Te jotka alapeukutatte
Miksi teette niin? Alapeukutatte jos joku kertoo lapsensa olevan sairaana. Alapeukutatte jos joku on selvinnyt menneisyyden möröistä ja suhtautuu elämäänsä toiveikkaasti. Ihan totta, ihmettelen. Kertokaa minulle möröt mikä kiikastaa. Miksi olette perusnegatiivisia? Ja niin, minulla ei ole kermalusikkaa perseessä, mutta siltikin pystyn nauramaan vaikka sitten itseironisesti.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:36"]
Ja joku nyt saa päähänsä alapeukuttaa kaikkia viestejä, ihan sama mitä niissä on. Ehkä sillä on tylsää tai muumit karanneet laaksosta tai jotain. Älä mieti liikaa jotain alapeukutusten merkityksiä tai kohta kirmailee sinunkin muumit jossain ihan muualla.
[/quote]
Älä mieti liikaa....
ja kuitenkin itse jaksat tarkkailla tämänkin ketjun peukutuksia, miettiä syitä ja jauhaa asiasta.
Jos joku täällä on pimeätä touhua niin nämä päivittäiset "Miksi alapeukutatte yhyhyhyhyyyy" aloitukset.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:01"]
Alapeukutan, koska olen eri mieltä, viestissä on virheellistä informaatiota tai se on yksinkertaisesti typerä tai muuten asiaton. P.S. Alapeukutin aloitusta.
[/quote]
Alapeukutan samoista syistä, mutta minä en alapeukuttanut aloitusta. Eihän aiheissa, jotka aloittaja mainitsi ole alapeukutettavaa.
Vai meinaatko, että niissä viesteissä on aloittajalta mennyt jotain muuta "alapeukutettavaa" ohi, ja hän on luullut alapeukun menneen sairaalle lapselle tai jonkun tulevaisuuden toiveikkuudelle?
Toivon kommentteja, jos alapeukutat mun viestiäni.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:58"]Oon miettinyt samaa. Alapeukutuslogiikka tällä palstalla on ihan outo. [/quote] Toisaalta tulee sellainen olo, että osa palstalla liikkuvista on sosiaalisesti rajoittuneita. Katkeria. Hellepäivänä ne möröt vittuilevat minkä kerkeävät. Jokaisella alapeukulla ja ilkeydellä yrittävät lisätä muiden pahaa oloa. Toisaalta palstalla näkyy kylmät arvot ja toisaalta katkeruus omaan elämään.
[/quote]
Onko sulla moonikset vai miksi noin kiukkuinen?
[/quote]
Alapeukku sanalle moonikset.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:58"]Oon miettinyt samaa. Alapeukutuslogiikka tällä palstalla on ihan outo. [/quote] Toisaalta tulee sellainen olo, että osa palstalla liikkuvista on sosiaalisesti rajoittuneita. Katkeria. Hellepäivänä ne möröt vittuilevat minkä kerkeävät. Jokaisella alapeukulla ja ilkeydellä yrittävät lisätä muiden pahaa oloa. Toisaalta palstalla näkyy kylmät arvot ja toisaalta katkeruus omaan elämään.
[/quote]
[/quote]Eikö sulla koskaan ole. Tämä tunnemyrsky. Tekee mieli itkeä, vihloo ja panettaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:22"]Mä vihaaan peukkuja, ehkä idiootein keksintö koskaan. Miksi vit.ssa me tarvitaan jotain hemmetin peukkuja??? Ollaanko jollain esikoulutasolla? Peukku pystyyn, joo... Minä niin tykkään ja sit en, daa!! [/quote] Joo samaa mieltä. Alapeukutaan perustelematta mielipidettä. Inhoan FB:ta, mutta vielä enemmän inhoan kasvotonta negatiivisuutta, jota ei edes perustella. Joku ruuvi tai ajatusmalli mulla on eri tavalla säädetty sitten kai.
[/quote]
Hohhoijaa. On teilläkin elämässä murheet.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:36"]
Ja joku nyt saa päähänsä alapeukuttaa kaikkia viestejä, ihan sama mitä niissä on. Ehkä sillä on tylsää tai muumit karanneet laaksosta tai jotain. Älä mieti liikaa jotain alapeukutusten merkityksiä tai kohta kirmailee sinunkin muumit jossain ihan muualla.
[/quote]
Älä mieti liikaa....
ja kuitenkin itse jaksat tarkkailla tämänkin ketjun peukutuksia, miettiä syitä ja jauhaa asiasta.
[/quote]
Täh? Vastasin vain aloittajalle.
Perse vuotaa kuin seula ja yritä siinä sitten vielä imettää vauvaa, tehdä miehelle ruokaa, passata sen kavereita, pitää tyytyväisenä. Aaargh...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote] Kuka faabio käyttää nimeä moonikset? Syntynyt 1920?
[/quote]
Haha, meidän mutsi. Syntynyt 53. :D
PMS oireiset täällä taas purkamassa mielipahaa. Menkääs takaisin keittiöön hus hus :))
Mies32v
Eniten v-tuttaa ne kielipoliisit, jotka alapeukuttaa, jos ei ole pilkut oikeissa paikoissa. Täällähän oli oikein ketju siitä.
Tai niin ehkä en pystä tätä vain koskaan käsittämään. Ehkä olen sitten niin "vammainen" ja yksinkertainen/epärealistinen, että näen lopulta aina valoa. Pystyn ihastumaan, pystyn suggeroimaan itselleni paremman olon. Pystyn mielestäni antamaan myös muille energiaa. Pystyn näyttämään tunteeni, ne eivät ole vielä kuolleet.
Oon miettinyt samaa. Alapeukutuslogiikka tällä palstalla on ihan outo.
Alapeukutan, koska olen eri mieltä, viestissä on virheellistä informaatiota tai se on yksinkertaisesti typerä tai muuten asiaton. P.S. Alapeukutin aloitusta.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:58"]Oon miettinyt samaa. Alapeukutuslogiikka tällä palstalla on ihan outo.
[/quote] Toisaalta tulee sellainen olo, että osa palstalla liikkuvista on sosiaalisesti rajoittuneita. Katkeria. Hellepäivänä ne möröt vittuilevat minkä kerkeävät. Jokaisella alapeukulla ja ilkeydellä yrittävät lisätä muiden pahaa oloa. Toisaalta palstalla näkyy kylmät arvot ja toisaalta katkeruus omaan elämään.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:01"]Alapeukutan, koska olen eri mieltä, viestissä on virheellistä informaatiota tai se on yksinkertaisesti typerä tai muuten asiaton. P.S. Alapeukutin aloitusta.
[/quote] Aloituksessa virheellistä informaatiota tai muuten asiaton :DDD Joskus olis ihan hirveän mielenkiintoista nähdä millainen "ihminen" on viestin lähettäjä. Miltä hän näyttää? Miten hän käyttäytyy?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:58"]Oon miettinyt samaa. Alapeukutuslogiikka tällä palstalla on ihan outo.
[/quote] Toisaalta tulee sellainen olo, että osa palstalla liikkuvista on sosiaalisesti rajoittuneita. Katkeria. Hellepäivänä ne möröt vittuilevat minkä kerkeävät. Jokaisella alapeukulla ja ilkeydellä yrittävät lisätä muiden pahaa oloa. Toisaalta palstalla näkyy kylmät arvot ja toisaalta katkeruus omaan elämään.
[/quote]
Kyllä niitä täällä riittää
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 15:03"]
[/quote]
[/quote] Kuka faabio käyttää nimeä moonikset? Syntynyt 1920?