Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin rehellisesti sanottuna olen nähnyt vain 4 suloista vauvaa

Vierailija
04.07.2015 |

/taaperoa.

Ja ei, eivät ole omiani, sillä itselläni ei ole lapsia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:20"]Oon ollut tässä ammatissa noi. 5v, tekemisissä ihmisten kanssa. Olen nähnyt koko aikana ehkä 5 tosi komeaa miestä ja 15 tosi kaunista naista.

Ihmiset on rumia.
[/quote]

Niin, ehkäpä. Itsekin olen tavannut vain n. 4 todella hyvännäköistä mieshenkilöä ja nähnyt suunnilleen 10 luonnonkaunista naista.

AP

Vierailija
22/30 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:51"]tuo on jo törkeää, sillä kaikki lapset ovat kauniita.
[/quote]

Eivät muuten ole. Suurin osa on oikeastaan melko rumia. Ei sille oikein voi mitään, eikä asia kieltämällä muutu.

Yleensä vanhemmat kuvittelevat heidän vauvojensa olevan maailman suloisimpia, mutta harvoin se oikeasti on niin.

AP
[/quote]

Toi on muuten niin imelää kun vanhemmat esittelevät lapsiaan ja kuinka tämä nyt osaa näin hyvin tuonkin tempun ja on niiiiiin suloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:51"]tuo on jo törkeää, sillä kaikki lapset ovat kauniita.
[/quote]

Eivät muuten ole. Suurin osa on oikeastaan melko rumia. Ei sille oikein voi mitään, eikä asia kieltämällä muutu.

Yleensä vanhemmat kuvittelevat heidän vauvojensa olevan maailman suloisimpia, mutta harvoin se oikeasti on niin.

AP
[/quote]

Toi on muuten niin imelää kun vanhemmat esittelevät lapsiaan ja kuinka tämä nyt osaa näin hyvin tuonkin tempun ja on niiiiiin suloinen.
[/quote]

Näinpä. Minua kiinnostavat vain lähisukulaisten ja hyvien ystävieni lapset, eivätkä hekään mitenkään merkittävästi. Kun joku ei-niin-läheinen kaveri/puolituttu alkaa kertoa siitä, miten Lilli-Petteri röyhtäilee jo kunnolla ja osaa kuperkeikankin tehdä, ajattelen, että onko se äitiys sulattanut joidenkin aivot.

AP

Vierailija
24/30 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:56"]Odotas vain kun saat sen oman, niin se on sun mielestä niiiiiiiin ihqu. Maailman söpöin vauva! Katselet vaaleanpunaisten lasien läpi, vaikka olisikin susiruma. Niin se vaan menee! :)
[/quote]
No eikä mene! Mulla on kaikki 3 lastani olleet ihan karseita vauvoina ettei tosikaan. Rumia kuin mitkä. No kauniita tyttäriä heistä kuitenkin kasvoi. :) Samoin kun minäkin olin lapsena ruma ja aikuisena taas hyvinkin kaunis. Rumista lapsista kasvaa kauniita aikuisia, niinhän sitä sanotaan.

Vierailija
25/30 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSET EIVÄT OLE RUMIA

Vierailija
26/30 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:51"]tuo on jo törkeää, sillä kaikki lapset ovat kauniita. [/quote] Eivät muuten ole. Suurin osa on oikeastaan melko rumia. Ei sille oikein voi mitään, eikä asia kieltämällä muutu. Yleensä vanhemmat kuvittelevat heidän vauvojensa olevan maailman suloisimpia, mutta harvoin se oikeasti on niin. AP [/quote] Toi on muuten niin imelää kun vanhemmat esittelevät lapsiaan ja kuinka tämä nyt osaa näin hyvin tuonkin tempun ja on niiiiiin suloinen. [/quote] Näinpä. Minua kiinnostavat vain lähisukulaisten ja hyvien ystävieni lapset, eivätkä hekään mitenkään merkittävästi. Kun joku ei-niin-läheinen kaveri/puolituttu alkaa kertoa siitä, miten Lilli-Petteri röyhtäilee jo kunnolla ja osaa kuperkeikankin tehdä, ajattelen, että onko se äitiys sulattanut joidenkin aivot. AP

[/quote]

Kyllä, valitettavasti niin siinä juuri käy, ainakin minun kohdallani... En olisi ikimaailmassa voinut kuvitella keskustelevani em. tasolla lapsen edesottamuksista, mutta tunnustan: olen täysin myyty pikkuisestani - en toki vain hänestä, vaan ylipäänsä koko elämän alkaminen ja lapsen kehityskaari ovat alkaneet kiehtoa tasolla, jota en olisi uskonut mahdolliseksi. En voi kuvailla sitä muuten, kuin että minut tekee onnelliseksi nähdä lapseni kehitys ja pienimpienkin taitojen oppiminen, enkä voi olla ihmettelemättä, mitä pesusieniä pikkulapset ovat - oppivat koko ajan mitä ihmeellisimpiä asioita ja suurimmaksi osaksi ihan itsestään. Se on kiehtovaa, mutta tiedän hyvin, että kahden äidin keskustelut aiheesta kuulostavat aivan älyvapailta. Enkä sentään lässytä jatkuvasti lapsesta, mutta välillä vähän kyllä, valitussa seurassa. :)

Vierailija
27/30 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:41"]LAPSET EIVÄT OLE RUMIA
[/quote]

RAUHOTU, tuskin ap halusi sinua henkilökohtaisesti loukata.

Vierailija
28/30 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt vain yhden. Kaverini lapsi on todella suloinen vauva. Oma tyttäreni muistutti vauvana lähinnä vanhaa saamelaisukkoa. Nyt pari vuotiaana on jo ihan söpö.

Vierailija
29/30 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/30 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo nähnyt ikinä yhtäkään söpöä vauvaa.  :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme