Virossa tytöt haluaa pukeutua kauniisti
Virossa tytöt ja naiset on naisellisia.
Kommentit (54)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:36"]
Mmjaa että suomalaisnaiset muka panostaneet työhön ja koulutukseen? Ei pidä paikkaansa. Suominaista ei saa työelämään aseella uhkaamallakaan. [/quote] Muuten vain naiset koulutetumpia kuin miehet.. :D Katkera lassukka itkee itsensä uneen tänäkin iltana :-(
[/quote]
Hyvä huomio. Naiset ovat koulutetumpia, mutta tekevät vähemmän töitä, lyhyemmät työurat, mutta kuitenkin nauttivat eläkettä kauemmin. Menee kalliit koulutukset hukkaan, kun ne annetaan naisille.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:11"]Jos menneinä vuosina tässä maassa naiset olisivat koulutuksen sijasta panostaneet pelkästään ulkonäköön, niin edelleen oltaisiin kehitysmaassa. Ulkonäköön menee rahaa. Miksi joku haluaisi kaikki resurssinsa laittaa ulkonäköönsä, elämänkokemusten sijaan, kuten vaikka matkailun, kulttuurin jne. Hyvästä ulkonäöstä huolimatta ihminen voi olla yksin ja surullinen. Laajemman elämänkokemuksien kautta harvemmin. Haluaako kukaan aviomies laittaa vaimonsa ulkonäköön tonnia kuukaudessa vai kiinnostaako taulutelkkari, etelä-amerikan matka, uusi puhelin enemmän? Eiväthän nämä virottaret yksin naimisssa ollessaan ulkonäköään kustanna. [/quote]Mmjaa että suomalaisnaiset muka panostaneet työhön ja koulutukseen? Ei pidä paikkaansa. Suominaista ei saa työelämään aseella uhkaamallakaan. [/quote] Muuten vain naiset koulutetumpia kuin miehet.. :D Katkera lassukka itkee itsensä uneen tänäkin iltana :-(
[/quote]Naisten koulutus ei vaan hirveästi näy naisten ajatuksissa ja tietämyksessä.
Miespuolinen ystäväni, joka on asunut Virossa vuosia, kertoi virolaisten naisten panostavan todella paljon ulkonäköönsä. Tämä johtuu siitä, että Virossa on edeleenkin voimassa vanhakantainen ajattelu; naisen tulee olla kaunis saadakseen miehen. Naiset käyttävät paljon rahaa ulkonäköönsä ja vaatteisiinsa. Kodin siisteydestä he kuulemma eivät niinkään piittaa, kaverini kertoi nähneensä karmean näköisiä koteja.
Ei siinä, ovathan nuo usein kauniita katsella. Ja onhan meilläkin Suomessa aikalailla sama tilanne, naiset täälläkin käyttävät ulkonäköönsä kuukausittain suuret summat rahaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:09"]
Miespuolinen ystäväni, joka on asunut Virossa vuosia, kertoi virolaisten naisten panostavan todella paljon ulkonäköönsä. Tämä johtuu siitä, että Virossa on edeleenkin voimassa vanhakantainen ajattelu; naisen tulee olla kaunis saadakseen miehen. Naiset käyttävät paljon rahaa ulkonäköönsä ja vaatteisiinsa. Kodin siisteydestä he kuulemma eivät niinkään piittaa, kaverini kertoi nähneensä karmean näköisiä koteja.
Ei siinä, ovathan nuo usein kauniita katsella. Ja onhan meilläkin Suomessa aikalailla sama tilanne, naiset täälläkin käyttävät ulkonäköönsä kuukausittain suuret summat rahaa.
[/quote]
Ehkä naiset käyttävät Suomessakin paljon rahaa ulkonäköönsä, mutta tuskin sentään miesten takia. Etkö ole lukenut av:lta kuinka lähes jokainen sanoo meikkaavansa ja pukeutuvansa hienosti vain itsensä takia. Kaiken mitä suomalainen nainen tekee, hän tekee vain itsensä takia.
Vähän ihmetyttää nää puheet suomalaisten naisten rumuudesta. Kyllähän niitä ylipainoisia tanttojakin Suomesta löytyy, mutta niitä nyt on joka maassa. Itse näen ihan kauniita, hoikkia naisia joka päivä. En ole itsekkään mikään rumilus ja pidän huolta ulkonäöstäni, meikkaan myös aika reilusti. Olen huomannut että mitä enemmän meikkaan, sitä enemmän tulee kehuja tutuilta miehiltä :D
Nämä junttimiehet ei vaan tajua että kauniilla naisella voi olla aika kovat vaatimukset. Ei ylipainoinen pieruverkkarimies kelpaa jollekin virolaisbeibelle kuin pääsylipuksi parempaan elämään.
Se suomalainen mieskin voisi nähdä vähän vaivaa ulkonäkönsä eteen jos haluaa kauniin naisen. Miehen tulisi myös panostaa naiseen jotta tämä jaksaisi nähdä vaivaa ulkonäkönsä eteen. Monella suomalaismiehellä vaikuttais olevan asenne, että nainen ei saisi "loisia" tai haluta mieheltä mitään. Silti pitäisi jaksaa näyttää hyvältä ja palvoa sitä huonostipukeutuvaa junttia. Sitten jos lapsia tulee, niin ei puhettakaan että mies voisi vahtia niitä pari tuntia viikossa jotta nainen pääsisi välillä vaikka salille, valitetaan vain kun akka on lihonut eikä anna.
Oma mies ei ole mikään varakas mutta ostaa mulle kuitenkin kenkiä ja vaatteita, mies voi sitten olla ylpeä kauniista ja hyvinpukeutuneesta naisestaan kun ollaan liikenteessä :) Mies myös kehuu paljon ja huomioi muutenkin arjessa, olisi muilla suomalaismiehillä paljon opittavaa...
Pari vuotta sit olin kesällä Virossa. Vähintään puolet kaduilla näkyvistä naisista näytti siltä että olis voinut miehenä kysyä "paljonko?" ja olis naiset tajunnu mitä tarkoitin ja todennäköisesti iskenyt jonkun hinnan tiskiin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:38"]Vähän ihmetyttää nää puheet suomalaisten naisten rumuudesta. Kyllähän niitä ylipainoisia tanttojakin Suomesta löytyy, mutta niitä nyt on joka maassa. Itse näen ihan kauniita, hoikkia naisia joka päivä. En ole itsekkään mikään rumilus ja pidän huolta ulkonäöstäni, meikkaan myös aika reilusti. Olen huomannut että mitä enemmän meikkaan, sitä enemmän tulee kehuja tutuilta miehiltä :D
[/quote]
Selvähän tämä. Mitä enemmän nainen meikkaa, sitä halvempi ja helpompi kuva naisesta tulee miehelle. Ja myös epäuskollinen kuva.
Usein mietin, että missä aaveeläiset oikein asuvat ja liikkuvat, kun aina vaan on puhetta niistä laardi-selluliittiläskimatameista jotka kouvola-hiuksissaan ja tarjoustalotyylissään lyllyvät ympäriinsä valittamassa. Juu siis näkeehän noita silloin tällöin, mutta selkeänä vähemmistönä suomalaisten naisten joukossa. Ainakin täällä läntisessä Helsingissä naiset eivät useinkaan ole edellämainitun näköisiä, mutta en sitten tiedä, onko otanta sitten kovin erilainen jossain Keravan Prismassa.
Itse vaihdoin valittavan siiderivalaan 5 vuotta sitten tyylikkääseen ja sivistyneeseen Virolaiseen naiseen. Kyllä kehtaa näyttää tätä naista vaikka missä...kääntää kyllä päitä ...tyylikkyyden lisäksi Virolainen nainen tietää miten mies pidetään tyytyväisenä. En ikinä vaihtaisi valittavaan suomivalaaseen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:38"]Vähän ihmetyttää nää puheet suomalaisten naisten rumuudesta. Kyllähän niitä ylipainoisia tanttojakin Suomesta löytyy, mutta niitä nyt on joka maassa. Itse näen ihan kauniita, hoikkia naisia joka päivä. En ole itsekkään mikään rumilus ja pidän huolta ulkonäöstäni, meikkaan myös aika reilusti. Olen huomannut että mitä enemmän meikkaan, sitä enemmän tulee kehuja tutuilta miehiltä :D [/quote] Selvähän tämä. Mitä enemmän nainen meikkaa, sitä halvempi ja helpompi kuva naisesta tulee miehelle. Ja myös epäuskollinen kuva.
[/quote] Kyllähän mä nyt sen tiedän, mutta kehut piristää aina ;) Aika monet naisetkin on kehuneet tyyliäni, joten tuskin näytän miestenkään mielestä pelkästään halvalta ja helpolta. En ole siis mikään silikonibimbo, en edes pukeudu kovin paljastavasti, omaan vain aika näyttävän tyylin johon voimakas meikki (silmien rajaus + huulipuna) sopii kuin nokka päähän.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:38"]Vähän ihmetyttää nää puheet suomalaisten naisten rumuudesta. Kyllähän niitä ylipainoisia tanttojakin Suomesta löytyy, mutta niitä nyt on joka maassa. Itse näen ihan kauniita, hoikkia naisia joka päivä. En ole itsekkään mikään rumilus ja pidän huolta ulkonäöstäni, meikkaan myös aika reilusti. Olen huomannut että mitä enemmän meikkaan, sitä enemmän tulee kehuja tutuilta miehiltä :D [/quote] Selvähän tämä. Mitä enemmän nainen meikkaa, sitä halvempi ja helpompi kuva naisesta tulee miehelle. Ja myös epäuskollinen kuva.
[/quote] Kyllähän mä nyt sen tiedän, mutta kehut piristää aina ;) Aika monet naisetkin on kehuneet tyyliäni, joten tuskin näytän miestenkään mielestä pelkästään halvalta ja helpolta. En ole siis mikään silikonibimbo, en edes pukeudu kovin paljastavasti, omaan vain aika näyttävän tyylin johon voimakas meikki (silmien rajaus + huulipuna) sopii kuin nokka päähän.
[/quote]
Ok. :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:45"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:38"]Vähän ihmetyttää nää puheet suomalaisten naisten rumuudesta. Kyllähän niitä ylipainoisia tanttojakin Suomesta löytyy, mutta niitä nyt on joka maassa. Itse näen ihan kauniita, hoikkia naisia joka päivä. En ole itsekkään mikään rumilus ja pidän huolta ulkonäöstäni, meikkaan myös aika reilusti. Olen huomannut että mitä enemmän meikkaan, sitä enemmän tulee kehuja tutuilta miehiltä :D [/quote] Selvähän tämä. Mitä enemmän nainen meikkaa, sitä halvempi ja helpompi kuva naisesta tulee miehelle. Ja myös epäuskollinen kuva. [/quote] Kyllähän mä nyt sen tiedän, mutta kehut piristää aina ;) Aika monet naisetkin on kehuneet tyyliäni, joten tuskin näytän miestenkään mielestä pelkästään halvalta ja helpolta. En ole siis mikään silikonibimbo, en edes pukeudu kovin paljastavasti, omaan vain aika näyttävän tyylin johon voimakas meikki (silmien rajaus + huulipuna) sopii kuin nokka päähän. [/quote] Ok. :D
[/quote] Sori jos kuulosti vähän liian selittelyltä :D Tiedän kyllä että kaunis voi olla ilman meikkiäkin, näyttävä ja hyvin tehty meikki vaan näkyy kauemmas. Muistan vieläkin kun näin vuosi sitten festareilla naisen, jolla oli aivan täydellinen meikki, lähempääkin katsottuna täysin sileä ja tasaisen värinen iho ja täydellisen virheettömät rajaukset silmissä ja huulissa, asuna maksimekko ja korkokengät, se vaan teki lähtemättömän vaikutuksen :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:45"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:38"]Vähän ihmetyttää nää puheet suomalaisten naisten rumuudesta. Kyllähän niitä ylipainoisia tanttojakin Suomesta löytyy, mutta niitä nyt on joka maassa. Itse näen ihan kauniita, hoikkia naisia joka päivä. En ole itsekkään mikään rumilus ja pidän huolta ulkonäöstäni, meikkaan myös aika reilusti. Olen huomannut että mitä enemmän meikkaan, sitä enemmän tulee kehuja tutuilta miehiltä :D [/quote] Selvähän tämä. Mitä enemmän nainen meikkaa, sitä halvempi ja helpompi kuva naisesta tulee miehelle. Ja myös epäuskollinen kuva. [/quote] Kyllähän mä nyt sen tiedän, mutta kehut piristää aina ;) Aika monet naisetkin on kehuneet tyyliäni, joten tuskin näytän miestenkään mielestä pelkästään halvalta ja helpolta. En ole siis mikään silikonibimbo, en edes pukeudu kovin paljastavasti, omaan vain aika näyttävän tyylin johon voimakas meikki (silmien rajaus + huulipuna) sopii kuin nokka päähän. [/quote] Ok.
Kyllä se nyt vaan on niin että useimmat miehet kiinnitävät huomiota naiseen joka meikkaa tyylikkäästi...ja pukeutuu tyylillä...se että meikkaa ei tarkoita että olisi epäluotettava hutsu...ei todellakaan M38
En nyt taas yhtään ymmärrä miksi näitä keskusteluja sikiää tasaisin väliajoin. Tänäkin viikonloppuna on näkynyt kauniita naisia vaikka kuinka!
Viikko sitten olin Tallinnassa ja huomasin että supernaiselliset ja viimeisen päälle laittautuneet naiset puhuivat poikkeuksetta venäjää. Tyylinä sellainen seksikäs jeans.fi-tyyli. Oikeat virolaiset olivat sitten näitä vaaleita, sinisilmäisiä, raikkaita ja erittäin kauniita, pukeutumistyyli samanlaista kuin suomessakin.
Lihavia ei virossa näy, tai jos näkyi, ne olivat suomalaisia. Tästä pitää antaa propsit virolaisille.