Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tulee maanantaina työmarkkinatuki, saan taas säästöön siitä 300e

Työtön säästäjä
19.02.2022 |

Ihan kiva kun saa säästettyä taas tuon verran.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäähän siitä säästöön kun isin ja äitin kanssa vielä elelee.

Vierailija
4/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sä sitten elät? Pimeillä töillä? Harva oikeasti pidemmän päälle elää reilulla 200 eurolla.

Vierailija
5/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jää kaikkien menojen jälkeen noin 200 euroa säästöön. Tosin asun vuonna 2020 valmistuneessa modernissa asunnossa.

Vierailija
6/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä sä sitten elät? Pimeillä töillä? Harva oikeasti pidemmän päälle elää reilulla 200 eurolla.

Etenkään, jos pitäisi maksaa asumisesta. Eri asia, jos ei ole asumiskuluja ollenkaan ja joku muu maksaa netit ja puhelimet, niin sitten tuolla 200 eurolla voi hyvinkin yksinasuvana (ja pieniruokaisena) pärjätä.

Vierailija
7/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäähän siitä säästöön kun isin ja äitin kanssa vielä elelee.

Aistin katkeruutta.

Vierailija
8/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jää enempi. Tosin käyn töissä.

Vierailija
9/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika säästää kuntoutustuesta tuon verran. Ei polta, ei pidä makeasta, ei osta leivonnaisia kun ei pidä niistä, tekee ruuat itse ja vuokra pienestä yksiöstä on niin halpa, että itselle jää vain muutama kymppi maksettavaa asumisesta. Haaveilee sitä että saisi työtä, mutta vajaakuntoisena on vaikea löytää. Hän pystyisi hyvin elämään osa-aikatyön palkalla, koko päivätyössä ei jaksanut olla hereillä. Ei ole mt-ongelmia, vaan on ihan fyysinen vaikea sairaus.  

Vierailija
10/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sulle! Itse olin työkokeilussa pari kesää sitten ja siihen sisältyi ruoat ja majoitus. Mitään menoja ei käytännössä ollut, joten sain lyhennettyä opintolainaa 500 e kuussa. :)

Vierailija
11/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poika säästää kuntoutustuesta tuon verran. Ei polta, ei pidä makeasta, ei osta leivonnaisia kun ei pidä niistä, tekee ruuat itse ja vuokra pienestä yksiöstä on niin halpa, että itselle jää vain muutama kymppi maksettavaa asumisesta. Haaveilee sitä että saisi työtä, mutta vajaakuntoisena on vaikea löytää. Hän pystyisi hyvin elämään osa-aikatyön palkalla, koko päivätyössä ei jaksanut olla hereillä. Ei ole mt-ongelmia, vaan on ihan fyysinen vaikea sairaus.  

Kuntoutustuki onkin yleensä isompi summa kuin työmarkkinatuki. Toki yksineläjä jolla ei ole mitään erityisiä isoja menoja pärjää. Useinhan pärjäämiseen vaikuttaa se että on vaikka jotain velkoja mitä pitää maksaa, auto johon menee paljon rahaa, tai lemmikkejä, harrastuksia jne. Mutta jos ei osta vaatteita kuin harvoin, ja syö kohtuu halvasti, ei matkustele, ei osta mitään elektroniikkaa tms. kalliita tavaroita, niin hyvin pärjää.

Vierailija
12/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei muisteta kertoa että mistä kaikesta luovutaan. Voihan sitä säästää mutta ei elämässä kyllä ole noilla säästöillä sitten edes kunnollista ruokaa jossei sit seiso 3 krta viikossa leipäjonoissa.

Vierailija
13/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tilille verojen jälkeen yli 2000€ eikä siitä tunnu jäävän mitään käteen.

Millä te elätte? Pyhällä hengelläkö?

Vierailija
14/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nostaa säästöjä työmarkkinatuen lisäksi tonnin verran. Mutta voi olla, että käytän nautintoihin enemmän kuin tyhjätaskut.

Vierailija
15/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan tonnin työttömyystuista säästöön!

Vierailija
16/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee tilille verojen jälkeen yli 2000€ eikä siitä tunnu jäävän mitään käteen.

Millä te elätte? Pyhällä hengelläkö?

Mihin sun rahat sitten menee? 

Yksinäisellä ihmisellä menee asumiseen riippuen paikkakunnasta 400-800€, ja ruokaan ehkä 200-300€ riippuen paljonko käy ravintoloissa. Joten mihin ne loput rahat sulla menee?

Vierailija
17/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan tonnin työttömyystuista säästöön!

Minä tein näin! Tai siis sain palkkaa sekä soviteltua ansiosidonnaista, ja viime vuonna säästin tuloistani 11 800e.

Vierailija
18/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan työmarkkinatukea 660e. Rahat menee samantien.

Vierailija
19/19 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistätkö säästöt sängyn alle? Tilillä niitä et varmasti makuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi