Miksi olette täällä näin kauniina kesäpäivänä?
Tietysti, jos nyt jotain vain katselee puhelimeltaan... mutta, jotka ovat kotona koneen ääressä.
Syy mulla se, että yksi veljen lapsista on niin kauhessa kuumeessa, että jättivät sen mun hoiviin, kun lähtivät matkoille. Suostuin, kun olen auttavainen ja lomaa vielä ensi viikko. Elokuussa loput.
Vähän kyrsii, mutta minkäs teet. Sukulaisia pitää aina auttaa.
Kommentit (85)
Onpa negatiivista väkeä täällä! Itse poltin itteni eilen niin odotan että tää kuumin aika menee ohi ja opiskelen :) myöhemmin käyn syömässä ihanan äitini kanssa. Ap vaikutat symppikseltä! Terkut Espoosta!
Eivät varmaan lukeneet aloitusta nuo loukkaantujat. Otsikon perusteella ja av:n tuntien tämä voisi olla hyvinkin syyllistävä ketju. Mitä se ei siis ole.
Ja aiheeseen palatakseni. Minulla ei ole mitään hyvää syytä. En vain jaksa mennä ulos kuumaan kun sisällä voi olla vähäpukeisempi kuin mitä ulkona kehtaisi.
Olen lasten kanssa puistossa, viihdytän itseäni av:lla kun muutakaan tekemistä ei tullut mukaan.
Alkuraskaus.. Väsyttää niin ettei sängystä pääse eikä oikein jaksa paljoa kerrallaan tehdä. Kuvottaa myös tämän tästä. Siksi ei kovin kauas vessasta halua lähteä.
No kyllä tän kestää.
Siivoan, ulkona on kylmää ja sateista. Ja haaveilen olevani paikassa jossa on nyt kaunis kesäpäivä. :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:34"]
Oon sen takia että on paniikkihäiriö ja agorafobia. Ruokakaupassakin pitäisi käydä, mutta en vaan pysty. Tilasin pari salaattia pizzerista kotiinkuljetuksella. :(
[/quote]
Voi harmi... aloitus piti olla kevyenlainen, mutta kohtaakin todellisia ongelmia.
Hyvä kuitenkin, että pääsee keskustelemaan tällä nykyisellä tekniikalla muiden kanssa. Ihan yksin ei tarvitse olla.
Haluatko kertoa tilanteestasi lisää?
ap
Koipi paketissa makaan sohvalla läppäri sylissä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:18"]
Täällä on 15 astetta ja sataa ja tuulee. Elämää on kehäkolmosen ulkopuolellakin...
[/quote]
Juu ei tuolla ulkona tee mieli olla yhtään enempää kun on pakko. Tai voi tämä tihkusadekelikin jostakin toki kaunis, mutta ei minusta...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:47"]Olen raskaana ja laskettuun aikaan noin kuukausi. Helle tuntuu nyt vähän liian tukalalta. Siksi siis sisällä tuulettimen ääressä. :)
[/quote]
Täällä vajaat kolme viikkoa laskettuun aikaan. Olo on niin tukala helteen takia etten pysty kuin makaamaan ilmastointilaitteen alla. Uimaankaan ei saa enää mennä. Tympii! Mulle kelpais +15 astetta!
Tuollahan sataa vettä. Ei jaksa kokoajan istua terassillakaan.
Kunhan kulutan aikaa. Kohta pelaamaan tennistä, sitten töihin yövuoroo.
Menen ulos vasta kun uv-säteily heikkenee eli illemmalla. Palan herkästi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:55"]
Oon sen takia että on paniikkihäiriö ja agorafobia. Ruokakaupassakin pitäisi käydä, mutta en vaan pysty. Tilasin pari salaattia pizzerista kotiinkuljetuksella. :(
[/quote]
Voi harmi... aloitus piti olla kevyenlainen, mutta kohtaakin todellisia ongelmia.
Hyvä kuitenkin, että pääsee keskustelemaan tällä nykyisellä tekniikalla muiden kanssa. Ihan yksin ei tarvitse olla.
ap
[/quote]
Eipä ole paljon kerrottavaa. Oon aina kotona ja en käy koskaan missään.
Olen edelleen sairaalassa. :( Kyllä ahdistaa!
Olen täällä nimenomaan siksi, että ulkona on niin "kaunis kesäpäivä". Inhoan käyttää aurinkosuojavoiteita, joten olen ennemmin varjossa. Ja missäpä sitä olisi paremmin suojassa kuin sisällä! On viileämpääkin. Aion pestä pyykkiä monen monta koneellista ja viedä ulos kuivumaan, välissä voin olla vaikka palstalla.
Jaa kaunis kesäpäivä.. Taivas pilvessä, lämpöä ehkä 16 astetta. Tässä olen odotellut jos vielä selkenis, mutta huonolta näyttää. No kai se täytyy kävästä silti ulkona vähän persettään liikuttamassa ja toivoa, ettei tule sade niskaan.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:13"]
Jaa kaunis kesäpäivä.. Taivas pilvessä, lämpöä ehkä 16 astetta. Tässä olen odotellut jos vielä selkenis, mutta huonolta näyttää. No kai se täytyy kävästä silti ulkona vähän persettään liikuttamassa ja toivoa, ettei tule sade niskaan.
[/quote]
Olen pahoillani aloituksesta. Olen ikäni asunut täällä Helsingissä ja en osaa edes ottaa huomioon muita paikkoja Suomessa.
Otan opikseni! Kyllä nämänettikeskustelutkin jotain opettavat, vaikka monet pitävät tyhjänpäiväisinä.
Eli täällä Etelä-rannikolla on kyllä lämmintä ja siksi käytin sanamuotoa "kaunis päivä". Toivon, että kukaan ei pahastu.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:55"]
[/quote]
ap
[/quote]
Eipä ole paljon kerrottavaa. Oon aina kotona ja en käy koskaan missään.
[/quote]
Miksi et?
Kerro siitä enemmän.
ap
Mä inhoan kuumaa ja auringon paistetta. Mua ei sa ulos jos ei ole aivan pakko.
En halua mennä mihinkään julkisille paikoille ihmisten haukuttavaksi.