Te jotka alapeukutatte
Miksi teette niin? Alapeukutatte jos joku kertoo lapsensa olevan sairaana. Alapeukutatte jos joku on selvinnyt menneisyyden möröistä ja suhtautuu elämäänsä toiveikkaasti. Ihan totta, ihmettelen. Kertokaa minulle möröt mikä kiikastaa. Miksi olette perusnegatiivisia? Ja niin, minulla ei ole kermalusikkaa perseessä, mutta siltikin pystyn nauramaan vaikka sitten itseironisesti.
Kommentit (27)
No jotkuthan alapeukuttaa vaikka sen takia, että jos ap sanoo että mies hakkaa, niin ne alapeukuttaa sitä miestä ja hakkaamista. Tai jos on lapsi sairaana niin se on ikävää ja siksi alapeukku, ehkä... en itsekään oikein osaisi yläpeukuttaakaan lapsen sairastumista. Mutta ei se aina tarkoita sitä, että kaikki muut on täällä niin negatiivisia, paitsi sinä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:58"]Oon miettinyt samaa. Alapeukutuslogiikka tällä palstalla on ihan outo. [/quote] Toisaalta tulee sellainen olo, että osa palstalla liikkuvista on sosiaalisesti rajoittuneita. Katkeria. Hellepäivänä ne möröt vittuilevat minkä kerkeävät. Jokaisella alapeukulla ja ilkeydellä yrittävät lisätä muiden pahaa oloa. Toisaalta palstalla näkyy kylmät arvot ja toisaalta katkeruus omaan elämään.
[/quote]
Etpä sinäkään miltään auringonpaisteelta vaikuta :)
[/quote] Ilkeys ja negatiivisuus ärsyttää. Auringonpaistetta on 80% . En minäkään ole sentään Pollyanna vaan ihminen jota loukkaa julmuus ja kylmät arvot.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:03"] [quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:58"]Oon miettinyt samaa. Alapeukutuslogiikka tällä palstalla on ihan outo. [/quote] Toisaalta tulee sellainen olo, että osa palstalla liikkuvista on sosiaalisesti rajoittuneita. Katkeria. Hellepäivänä ne möröt vittuilevat minkä kerkeävät. Jokaisella alapeukulla ja ilkeydellä yrittävät lisätä muiden pahaa oloa. Toisaalta palstalla näkyy kylmät arvot ja toisaalta katkeruus omaan elämään. [/quote] Etpä sinäkään miltään auringonpaisteelta vaikuta :) [/quote] Ilkeys ja negatiivisuus ärsyttää. Auringonpaistetta on 80% . En minäkään ole sentään Pollyanna vaan ihminen jota loukkaa julmuus ja kylmät arvot.
[/quote]
Sitten tämä on väärä palsta sinulle. Ei näitä kannata ottaa niin vakavasti.
Mä vihaaan peukkuja, ehkä idiootein keksintö koskaan. Miksi vit.ssa me tarvitaan jotain hemmetin peukkuja??? Ollaanko jollain esikoulutasolla? Peukku pystyyn, joo... Minä niin tykkään ja sit en, daa!!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:22"]Mä vihaaan peukkuja, ehkä idiootein keksintö koskaan. Miksi vit.ssa me tarvitaan jotain hemmetin peukkuja??? Ollaanko jollain esikoulutasolla? Peukku pystyyn, joo... Minä niin tykkään ja sit en, daa!!
[/quote] Joo samaa mieltä. Alapeukutaan perustelematta mielipidettä. Inhoan FB:ta, mutta vielä enemmän inhoan kasvotonta negatiivisuutta, jota ei edes perustella. Joku ruuvi tai ajatusmalli mulla on eri tavalla säädetty sitten kai.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:22"]Mä vihaaan peukkuja, ehkä idiootein keksintö koskaan. Miksi vit.ssa me tarvitaan jotain hemmetin peukkuja??? Ollaanko jollain esikoulutasolla? Peukku pystyyn, joo... Minä niin tykkään ja sit en, daa!!
[/quote] Kaikki ei osaa kirjoittaa. Ne sitten vain peukuttaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:58"]Oon miettinyt samaa. Alapeukutuslogiikka tällä palstalla on ihan outo. [/quote] Toisaalta tulee sellainen olo, että osa palstalla liikkuvista on sosiaalisesti rajoittuneita. Katkeria. Hellepäivänä ne möröt vittuilevat minkä kerkeävät. Jokaisella alapeukulla ja ilkeydellä yrittävät lisätä muiden pahaa oloa. Toisaalta palstalla näkyy kylmät arvot ja toisaalta katkeruus omaan elämään.
[/quote]
Etpä sinäkään miltään auringonpaisteelta vaikuta :)