Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukkarin käyttö

Vierailija
05.09.2026 |

Tuli tuosta yhdestä keskustelusta mieleen aihe. Pitäiskö liulkaria silti käyttää vaikka on ihan märkä. Olen 50+ nainen, enkä ikinä käyttänyt, mutta jäin miettimään asiaa, että tuoko se jotain lisää vai miksi sitä nuoretkin käyttävät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaria alettiin käyttämään kun vaimo oli yli 50v. Itselleni oli suurempaa mautintos kun heti alusta oli aivan märkä. Liukkari on myös hyvä kun itselläni on paljon kovemmat halut kun naisella eli jos vaimoa ei aina innosta seksi ja jaksa kaikkia esileikkejä niin liukkarilla onnistuu ns kylmiltään pano eli suoraan yhdyntään ilman esileikkejä. Antaa aina kyllä ja sanoi että saa myös tulla nopeasti silloin :-). Se on miehelle valtava helpotus että voi myös keskittyä omaan nautintoon 100% välillä. Itse saan myös silloin hyvän tyydytyksen, mies onnistuu kyllä saamasn tyydytyksen ihan pikapanolla hyvin jos paineita on. Tottakai myös pitkiä molemminpuolisis yhdyntyjä on. Itse vielä tarve on noin 3-4 kertaa viikossa purksutumiseen ja vaimolle riittä hyvin kerta viikkoon:-).

Vierailija
2/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva nainen tarvitsee liukkaria, muut eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkaria alettiin käyttämään kun vaimo oli yli 50v. Itselleni oli suurempaa mautintos kun heti alusta oli aivan märkä. Liukkari on myös hyvä kun itselläni on paljon kovemmat halut kun naisella eli jos vaimoa ei aina innosta seksi ja jaksa kaikkia esileikkejä niin liukkarilla onnistuu ns kylmiltään pano eli suoraan yhdyntään ilman esileikkejä. Antaa aina kyllä ja sanoi että saa myös tulla nopeasti silloin :-). Se on miehelle valtava helpotus että voi myös keskittyä omaan nautintoon 100% välillä. Itse saan myös silloin hyvän tyydytyksen, mies onnistuu kyllä saamasn tyydytyksen ihan pikapanolla hyvin jos paineita on. Tottakai myös pitkiä molemminpuolisis yhdyntyjä on. Itse vielä tarve on noin 3-4 kertaa viikossa purksutumiseen ja vaimolle riittä hyvin kerta viikkoon:-).

Vaimohan onkin saanut oikean kultakimpaleen :)

Vierailija
4/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sanoo, että nopeasti vaan, että pääsee tosta tilanteesta äkkiä eroon. Oot törkeä ukko!!

N

Vierailija
5/5 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pidä tai ole pakko käyttää. Itse käytän koska tykkään siitä tuntumasta ja haluan tosi pitkään kestävää sormetusta, miehellä todella karkeat ja paksut sormet niin ei sitten ole mitään mikrohaavaumia ja ikävää tunnetta myöhemmin kun läträä liukkarilla. Samoin dildon kanssa liukkari kiva. Ei sitä nyt missään kovin pikaisessa toiminnassa tarvitse. En ole kyllä kuin palstalla törmännyt mihinkään antipatioihin tämän liukkarihomman suhteen :o 

Kastun kyllä ihan omilla ilmoilla välillä sisäreisiä myöten, mutta jos haluan sormettamalla tai dildolla 8-10 orkkua niin kyllä ne omat mehut meinaa siinä olla riittämättömät. Ja tuntuu tosiaan sitten ikävästi vasta seuraavana päivänä, mikä on ärsyttävää koska haluan mahdollisesti silloin lisää enkä kuitenkaan ole sillä tavalla masokisti että kirvely olisi joku nautinto. 

N35 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi