Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nykyään seurustelusuhde?

Vierailija
19.02.2022 |

Olen jo pitkään miettinyt. Ei vain osu millään kohdalle. Yritän kyllä etsiä. Olen alle 40 v mies ja täl hetkel ihan hyvin on asiat kyllä. vakituinen työ missä menee hyvin ihan suht ok palkka, en ihan täyttä vuoroa tee mutta paljo mitään ei jää rahaa... on velkaa aika paljon ja lyhennän lainaa. Autoki löytyy halpa. Mutta koen ettei se riitä naisille jotenkin. Ihmisenä vähän ujo ja en hirveesti juttele missää naisille. Baarit ja alkoholi on tauolla ei oikee aina mun juttu. Tinderissä ei vain tule osumia. Koen etten riitä naisille. Harrastuksia ei hirveästi ole ja kavereitakaan ei ole. Ylipainoa lievästi ei kovin paljo ja vyötäröllä vähän. Koen että kyllä sille sopivalle riittäisin tälläsenä, mutta vaikeeta on.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämä menee tämän miettimisessä. Jollei ole muuta miettimistä, niin ei kai siinä mitään.

Vierailija
2/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluko se siellä taas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun elämä menee tämän miettimisessä. Jollei ole muuta miettimistä, niin ei kai siinä mitään.

No ei ihan mene. Mutta kaipaisin jo kumppania ja kyllästyny olemaa sinkkuna.

Vierailija
4/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vi ttu, ymmärrä se, että elämässä pitää keskittyä itseensä, koska olet itseäsi varten tähän maailmaan syntynyt! Älä jahtaa vaan tule jahdatuksi! Kehitä itseäsi!

Chase excellence, not women!

Vierailija
5/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mutta ei parisuhde ole mikään oikeus. Se on vapaaehtoista. Mitä sinulla on annettavaa parisuhteeseen?

Vierailija
6/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Mutta ei parisuhde ole mikään oikeus. Se on vapaaehtoista. Mitä sinulla on annettavaa parisuhteeseen?

Kyllä tiedän sen, mutta koen jotenkin että en ole riittävä saamaa parisuhdetta. Vaikka omasta mielestä asiat on ihan hyvin.. lähinnä minä kiinnostun ja se nainen ei yhtään.

Vierailija
7/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia (asunto)lainan kanssa kamppailevia, autoilevia, keski-ikäisiä työssäkäyviä miehiä mahtuu 13 tusinaan. Kaikille ei vaan yksinkertaisesti riitä sitä naista, varsinkin kun monet naiset viihtyvät hyvin sinkkunakin. Siinä se ongelma.

Vierailija
8/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän sen, mutta koen jotenkin että en ole riittävä saamaa parisuhdetta. Vaikka omasta mielestä asiat on ihan hyvin.. lähinnä minä kiinnostun ja se nainen ei yhtään.

Eli sulla ei ole mitään annettavaa. Ei voi siis mitään.

Vierailija
9/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia (asunto)lainan kanssa kamppailevia, autoilevia, keski-ikäisiä työssäkäyviä miehiä mahtuu 13 tusinaan. Kaikille ei vaan yksinkertaisesti riitä sitä naista, varsinkin kun monet naiset viihtyvät hyvin sinkkunakin. Siinä se ongelma.

joo kyllä varmasti viihtyyki tiedän.. pitäs osata erottautua joukosta mutta en tiedä miten. No mä en miehenä viihdy sinkkuna kaipaan naista.

Vierailija
10/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ne läskit pois. Samalla lailla meidän muidenkin on täytynyt toimia, jos ollaan  haluttu löytää seuraa. Ei ketään kiinnosta lyllerölylleröpylleröt, kaikkein vähiten kehopositiivisia, koska ne etsii itselleen pitkiä, komeita ja lihaksikkaita miehiä ja kehopositiivisethan itse eivät ole läskejä tai lihavia, vaan "naisellisella tavalla kurvikkaita".

Vierailija
11/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä elämäntapa koutseja täällä oikein onkaan. Siis varmaan ihan Jari Sarasvuon luokkaa nämä gurut täällä. Ja vauvalla.😂

Vierailija
12/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ongelmasi on hyvin yleinen:

Normaalit naiset haluavat tasoisensa miehen (nyt en puhu pelkästään ulkoisista mittareista, vaan myös sisäisistä mittareista eli tyyliin tunnetaidot, itsereflektiokyvyt, itsetunto jne.) ja jos sellaista ei ole tarjolla niin ovat mieluummin ilman miestä kokonaan. Itsekin kuulun tähän kategoriaan, eli arvostan itseäni liikaa jotta lähtisin huonoon diiliin mukaan ollenkaan.

Jos olisin sinä, lähtisin kehittämään itseäni aktiivisesti: menisin terapiaan, vertaistukiryhmään, naurujoogaan, lukisin psykologiasta ja elämäntaidoista jne. kertovia kirjoja, kokeilisin tantraa, alkaisin meditoimaan ja joogaamaan jne. Sitten katsoisin asiaa uudestaan viiden tai kymmenen vuoden päästä uudestaan.

Vierailija
13/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaisen naisen

a) oikeasti haluaisit? Voit olla miten epärealistinen vain, emme tuomitse.

b) millaisia naisia yrität saada suhteeseen- onko isokin ero ihanteella ja todellisuudella?

Vierailija
14/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole mitään annettavaa. Ei voi siis mitään.

No varmasti on muitakin jotka kamppailee tän asian kanssa.. niin jotenki vaa masentaa tää tilanne jatkuvasti.

Vierailija
15/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat ratkaista tämän arvoituksen, niin olet keskivertoukkoja useamman askeleen edellä:

Mikä virhe seuraavassa lauseessa on?

"On olemassa ihmisoikeudet ja naistenoikeudet."

Vierailija
16/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Kiihotun aina näistä vollottajista.

Not

Vierailija
17/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä elämäntapa koutseja täällä oikein onkaan. Siis varmaan ihan Jari Sarasvuon luokkaa nämä gurut täällä. Ja vauvalla.😂

Eipä tässä kukaan ole tainnut edes väittää olevansa ammattikoutsaaja eikä ap sellaista tainnut aloituksen perusteella hakeakaan täältä.

Vierailija
18/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi tulee esiin aloituksessa. Hyvä juttu, että koet että sulla on asiat hyvin, on työt, auto ym. mutta nuo on materiaa ja kyllä, niiden puuttuminen voi vaikeuttaa parisuhdetta jos naisella on vastaavat kunnossa, mutta muuten niillä ei parisuhdemarkkinoilla pitkälle pääse. Sanoit itse, että olet vähän ujo etkä juttele missään naisille. Miten ajattelit, että naiset löytävät luoksesi ja tajuavat, että sinussa olisi heille kumppaniainesta, kun vetäydyt kontakteista? Baarissa käymisestä voi olla apua, mutta ei kaikki naiset alkoholista tykkää joten varmasti voit löytää baarin ja juominkien ulkopuolelta seuraa. Varmaan olisi parempikin löytää kumppani jostain baarin ulkopuolelta, kun et itsekään juo. Sanot, että sulla ei oikein ole kavereita eikä harrastuksia. Kavereiden puute ei nyt itsessään ole mikään turn off välttämättä, mutta joillain se kertoo myös sosiaalisista taidoista tai niiden puutteesta. Ikävä tosiasia on, että parisuhde vaatii niitä taitoja melko paljon. Tuo harrastusten puute ei välttämättä sekään ole ongelma, mutta ihmiset usein kiinnostuvat samoista asioista kiinnostuneista ihmisistä. Jos olet vähän tylsän harmaa persoona, niin et voi syyttää naista siitä, ettei tämä tiedä miten sinusta saisi irti jotain mistä nainen voi kiinnostua. Painosi on sivuseikka, jotkut tykkää laihoista ja joillekin miehellä on oltava vähän mahaa.

Vierailija
19/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millaisen naisen

a) oikeasti haluaisit? Voit olla miten epärealistinen vain, emme tuomitse.

b) millaisia naisia yrität saada suhteeseen- onko isokin ero ihanteella ja todellisuudella?

Ihan tavallisen.. jopa voi olla osittain työtön.. tai jopa jonkinlaisia ongelmia. Mielellään ei liian hyvin asioita hoitanut.. liian koulutettu. koska itse olen ihan tavallinen syön masennuslääkkeitä olen hiukan masentunut ja yksinäinen.. mielellää melko samanlainen.. tavallinen voi olla vähän pyöreeki.

Yritän ihan tavallisen näkösiä en liian kauniita eikä ne kiinnosta yhtään.

Vierailija
20/109 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta ne läskit pois. Samalla lailla meidän muidenkin on täytynyt toimia, jos ollaan  haluttu löytää seuraa. Ei ketään kiinnosta lyllerölylleröpylleröt, kaikkein vähiten kehopositiivisia, koska ne etsii itselleen pitkiä, komeita ja lihaksikkaita miehiä ja kehopositiivisethan itse eivät ole läskejä tai lihavia, vaan "naisellisella tavalla kurvikkaita".

Ei todellakaa etsi.. ei kaikki halua mitää miesmalleja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän