Miksi olette täällä näin kauniina kesäpäivänä?
Tietysti, jos nyt jotain vain katselee puhelimeltaan... mutta, jotka ovat kotona koneen ääressä.
Syy mulla se, että yksi veljen lapsista on niin kauhessa kuumeessa, että jättivät sen mun hoiviin, kun lähtivät matkoille. Suostuin, kun olen auttavainen ja lomaa vielä ensi viikko. Elokuussa loput.
Vähän kyrsii, mutta minkäs teet. Sukulaisia pitää aina auttaa.
Kommentit (85)
Mitä vittua se sitten oikein lopultakaan sinulle kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:18"]
Täällä on 15 astetta ja sataa ja tuulee. Elämää on kehäkolmosen ulkopuolellakin...
[/quote]
Joo, sen tuppaa unohtamaan täällä Helsingissä! Hyvä muistutus! Täällä jotain 25 kai tällä hetkellä.
Muutenkin näkökulma valtiotason jutuissa on hyvin pääkaupunkikeskeinen. Itsekin sorrun siihe ja en muista, että elämää on myös Rovaniemellä.
ap
Kauniina päivänä? Täällä Länsi-Lapissa tulee nyt(kin) vettä kun Esterin anuksesta!
(Suomi on laaja maa.)
Mitä sitten vaikka onkin kaunis kesäpäivä? Mikä helvetti siinä on että on jotenkin omituinen jos on sisällä tällaisena päivänä ilman mitään pakottavaa syytä?
Täällä on 12 C, pilvistä ja vesisadetta ollut eilisestä asti. Ei huvita olla ulkona sellaisessa säässä. :)
Olen syrjäytynyt. Ihmisten näkeminen ahdistaa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:21"]
Mitä vittua se sitten oikein lopultakaan sinulle kuuluu?
[/quote]
No, hei... ei kuulukaan ja sinun ei tarvitse vastata. Kai saan kysellä vapaalla palstalla, se vastaa, joka haluaa vastata.
Sinun ei todellakaan tarvitse.
ap
Ulkona +27, sisällä +20. Mieluummin siis täällä.
Mun rintakehä palo niin nätisti, ettei huvita mennä aurinkoon. :D
Sisällä on viileämpää kuin ulkona. Inhoan hellettä, siispä pysyn sisällä hyvin ilmastoidussa asunnossani.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:23"]
Olen syrjäytynyt. Ihmisten näkeminen ahdistaa.
[/quote]
Mikä siinä ahdistaa... vertailetko siis itseäsi muihin ja se tuottaa häpeää? Ei kannata tuollainen. Tuskin kukaan nyt kiinnittää huomiota johonkin täysin tuntemattomaan vastaankulkijaan, ellei tämä käyttäydy täysin poikkeavasti normeista.
ap
Rannalta palstailen. Pennut vedessä, kaadoin juuri termarista jääteetä mukiini.
Sairaalassa makaan. Paha murtuma tuli kun nyrkkeilin. En oo ennen ollut kahta päivää treenaamatta, vierotusoireita jo tulee.
Mua ahdistaa aurinkoiset päivät, kun on sosiaalinen "pakko" tehdä jotain ja mennä johonkin. Inhoan hellettä.
Olen jo ollut tänään ulkona, kiva sää siellä on mutta niin olin eilenkin pitkään töiden jälkeen.
Nyt järjestelen kotia ja otan iisisti vuoron perään. Mulla alkoi eilen neljän viikon loma ja yhytän perheen huomenna matkustamalla mökille. Mutta sitä ennen vähän omaa aikaa, aah :)
Eipä ole erityisen kaunis päivä täällä Vaasassakaan...pilvistä ja vain +20 mittarissa. Tuntuu suorastaan kylmältä eilisen helteen jälkeen. Tein juuri salaatin ja grilli kuumaksi.
Paloin eilen pahasti, nyt ei kauheasti kiinnosta kuin uikuttaa tyhmyyttään sisällä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:22"]Mitä sitten vaikka onkin kaunis kesäpäivä? Mikä helvetti siinä on että on jotenkin omituinen jos on sisällä tällaisena päivänä ilman mitään pakottavaa syytä?
[/quote]
Ei kukaan ole väittänyt omituiseksi sitä jos kesäpäivänä istuu koneella. Ja keskustelun idea ei ollut mitenkään mollata niitä jotka ei ole ulkona. Miksi kaikki asiat pitää ottaa niin negatiivisesti?
Koska olen vanha ja ruma, ei huvita lähteä ulos missä joka paikassa istuskelee ihmisiä.