitä, ettei tämä tiedä miten sinusta saisi irti jotain mistä nainen voi kiinnostua. Painosi on sivuseikka, jotkut tykkää laihoista ja joillekin miehellä on oltava vähän mahaa.

Joo mutta nykyään moni kamppailee työttömyyden kanssa ja mistä saisi töitä. Itsellä kuitenki on moneksi vuodeksi varma työpaikka ja hyvin pyyhkii ja harrastuksia nyt ei vain ole ja kavereita.. eikä oikee toi baareilu kiinnosta kun jos juon alkoholia se muuttaa mun persoonaa ja saatan olla vihainen ja agressiivinen.

Ihan oikeassa olet tuon työttömyyden kanssa ja siihen jokainen suhtautukoon kuten parhaaksi katsoo. Itse ajattelen, että jos miehellä on töitä niin se riittää enkä mieti asiaa enempää. Jos mies on työtön, niin toivottavasti kuitenkin opiskelee tai etsii aktiivisesti töitä ja se riittää, en mieti asiaa enempää jollei työttömyys paljastu miehen omaksi valinnaksi. Tuolla perusteella työllisyystilanne ei ole kärkipäässä omissa parisuhdekriteereissäni. Yhtälailla sillä naisellakin voi olla vastaavat ongelmat ja jos työtön nainen etsisi nimenomaan työssäkäyvää miestä eikä työtön kelpaa, niin se kyllä pistää miettimään. Vähän mietin tuota, kun sanot että harrastuksia nyt ei vain ole. Miellätkö harrastuksiksi vain asiat, jotka maksavat ja joihin joudut sitoutumaan? Vai onko niin, ettet tee yhtään mitään vapaa-ajallasi, et pelaile, lue, käy lenkillä tai tee muutenkaan mitään mistä nautit?

Hyvä juttu, että olet itse päättänyt pysyä erossa alkoholista ja tiedostat, että siitä tulee vain ongelmia :)

Mutta ei vain tutustu naisiin missään.. jotenki koen vaan ettei ole mitää tehtävissä kun ei tinderissäkää oikee ole mitää sutinaa.

Ymmärrän, että nyt korona-aikana varsinkin voi olla haastavampi tavata ihmisiä. Mulla ei ole sulle mitään yleispätevää neuvoa, kuinka naisia voisi tavata. Sanoisin, että mieti millaiset asiat sua kiinnostaa ja yritä löytää kaltaisesi ihminen näiden yhteisten asioiden pohjalta. Mikä tahansa ihmissuhde muodostuu kivuttomammin, kun on jotain mistä puhua yhdessä. Koska sanoit jo olevasi ujo, yritä vähän haastaa itseäsi. En tiedä mistä sun haasteet alkaa, mutta mukavuusalueelta poistuminen on kuitenkin tarpeen. Vaikuttaa siltä että parisuhde tulee joka tapauksessa olemaan sen alueen ulkopuolella aluksi. Jos et ole tottunut puhumaan naisille, niin tässä on vähän tyhmä ja viaton esimerkki: kysy kelloa joltain naiselta joskus ja sano, että sulla on puhelimesta akku loppu tjtn. Ihan vaan, jotta saat vähän itseäsi ulos kuoresta ja suusi auki. Keskustelua ei ole tarvis jatkaa tuosta, jos se ei jatku sujuvasti. Jos haluat naisen, sun on opittava puhumaan niille myös livenä niin kuin normaaleille ihmisille ja sen keskustelun pitää vaikuttaa normaalilta tai koko hommasta tulee vaivaannuttavaa ja ahdistavaa kaikille osapuolille.

Koska olet jo todennut että Tinder ei toimi, älä lypsä kuollutta lehmää vaan kokeile muita sovelluksia. Tinderin kautta suurin osa käyttäjistä ei saa muuta kuin pahan mielen. Kiinnostaisi myös vähän tietää, millaisen profiilin sovelluksiin teet, koska ongelmasi todennäköisesti yltää sinne.

Mä olen kyllä ennen jutellu naisille ja kävin vähä baareissaki en vaa halua sinne mennä jos ei ole rahaa ja ne naiset on liian ylimielisiä ja kauniita laihoja. No tinder ei toimi. on mulla suomi 24 treffit mutta ei sielä oikee kukaa vastaa ja ota yhteyttä.

Siispä juttele naisille jatkossakin, ihan niille tavallisille naisille. Ja on noita treffipalveluita muitakin, joten koeile ennakkoluulottomasti, et menetä muuta kuin aikaa mutta yrittämättä ei myöskään onnistu. Näkemättä profiiliasi on vaikea sanoa mitään, mutta pistä kuva jossa olet siisti ja koko kasvot näkyvät, hymy on iso plussa. Kirjoita profiiliin lyhyesti mitä haluat parisuhteelta ja mistä tykkäät, ja kun otat naiseen yhteyttä, kysy kysymyksiä joihin ei voi vastata kyllä tai ei. Vaikka sulla ei harrastuksia olekaan niin älä painota sitä, ettet harrasta mitään äläkä varsinkaan sitä, jos et halua kokeilla mitään. Muutenkaan ei ole hyvä edetä negatiivisen kautta. Ole yhteydessä vain niihin, joista oikeasti kiinnostut, turha tykkäillä ja viestitellä kymmenille ihmisille kerralla. Älä jää odottamaan yhteydenottoa vaan ole aktiivinen. Sille ei voi kukaan mitään, jos toinen ei koskaan vastaa, se on valitettava tosiasia enkä tiedä keinoa, millä sitä voi ehkäistä. En tiedä onko noista apua kellekään, mutta noiden vastakohtia olen nähnyt ihan riittävästi eikä sellaiset profiilit tai keskustelut herätä kiinnostusta.

Nykyään ei kukaa vastaa ja ghostataan vaan olen jo menettäny toivon kun on jatkuvasti yksipuolista ei nainen tule vastaan. Näin ei ollut joskus vaan ihan pääsin treffeille. Mutta miksen sitten enää kiinnosta ketään.

Vierailija
82/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten muut miehet löytää. Kaikenlaisia pariskuntia näkee kyllä yhdessä. Mulle on kyl sanottu että en ole hääppösen näkönen mies ja osa jopa sanonut että näytän ihan kivalta ja nyt meneeki ihan kivasti. Silti en koe että olis mitää vaikutusta. Minulle moni kelpaisikin sopiva.. ei kaikki. Mutta edelleen sinkkuna mennään.

En tiedä sinusta, mutta monilla puuttuu itseanalyysi. Kannattaisi ehkä joskus miettiä, että jos olisikin vastakkaista sukupuolta, niin miksi kiinnostuisin itseni kaltaisesta henkilöstä.

Harrastusryhmissä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, jotka ovat aivan innoissaan tekemisistään. Sellainen ihminen sukupuoleen katsomatta on aika viehättävä. Harrastukset kertovat ihmisestä melko paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten muut miehet löytää. Kaikenlaisia pariskuntia näkee kyllä yhdessä. Mulle on kyl sanottu että en ole hääppösen näkönen mies ja osa jopa sanonut että näytän ihan kivalta ja nyt meneeki ihan kivasti. Silti en koe että olis mitää vaikutusta. Minulle moni kelpaisikin sopiva.. ei kaikki. Mutta edelleen sinkkuna mennään.

En tiedä sinusta, mutta monilla puuttuu itseanalyysi. Kannattaisi ehkä joskus miettiä, että jos olisikin vastakkaista sukupuolta, niin miksi kiinnostuisin itseni kaltaisesta henkilöstä.

Harrastusryhmissä tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, jotka ovat aivan innoissaan tekemisistään. Sellainen ihminen sukupuoleen katsomatta on aika viehättävä. Harrastukset kertovat ihmisestä melko paljon.

Ei ole harrastuksia ollut moneen vuoteen ei ole edes kavereita.. mulla oli hieman huonoja kavereita ennen, pistin ne kaikki pihalle. En ole nyt toistaseks uusia saanut.

Vierailija
84/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarttee töitä tehdä eli hilloviivaa nuolla ja survoo ja mälliä roiskia milloin minnekin, että tärppää. Hyvä jos joka kymmenes natsaa eli on ylipäänsä mitään yhteistä. Sitten on seurusteltu tai edes yritetty ja taas seuraavalle kierrokselle sinkkunaisten kiimaa tyydyttämään. Omassa asenteessakin varmaan olis korjaamisen varaa.

Vierailija
85/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis naiset miksen kiinnosta teitä tavallisiakaa.. ?en halua mitää instamallia ei vaa kiinnosta.

1. Jos olisin ikäisesi sinkkunainen, en todennäköisesti koskaan tulisi edes tietämään olemassaolostasi. Tuskin meidän elämämme missään kohtaisivat, jos et kerran käy juuri missään.

2. Meillä ei olisi mitään yhteistä, ei yhtään mitään. Minä harrastan matkustamista, kulttuuria ja retkeilyä. Kuten sanottu, tuskin tapaisimme elokuvajuhlilla, lentokoneessa, kansallispuistossa tai edes kirjastossa.

3. Normaali ihminen ei harrasta maanista yksinpuhelua vauvapalstalla.

4. Olen nähnyt, mihin nämä yksinpuhelusi johtavat: aggressioihin ja uhkauksiin. Et ole stabiili. Tarvitset ammattiapua. Toisinaan myönnät, että sinulla on laaja-alaisia oppimisvaikeuksia, toisinaan teeskentelet että ei ole. Normaalisti kehittynyt ja oppiva nainen ei halua elämänkumppanikseen miestä, joka on ns. "hidas".

5. Mikäli nostelet taas ketjuasi spämmäämällä itse viestejä toinen toisensa jälkeen ilman että kukaan edes kyselee sinulta mitään tai vastaa sinulle mitään, ilmoitan jälleen kerran avauksesi asiattomaksi. Täällä on tarkoitus käydä vuoropuhelua.

Jos olet kerta tuota mieltä selvä. Ollaan ihan eri maailmoista mua ei taas kiinnosta mitkää matkustelut kun ei ole varaa matkustella kun on reilusti yli 15 tuhatta velkaa ja aika heikko palkka, et taida ymmärtää ku et ole mun pisteessä. Missä pitäs käydä. kyllä käyn ihmisten ilmoilla ja kahvilassa, en harrasta kyllä mitään. Sun pitää sitten etsiä samanlainen mies?

Vierailija
86/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harrastuksia ollut moneen vuoteen ei ole edes kavereita.. mulla oli hieman huonoja kavereita ennen, pistin ne kaikki pihalle. En ole nyt toistaseks uusia saanut.

No miten on? Haluaisitko tavata minut?

Olen vähän pyöreähkö vanhempi naisihminen. En tapaile nykyisin juuri ketään vapaa-aikanani. Mutta sinussa on jotain zen-tyyneyttä joka kiehtoo.

Vierailija
87/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en koe olevani kyllä mikään hidas sori vaan. Käyn normi palkkatöissä ja elämä menee ihan hyvin.. ei tarvi noin tympee ja ilkee olla.

Vierailija
88/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten on? Haluaisitko tavata minut?

Olen vähän pyöreähkö vanhempi naisihminen. En tapaile nykyisin juuri ketään vapaa-aikanani. Mutta sinussa on jotain zen-tyyneyttä joka kiehtoo.

Ei oikein kiinnosta liian vanhat naiset.. en halua ketä vaan.

Vierailija
89/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis naiset miksen kiinnosta teitä tavallisiakaa.. ?en halua mitää instamallia ei vaa kiinnosta.

1. Jos olisin ikäisesi sinkkunainen, en todennäköisesti koskaan tulisi edes tietämään olemassaolostasi. Tuskin meidän elämämme missään kohtaisivat, jos et kerran käy juuri missään.

2. Meillä ei olisi mitään yhteistä, ei yhtään mitään. Minä harrastan matkustamista, kulttuuria ja retkeilyä. Kuten sanottu, tuskin tapaisimme elokuvajuhlilla, lentokoneessa, kansallispuistossa tai edes kirjastossa.

3. Normaali ihminen ei harrasta maanista yksinpuhelua vauvapalstalla.

4. Olen nähnyt, mihin nämä yksinpuhelusi johtavat: aggressioihin ja uhkauksiin. Et ole stabiili. Tarvitset ammattiapua. Toisinaan myönnät, että sinulla on laaja-alaisia oppimisvaikeuksia, toisinaan teeskentelet että ei ole. Normaalisti kehittynyt ja oppiva nainen ei halua elämänkumppanikseen miestä, joka on ns. "hidas".

5. Mikäli nostelet taas ketjuasi spämmäämällä itse viestejä toinen toisensa jälkeen ilman että kukaan edes kyselee sinulta mitään tai vastaa sinulle mitään, ilmoitan jälleen kerran avauksesi asiattomaksi. Täällä on tarkoitus käydä vuoropuhelua.

Jos olet kerta tuota mieltä selvä. Ollaan ihan eri maailmoista mua ei taas kiinnosta mitkää matkustelut kun ei ole varaa matkustella kun on reilusti yli 15 tuhatta velkaa ja aika heikko palkka, et taida ymmärtää ku et ole mun pisteessä. Missä pitäs käydä. kyllä käyn ihmisten ilmoilla ja kahvilassa, en harrasta kyllä mitään. Sun pitää sitten etsiä samanlainen mies?

Joo no ollaan ihan erilaisia ei mua taas kiinnosta yhtään tuommoset naiset jolla on rahaa matkustella ja elämä kukoistaa. Minulla on velkaa ja rahaa ei ole.

Vierailija
90/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen löytäminen on helpointa miehille, jotka ovat jo ennestään onnellisia. Onneton mies ei herätä aidon positiivisia mielikuvia naisissa kuin hyvin harvoin. No, ehkä joku yhtä epätoivoinen nainen saattaa kiinnostua.

Vierailija
91/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oon kivan näkönen mies .. oon tehny asioitten eteen jotain en polta.. joskus juon. urheilen jopa.. luulis että nyt olis jotain vientiä läheisyyttä.. mutta ei oikein mitään.

Vierailija
92/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaihtaa sukupuolista suuntautumista, niin alkaa ehdokkaita löytyä.

Vierailija
93/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti olen kelvoton parisuhteeseen ja en riitä tälläisenä.. paskalta se on jo monta vuotta tuntunut.

Vierailija
94/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on parempi sit unohtaa naiset ja olla vaan yksin. Taidan lähtee salille.

Vierailija
95/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin masentaa välillä en vaa jaksa. tulee osumia tinderissä niin melkee heti nainen jo poistaa.

Vierailija
96/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en kiinnosta yhtään naisia tällä hetkellä. Kai vaan oon yksin.. meen salille ja kattelen telkkaria ja takas Maanantaina töihin.

Vierailija
97/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuorempi niin jopa sain naisen ja olin parisuhteessa.

Vierailija
98/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä oon naisten silmis rupsahtanut setämies jolla ei oo rahaa ja velkaa vaan.

Vierailija
99/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntuu niin hemmetin vaativia olevan ja pinnallisia etten tuu varmaa koskaa heille riittävän tälläsenä.

Vierailija
100/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten rupsahtanut ja lihonut nainen sitten kelpaa ja saa parisuhteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän