Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinkit vai blondit hiukset?

Vierailija
04.07.2015 |

Oon nyt kahden vaiheilla vedänkö hiukset pinkiksi vai annanko olla blondina. Mulla oli vielä viime viikolla pinkit hiukset ja nyt nää on lähestulkoon kokonaan vaaleat. Pieni vaaleanpunaisen sävy vielä löytyy. Olin kyllä syötävän söpö pinkeillä hiuksilla, mutta toisaalta olen nätti blondina.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfff. Vedän kohta keskipääjakauksen ja toisen puolen pinkiks ja toisen jätän blondiks. En vaan osaa päättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondit. Pinkit on so last season.

Vierailija
4/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:15"]

Pfff. Vedän kohta keskipääjakauksen ja toisen puolen pinkiks ja toisen jätän blondiks. En vaan osaa päättää.

[/quote]

Mä tein kerran tuon. Hyvältä näytti, suosittelen! Tosin mulla oli kestävämpi pinkki väri, ei se nopeaa haalistunut.. sain sen lopulta vasta värinpoistolla pois.

Vierailija
5/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:15"]

[/quote]

Mä tein kerran tuon. Hyvältä näytti, suosittelen! Tosin mulla oli kestävämpi pinkki väri, ei se nopeaa haalistunut.. sain sen lopulta vasta värinpoistolla pois.
[/quote]
Mulla on tota swarzkopffin tai mikä nyt onkaan yli paksua väriä, jota oon lantrannu hoitoaineeseen. :D

Vierailija
6/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin suna hiukset kesäisen vaaleanpunaisina, vaikka sekoittamalla sitä väriä hoitoaineeseen jotta väristä ei tule liian kirkas pinkki. Tosin jos se väri ei normaalisti värjättynäkään ole hirveän kirkas, värjäisin ehkä vain pinkeiksi.

Vierailija
7/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:28"]Pitäisin suna hiukset kesäisen vaaleanpunaisina, vaikka sekoittamalla sitä väriä hoitoaineeseen jotta väristä ei tule liian kirkas pinkki. Tosin jos se väri ei normaalisti värjättynäkään ole hirveän kirkas, värjäisin ehkä vain pinkeiksi.
[/quote]
Taidan kyllä näin tehdä. :) kesätukka kunniaan. :)

Vierailija
8/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet aikuinen ihminen niin haloooo, kasva aikuiseksi pinkkien hiuksiesi kanssa. Vakiokaupassani oli ennen myyjänä aikuinen nainen, jolla oli pinkit hiukset. Typerän näköistä kun aikuiset leikkii teinejä.

Vierailija
9/9 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:35"]Jos olet aikuinen ihminen niin haloooo, kasva aikuiseksi pinkkien hiuksiesi kanssa. Vakiokaupassani oli ennen myyjänä aikuinen nainen, jolla oli pinkit hiukset. Typerän näköistä kun aikuiset leikkii teinejä.
[/quote]
Oon 24, mutta näytän noin 17-18 vuotiaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän