Onko Anna Hathaway mielestänne kaunis?
Nyt Avalla Paholainen pukeutuu Pradaan.
Anne on tosi kaunis!
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:08"]Se on just sellainen joka on naisten mielestä kaunis, mutta miesten mielestä ei. Naisilla on vain yksinkertaisesti huono naismaku. [/quote] Miehet tykkää, iso suu ja isot silmät
[/quote]
No ei ainakaan tämä mies. Mistä keksit että nuo ominaisuudet olisi jotenkin puoleensavetävät?
Se on jotenkin haalea, ei kylmä eikä kuuma. Kun katsoo niin ei sen ulkonäössä tavallaan mitään vikaa ole, sillä vaan ei ole yhtään karismaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:10"]Naiset pitää kauniina just tuollaisia pikkunättejä taviksia, koska he ovat lähempänä heitä itseään. Joku oikeasti kaunis nainen taas tuntuu naisista uhkaavalta, siksi heitä yleensä haukutaan tyrkyiksi ja bimboiksi ja niin edelleen.
[/quote]
Eivaan naiset sanovat tyrkyiksi bimboiksi niitä naisia jotka pukeutuvat tyrkysti ja antavat itsestään aivottoman kuvan. Ei liity kauneuteen ..sanopa yksi nainen joka EI ole tyrkky ja aivoton ja jota naiset haukkuvat?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:10"]Naiset pitää kauniina just tuollaisia pikkunättejä taviksia, koska he ovat lähempänä heitä itseään. Joku oikeasti kaunis nainen taas tuntuu naisista uhkaavalta, siksi heitä yleensä haukutaan tyrkyiksi ja bimboiksi ja niin edelleen. [/quote] Sori mutta anne hathaway ei oo lähelläkään mua :D Anne on pitkä ja klassinen kaunotar kun taas itse olen tällainen perussuomalainen tantta.
[/quote]
Mutta Annen ulkonäköä et pidä uhkaavana, siksi pidät siitä. Joku Megan Fox taas mikä on miesten mielestä kaunis ja seksikäs on sinun mielestä varmaankin tyrkky ja "ei oikein minkään näköinen".
On itse asiassa yksi näyttelijä, jonka ulkonäkö ei sykäytä millään tavalla. Ei ole mielestäni seksikäs, eikä söpökään. Kaunis samaan tapaan kun Julia Roberts. Ehkä jopa vähän maskuliininen? Tai liian rempseä. En osaa sanoa...
Mun mielestä ihan nätti, vaikka vähän liian isot silmät ja suu.. Mieheni mielestä se on ruma.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:10"]Naiset pitää kauniina just tuollaisia pikkunättejä taviksia, koska he ovat lähempänä heitä itseään. Joku oikeasti kaunis nainen taas tuntuu naisista uhkaavalta, siksi heitä yleensä haukutaan tyrkyiksi ja bimboiksi ja niin edelleen. [/quote] Sori mutta anne hathaway ei oo lähelläkään mua :D Anne on pitkä ja klassinen kaunotar kun taas itse olen tällainen perussuomalainen tantta.
[/quote]
Mutta Annen ulkonäköä et pidä uhkaavana, siksi pidät siitä. Joku Megan Fox taas mikä on miesten mielestä kaunis ja seksikäs on sinun mielestä varmaankin tyrkky ja "ei oikein minkään näköinen".
[/quote]
En ole se jolta tätä kysyit mutta vastaan tähän. Minusta kauneus ei liity siihen onko joku tyrkku vai. Megan Fox on kasvoiltaan seksikäs ja hyvännäköinen ja hänen imagonsa on "tyrkympi" mutta ei se hänestä rumaa tee. Moni voi tietysti kateudesta haukkua häntä milloin miksikin, mutta minä ainakaan en ketään hauku, en Megania enkä Annea. Minusta molemmat ovat hyvännäköisiä eri tavalla.
Ei. Tykkään enemmän Natalie Portmanin tai Sienna Millerin tyyppisistä naiskaunottarista. Jos pitäisi valita kenen näköinen haluaisi olla, niin jotain näiden suuntaista.
megan Fox oli muuten mielettömän kaunis ennen hollywoodleikkauksia. Ei olisi tarvinnut operaatioita ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:13"]
[/quote]
[/quote]
No eihän nyt Megan Foxista voi sanoa etteikö olisi minkään näköinen. Siihen on kirurgit pistäny parastaan ja onnistuneet hyvin. Mutta onhan se tyrkky ja mauton. Seksikäs, mutta tyrkyllä ja mauttomalla tavalla. Eikö miehet tykkää kenestäkään naisesta, jota voisi sanoa tyylikkääksi? Onko se aina tuota tyyliä kuin Megan Fox mistä miehet tykkää?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:10"]Naiset pitää kauniina just tuollaisia pikkunättejä taviksia, koska he ovat lähempänä heitä itseään. Joku oikeasti kaunis nainen taas tuntuu naisista uhkaavalta, siksi heitä yleensä haukutaan tyrkyiksi ja bimboiksi ja niin edelleen. [/quote] Sori mutta anne hathaway ei oo lähelläkään mua :D Anne on pitkä ja klassinen kaunotar kun taas itse olen tällainen perussuomalainen tantta. [/quote] Mutta Annen ulkonäköä et pidä uhkaavana, siksi pidät siitä. Joku Megan Fox taas mikä on miesten mielestä kaunis ja seksikäs on sinun mielestä varmaankin tyrkky ja "ei oikein minkään näköinen". [/quote] No eihän nyt Megan Foxista voi sanoa etteikö olisi minkään näköinen. Siihen on kirurgit pistäny parastaan ja onnistuneet hyvin. Mutta onhan se tyrkky ja mauton. Seksikäs, mutta tyrkyllä ja mauttomalla tavalla. Eikö miehet tykkää kenestäkään naisesta, jota voisi sanoa tyylikkääksi? Onko se aina tuota tyyliä kuin Megan Fox mistä miehet tykkää?
[/quote]
Mitä tarkoittaa tämä naisten "mauton"? On jotenkin epämääräinen käsite. On niitä vähemmän tyrkkyjä kaunottariakin toki. Cate Blanchett on esim kaunis minun mielestä, etenkin nuorempana, mutta ikäisekseen vieläkin. Anne Hathaway on parhaimmillaan ehkä ihan sievä, mutten kauniina pysty pitämään vaikka kuinka yrittäisin.
on hyvin kaunis. mäkin kadehdin tuota ihoa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:10"]Naiset pitää kauniina just tuollaisia pikkunättejä taviksia, koska he ovat lähempänä heitä itseään. Joku oikeasti kaunis nainen taas tuntuu naisista uhkaavalta, siksi heitä yleensä haukutaan tyrkyiksi ja bimboiksi ja niin edelleen. [/quote] Sori mutta anne hathaway ei oo lähelläkään mua :D Anne on pitkä ja klassinen kaunotar kun taas itse olen tällainen perussuomalainen tantta. [/quote] Mutta Annen ulkonäköä et pidä uhkaavana, siksi pidät siitä. Joku Megan Fox taas mikä on miesten mielestä kaunis ja seksikäs on sinun mielestä varmaankin tyrkky ja "ei oikein minkään näköinen". [/quote] No eihän nyt Megan Foxista voi sanoa etteikö olisi minkään näköinen. Siihen on kirurgit pistäny parastaan ja onnistuneet hyvin. Mutta onhan se tyrkky ja mauton. Seksikäs, mutta tyrkyllä ja mauttomalla tavalla. Eikö miehet tykkää kenestäkään naisesta, jota voisi sanoa tyylikkääksi? Onko se aina tuota tyyliä kuin Megan Fox mistä miehet tykkää?
