Kaverini ei halunnut pitää lastani sylissään
Hän ei muutenkaan ole kiinnostunut lapsistani ollenkaan. Mutta viimeksi kun nähtiin, kysyin haluaako hän pidellä vauvaani, ja hän vastasi että eipä oikeastaan halua. Mielestäni se oli aika loukkaavaa. Mitä ajattelisitte tästä? Miksi kaverini käyttäytyi niin?
Kommentit (38)
En minäkään ole kiinnostunut pitää sylissä kenenkään vauvoja. Ei vois vähempää kiinnostaa.
Itse en halua pidellä kaverieni vauvoja ihan siitä yksinkertaisesta syystä, etten itse voi saada lapsia ja pelkään, että alkaisin itkeä tms., jos pitäisin vauvaa sylissäni. En ole vielä ihan sinut lapsettomuuteni kanssa, mutta ehkä jonain päivänä uskallan pidellä vauvojakin. Isompien lasten kanssa uskallan kyllä touhuta, mutta jotenkin tuntuu, että pienen vauvan pitäminen sylissä nostaisi kaikki ikävät tunteet pintaan. Toki olen onnellinen ystävieni puolesta, kun he ovat saaneet vauvoja. Omat haavat ovat kuitenkin vielä liian tuoreita. :(
Jos se ois ottanut sen penikan vastentahtoisesti syliin ja pidellyt sitä puklua pidätellen niin inisisit siitä. Parempi noin, että suoraan ilmaisee, ettei diggaa sun pennusta.
Ehkä hän pelkäsi pudottavansa vauvan? Vaikka mulla on kaksi lasta, niin en ota ihan noin vain vauvoja syliini, ainakaan mene ehdottelemaan sitä, vaikka vauvat söpöjä onkin. En mä enää muista miten niskaa olisi parasta pidellä jne. Vauva kuuluu minusta lähinnä äidin syliin, kun on ihan pieni, vähän isompi on sitten eri asia. Tai jotkut isovahemmat pitelemässä.
Miksi loukkaannuit? Miksi hänen olisi pitänyt tahtoa pitää vauvaa? Ei kaikki ole aivan hulluina pieniin vauvoihin, koska vauvojenkin kanssa pitää tavallaan osata olla. Eihän pientä nyt voi siinä ihan miten tahansa pidellä ja roikottaa. Mä ainakin kuten sanoin, helposti pelkään, että vauvalle käy jotain, paitsi silloin kun ne oli omia. :/
Vauvat nyt ei kauheesti kiinnosta ketään muuta kuin sen vanhempia ja sukua. Ei siitä vaan saa mitään irti. Vauvat ei yleensä ole edes suloisia niinkuin eläinlapset. Ja mulla on itsellä lapsi, se on sitten eri juttu ja sitä jaksaa ihastella vaikka kuinka kauan.
En ole pitänyt muiden muksuja koskaan sylissä. Vain omiani. En edes sisaruksieni.
En mä mikään sylitäti ole.
Mutta miksi joku ei haluaisi pidellä lasta sylissä? Tuntuu vihamielisyydeltä. Mt-ongelmia?
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:17"]
Mutta miksi joku ei haluaisi pidellä lasta sylissä? Tuntuu vihamielisyydeltä. Mt-ongelmia? Ap
[/quote]
Kyllä tunnut aika vihamieliseltä asiasta, mt-ongelmia?
Millanen ystävä sä oot jos oot tunkemassa vauvaas sellaselle joka ei niistä tykkää, ajattelitko ystäväs tunteita yhtään?
Ja kun alan muistella, tuo kaveri ei ole koskaan vapaaehtoisesti jutellut lapsistani. Ja jos olen hänelle kertonut lasteni asioita, ei hän ole kommentoinut niitä oikein mitenkään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:17"]
Mutta miksi joku ei haluaisi pidellä lasta sylissä? Tuntuu vihamielisyydeltä. Mt-ongelmia? Ap
[/quote]kaikki ei vaan tykkää lapsista, onko se niin vaikea ymmärtää?! Tai sitten kyse on tahattomasta lapsettomuudesta, kuten joku jo tuossa aiemmin kertoi. Tai kuten itselläni, suru ja katkeruus, kun itse haluaisin vielä toisen lapsen, mies ei missään nimessä. Tänään kävimme katsomassa kälyni vastasyntynyttä vauvaa, ei olisi tullut mieleenkään ottaa vauvaa syliin, kotiin tultuamme itkin katkerasti (kun mies ei ollut näkemässä)...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2015 klo 20:17"]Mutta miksi joku ei haluaisi pidellä lasta sylissä? Tuntuu vihamielisyydeltä. Mt-ongelmia?
Ap
[/quote]
Todella paska provo.
itse kun olin raskaana ja kaveri lähihoitajaksi opiskelemassa ( oli justiinsa ollut koulun kautta päiviksellä töissä ) niin kailotti kovaan ääneen (oltiin kuitenkin kahdestaan) että vihaa pikkulapsia. itse olin onneni kukkuloilla ja aattelin vain että OK . eipä olla pahemmin oltu sen jälkeen juttusilla :D ei liity suoranaisesti itselllä tapaukseen, vaan kun itsestä tuli äiti, niin kummasta "kaveri" häivisi.
Ai miksikö? Koska hän ei halunnut pitää lastasi sylissään. Ihme kysymys...