Muilla on ensi viikolla hiihtoloma, mutta meillä... jatka virkettä
Kommentit (15)
on vasta seuraavalla viikolla. Etätöiden ansiosta lähdemme kuitenkin jo ensi viikolla mökille. Saa nähdä millaiset lumityöt siellä odottaa. Mutta olen valmis🎉
Muilla on hiihtoloma mutta meillä monot vaihtuu stereoihin. Lähdemme juhlimaan koronan takia välistä jääneet viisikymppiset Las Vegasiin.
Mikä on loma? Ainiin oli mulla viikko vapaata töistä viime heinäkuussa
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin viimeksi vapaata yhden päivän vuonna 2019.
Mutta suunnitelmat menikin metsään, koska kotoa pois muuttanut nuori ei haluakaan tulla käymään vaikka edellisestä näkemisestä on jo kohta 3kk.
Yritin perua lomani, mutta ei onnistunut.
... on onneksi vasta viikolla 10, kevät on silloin pitemmällä ja aurinko lämmittää päivällä.
Menemme kahdeksi viikoksi mökillemme Leville, minä ja lapset perheineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidin viimeksi vapaata yhden päivän vuonna 2019.
Ja se pitäisi meitä kiinnostaa...miksi?
Hyvällä tasolla av-mammojen luetun ymmärtäminen.
Töissä 6 päivää. En ole "kiireinen" yrittäjä tai "köyhä" opiskelija joilla aikaa ja rahaa lomailla vaan duunari.
on talviloma sitten vähän rauhallisempaan aikaan, kun koululaiset on pitäneet omat lomansa.
...meillä täällä muualla ymmärretään, että Suomessa talvilomaviikkoja on useampi kuin yksi, jotta koko Suomen koululaiset eivät lomaile samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Töissä 6 päivää. En ole "kiireinen" yrittäjä tai "köyhä" opiskelija joilla aikaa ja rahaa lomailla vaan duunari.
Näin yrittäjänä on siitä onnellisessa asemassa, että voi pitää lomaa silloin kuin haluaa. Sinänsä "kiireinen" sitaateissa yrittäjän suhteen on kyllä suhteellista, mutta opiskelija on tässä maassa ihan oikeasti köyhä.
Vierailija kirjoitti:
... on onneksi vasta viikolla 10, kevät on silloin pitemmällä ja aurinko lämmittää päivällä.
Menemme kahdeksi viikoksi mökillemme Leville, minä ja lapset perheineen.
Meillä myös aina viikolla 10, joka on kiva aika viettää hiihtoloma, on vielä talvi, mutta aurinko jo lämmittää päivällä. Menemme myös mökille, meidän sukumökki on Rukalla, sinne on sopiva matka. Olen sisaruksista ainoa jonka lomaviikko on vko 10, muut asuvat etelässä ja heitä aina tympii kun heidän pitää jakaa vuoro.
🤗
No on kuulemma sota. Just tietenkin mun lomaviikolla.