Mikä saa miehen jäämään suhteeseen kanssani?
Olen herätellyt kysymyksiä miksi on kanssani, ero olisi helpompaa hänelle.
Meitä ei sido lapset, lainat tai lemmikit.
Ei tarvisi keskustella kanssani. Voisi syödä jauhelihaa ja makaroonia joka jumalan päivä. Ei tarvisi yrittää nauraa ja ymmärtää huumoriani. Ei tarvisi edes harrastaa seksiä, puutteessa olen ja varmaan itselleen helpompaa katsoa pokea ja käyttää kättä.
Saisi olla kotona kaiken vapaa-ajan eikä raahautua kerran kuussa ulos ihmisten ilmoille.
Ja ei tarvitsisi enään kiristellä hermojaan kun minä haluan ulos vaikka yksin, mutta hänestä on outoa kun haluan ulos yksin.
Mikä ihme saa miehen haluamaan olla tälläisessä suhteessa, kun yksin olisi hänellä mieluisampaa.
Ero olisi helppoa kuin heinän teko, sovussa voisin lähteä (varmaan lähdenkin), mutta jostain syystä ei halua erota.
Kommentit (6)
Joutuis itse siivoamaan, keittään ne makaronit, käymään kaupassa ja muutenkin jopa ottamaan vastuun itsestään.
Sen takia että yksinäisyys ei ole mitään herkkua ja sen välttääkseen moni on valmis suuriinkin uhrauksiin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:33"]
Sen takia että yksinäisyys ei ole mitään herkkua ja sen välttääkseen moni on valmis suuriinkin uhrauksiin.
[/quote]
Mä olen aina ihmetellyt tätä. Kai se nyt on parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:33"]
[/quote]
Mä olen aina ihmetellyt tätä. Kai se nyt on parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa?
[/quote]
Riippuu miten huono se suhde on. Jos siinä on edes joskus jotain iloa, niin kyllä se melkein voittaa yksinäisyyden.
en osaa sanoa.