[/quote]
Mitä tarkoittaa tämä naisten "mauton"? On jotenkin epämääräinen käsite. On niitä vähemmän tyrkkyjä kaunottariakin toki. Cate Blanchett on esim kaunis minun mielestä, etenkin nuorempana, mutta ikäisekseen vieläkin. Anne Hathaway on parhaimmillaan ehkä ihan sievä, mutten kauniina pysty pitämään vaikka kuinka yrittäisin.
[/quote]
Ei mauton ole yhtään vaikea käsite. Googlaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:33"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:21"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:13"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:10"]Naiset pitää kauniina just tuollaisia pikkunättejä taviksia, koska he ovat lähempänä heitä itseään. Joku oikeasti kaunis nainen taas tuntuu naisista uhkaavalta, siksi heitä yleensä haukutaan tyrkyiksi ja bimboiksi ja niin edelleen. [/quote] Sori mutta anne hathaway ei oo lähelläkään mua :D Anne on pitkä ja klassinen kaunotar kun taas itse olen tällainen perussuomalainen tantta. [/quote] Mutta Annen ulkonäköä et pidä uhkaavana, siksi pidät siitä. Joku Megan Fox taas mikä on miesten mielestä kaunis ja seksikäs on sinun mielestä varmaankin tyrkky ja "ei oikein minkään näköinen". [/quote] No eihän nyt Megan Foxista voi sanoa etteikö olisi minkään näköinen. Siihen on kirurgit pistäny parastaan ja onnistuneet hyvin. Mutta onhan se tyrkky ja mauton. Seksikäs, mutta tyrkyllä ja mauttomalla tavalla. Eikö miehet tykkää kenestäkään naisesta, jota voisi sanoa tyylikkääksi? Onko se aina tuota tyyliä kuin Megan Fox mistä miehet tykkää? [/quote] Mitä tarkoittaa tämä naisten "mauton"? On jotenkin epämääräinen käsite. On niitä vähemmän tyrkkyjä kaunottariakin toki. Cate Blanchett on esim kaunis minun mielestä, etenkin nuorempana, mutta ikäisekseen vieläkin. Anne Hathaway on parhaimmillaan ehkä ihan sievä, mutten kauniina pysty pitämään vaikka kuinka yrittäisin. [/quote] Ei mauton ole yhtään vaikea käsite. Googlaa.
[/quote]
On se. Googlen kuvahaussa tuli kuva Tuksusta. Se on kyllä mauton joo, mutta kun joku Megan Fox ei ole lähelläkään Tuksua.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:47"]http://www.synonyymit.fi/mauton
[/quote]
Megan Foxia voisi kuvailla myös sanoilla karkea, tökerö, tyylitön. Mutta toki myös sillä seksikkäällä. Ilmeisesti miesten mielestä seksikkyys on jotain missä ei jätetä mitään arvailujen varaan vaan kaikki pläjäytetään heti tiskiin. Miehet on ehkä sillä tavalla vähän yksinkertaisempia.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:47"]
http://www.synonyymit.fi/mauton
[/quote]
Ei tämäkään avaudu. Siis Megan Fox on vastenmielinen, tyylitön ja ruma? Tarvitaan kai naisen aivot tähän.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:47"]
http://www.synonyymit.fi/mauton
[/quote]
Ei tämäkään avaudu. Siis Megan Fox on vastenmielinen, tyylitön ja ruma? Tarvitaan kai naisen aivot tähän.
[/quote]
Hyvin tyylitön hän kyllä on. Hänen tyylinsähän on hyvin lähellä Tuksun tyyliä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 22:10"]Naiset pitää kauniina just tuollaisia pikkunättejä taviksia, koska he ovat lähempänä heitä itseään. Joku oikeasti kaunis nainen taas tuntuu naisista uhkaavalta, siksi heitä yleensä haukutaan tyrkyiksi ja bimboiksi ja niin edelleen.
[/quote]
Anne taviksen näköinen? :D en todellakaan pysty samaistumaan häneen ulkonäköni puolesta