Miksi olette täällä näin kauniina kesäpäivänä?
Tietysti, jos nyt jotain vain katselee puhelimeltaan... mutta, jotka ovat kotona koneen ääressä.
Syy mulla se, että yksi veljen lapsista on niin kauhessa kuumeessa, että jättivät sen mun hoiviin, kun lähtivät matkoille. Suostuin, kun olen auttavainen ja lomaa vielä ensi viikko. Elokuussa loput.
Vähän kyrsii, mutta minkäs teet. Sukulaisia pitää aina auttaa.
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:34"]
Oon sen takia että on paniikkihäiriö ja agorafobia. Ruokakaupassakin pitäisi käydä, mutta en vaan pysty. Tilasin pari salaattia pizzerista kotiinkuljetuksella. :(
[/quote]
Voi harmi... aloitus piti olla kevyenlainen, mutta kohtaakin todellisia ongelmia.
Hyvä kuitenkin, että pääsee keskustelemaan tällä nykyisellä tekniikalla muiden kanssa. Ihan yksin ei tarvitse olla.
Haluatko kertoa tilanteestasi lisää?
ap
[/quote]
Eipä ole paljon kerrottavaa. Oon aina kotona ja en käy koskaan missään.
[/quote]
Miksi et?
Kerro siitä enemmän.
ap
[/quote]
Ei ole yhtään ystäviä, tuttuja, tai ketään ketä näkisin. Yksin ahdistaa liikkua muiden ihmisten keskuudessa. En tunne yhteenkuuluvaisuutta kenenkään kanssa, saan pahoinvointia jo ajatuksesta että ihmiset katsovat minua. Pahimmillaan ulos mennessä alkoi pyörryttää ja tuntui että kuolen, sitten oli pakko palata takaisin kotiini.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:48"]
En halua mennä mihinkään julkisille paikoille ihmisten haukuttavaksi.
[/quote]
Miksi sinua haukkuisivat?
ap
En siedä hellettä enkä halua olla auringossa. Kotona on ilmastointi, ihanan viileää!
Nauttikaa te joilla on lämmintä :( Täällä on ollu 2 sellasta päivää että tarkenee sandaaleissa ja sortseissa, uimaan oon pakottautunu kerran ja vesi oli hyytävää.
Koko vuoden odotin kevään ja kesän lämpimiä päiviä ja näyttää siltä että joudun vielä vuoden odottamaan :'( menisin ulkomaille jos olis rahaa. Lapissa ja oulussa olen siis kesäni ollut ja turkuun vielä matkaan, toivottavasti sillon ois ees 20.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:13"]
Jaa kaunis kesäpäivä.. Taivas pilvessä, lämpöä ehkä 16 astetta. Tässä olen odotellut jos vielä selkenis, mutta huonolta näyttää. No kai se täytyy kävästä silti ulkona vähän persettään liikuttamassa ja toivoa, ettei tule sade niskaan.
[/quote]
Olen pahoillani aloituksesta. Olen ikäni asunut täällä Helsingissä ja en osaa edes ottaa huomioon muita paikkoja Suomessa.
Otan opikseni! Kyllä nämänettikeskustelutkin jotain opettavat, vaikka monet pitävät tyhjänpäiväisinä.
Eli täällä Etelä-rannikolla on kyllä lämmintä ja siksi käytin sanamuotoa "kaunis päivä". Toivon, että kukaan ei pahastu.
ap
[/quote]
No mitäs tässä pahastumaan kuin tuolle sääherralle. Johan tuota raaskikin pari lämmintä kesäpäivää pitää.