Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varsi-imuri oikeasti hyvä? Kokemuksia, neuvoja...

Vierailija
04.07.2015 |

Oisko täällä kokemusta onko tuollainen varsi-imuri hyvä? Ajatuksena olisi siis ostaa varsi-imuri kaikkeen imurointiin ns. tavallisen imurin tilalle.

Olen harkinnut tätä Electrolux varsi-imuri ZB3002 tai sitten ihan normaalia Electrolux pölynimuri uforigin. Voi toki ehdottaa myös jotain muuta varsi-imuria, mutta ehdoton yläraja hinnalle on 150e.

Myös käyttökokemuksia kuulisin mielelläni erityisesti tuosta varsi-imurista.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson

Vierailija
22/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostanpa vanhan keskustelun ylös. Onko uusia kokemuksia kenelläkään? Ovatko nämä kehittyneet tässä parissa vuodessa yhtään? Iäkkäälle sukulaiselle tarvittaisiin imuri, joka olisi kevyt, helppo liikutella ja jossa ei olisi johtoja (= kompastumisriskiä).

Dydonin kallein malli todettu parhaimmaksi.

Mulla robotti-imuri ja paras malli.

Tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroluxin varsi-imurini ollut käytössä n. 4v. Olen erittäin tyytyväinen. Toiminut moitteettomasti. On ns. kakkosimuri. 

Vierailija
24/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväimuri kun muisitaa puhistaa suodattimet usein että ilmakulkee hyvin ja säiliön ollut jonkunaikaa koiraperheessä kakkosimurina

Vierailija
25/33 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todells tyytyväinen olen. Mulla keskuspölynimuri ja sen kaiveleminen on täysin hanurista. Varsi-imuri ollut puolitoista vuotta, kylläpä on helppo siistiä koti! Mulla ergorapido.

Pitäisikö se olla koko ajan latauksessa? Mä lataan vaan silloin kun akku tyhjä.

Vierailija
26/33 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan kokemuksia, ollaan juuri harkitsemassa varsi-imurin ostoa!

Onko esim tämä hyvä:

ElectroluxPQ91-40GG varsi-imuri, maksaa 300e

Vierailija
27/33 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollu joskus muutama electroluxi ja ihan ok imureita. Nyt on kuitenkin dyson ja liputan sen puolesta. Omissa electroluxin malleissa piti vähän väliä olla puhdistamassa niitä suodattimia ja hiukset tarttuivat tiukasti siihen lattiasuulakkeen harjoihin. Voi olla että mallit muuttuneet ja edistyneet.

Dysoniin saa erilaisia suulakkeita niin ollut näppärä sohvan imuroimisessakin.

Vierailija
28/33 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Dysonin varsi-inuri, exällä on se vieläkin (vein normi-imurin kotiin). Ihan ok muun siivouksen tueksi, koska on kevyt. Ei yksinään.

Vierailija
29/33 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nokkelalta kuulostavan imurin. Varsi-imuri kiva ottaa nurkasta ja imuroidakin. Siihen se lysti loppuikin.

Kun sen pölypussittoman kopan ja filtterin ja harjan on KÄSIN itse putsannut, niin pelkästään siihen on mennyt 20 minuuttia.

Ei myöskään sovi pölyallergiselle tai muuten herkälle pölypussiton imuri.

Miksi tuollainen versio on tehty, ei missään mainoksessa mainittu em. ominaisuudesta?

En ostaisi enää. Imurin pölyjen poistaminen vie kauemmin kuin itse siivoaminen. Missä on siis vaivattomuus ja hygienia?

Vierailija
30/33 |
08.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nostanpa vanhan keskustelun ylös. Onko uusia kokemuksia kenelläkään? Ovatko nämä kehittyneet tässä parissa vuodessa yhtään? Iäkkäälle sukulaiselle tarvittaisiin imuri, joka olisi kevyt, helppo liikutella ja jossa ei olisi johtoja (= kompastumisriskiä).

Dydonin kallein malli todettu parhaimmaksi.

Mulla robotti-imuri ja paras malli.

Tykkään.

Ooppas hiljoo!

https://www.testivoittaja.net/kodinkoneet/varsi-imuri-testivoittajat/

Vierailija
31/33 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin tuosta https://siivousvinkki.fi/varsi-imurien-vertailu/ tuo Dyson V8, oon kyllä tykänny! Ei oo paljoo enään perinteistä pölynimuria tullu kaivettua esille..

Vierailija
32/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Bosh varsi-imuri. Harvakseltaan käytettiin ja parissa vuodessa aku täysin hyytyi. No vein huoltoon jauulin akun maksavan reilut 200 euroa plus työt. Sinne jäi ser-rumulavalle eikä se milloinkaan Nilfiski pölyimuria korvannut. Suodattimienkin kanssa yhtä puljaamista. Sen sijaan keittiön kaapissa on ollut 10 vuotta Dyson käsi-imuri, ja kyllä lähtee!

Vierailija
33/33 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hyvä imemään "vartta" kivat sulle.