Meinaan tänään mennä syömään ravintolaan
Teinin isä saa opetella olemaan yskimättä. En jaksa aina ruokaa laittaa, etenkin kun teini on reissussa. Mukavaa lauantaita. Valis
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sullahan piti olla korona? Niin ainakin väitit vielä pari päivää sitten.
Minähän olen jo parantunut. Tein kotitestin ja se oli jo negatiivinen. Ap
Pari päivää sitten olit vielä sairas ja valitit, kuinka joudut sairaana passaamaan perhettä. Nyt ootkin taas elämäsi kunnossa lähdössä ravintolaan. Kaikki puheet on pelkkää paskaa. Voisit lopettaa tänne kirjoittamisen kokonaan ja säästää meidät kusetuksiltasi 💩
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten olit vielä sairas ja valitit, kuinka joudut sairaana passaamaan perhettä. Nyt ootkin taas elämäsi kunnossa lähdössä ravintolaan. Kaikki puheet on pelkkää paskaa. Voisit lopettaa tänne kirjoittamisen kokonaan ja säästää meidät kusetuksiltasi 💩
Niin, olin silloin kipeä. Olen ollut pari viikkoa kipeä. On se kumma, kun palstalaisten mukaan ei saisi edes parantua. Ap
Rossosta pizza vai mitä meinaat syödä?
Vierailija kirjoitti:
Rossosta pizza vai mitä meinaat syödä?
Meinasin mennä kanaa syömään. Ap
Miten opetellaan olemaan yskimättä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Voisi vaan opetella olemaan, koska on yskinyt jo 11 vuotta joten tapahan se on. Ap
Kuka sut ravintolaan rahtaa? Se yskivä ukko vai Kelan vammaistaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sut ravintolaan rahtaa? Se yskivä ukko vai Kelan vammaistaksi?
Ukko tietenkin. Sillä on korona testattu eikä sitä ole. Ap
Ammattivalittaja taitaa olla noussut väärällä jalalla, on sen verran ärhäkkää settiä tänään...
Lähtisin sun seuraksi jos tietäisin missä oltaisiin. Mun ukko ei ikinä lähde mun kanssa mihinkään. Ei edes yskimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu varmaan teit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu varmaan teit.
Kyllä vaan tein. Ap
Tietysti Ammattivalittaja pystyy sairastumaan ja parantumaan koska vain haluaa. Nouseehan se kuolleistakin aina kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Voisi vaan opetella olemaan, koska on yskinyt jo 11 vuotta joten tapahan se on. Ap
Sama kuin sanoisi, että opettele olemaan hengittämättä tai käymästä vessassa. Tapahan se on, kun olet pissannut jo 54 vuotta!
Jos sulla vielä kaksi päivää sitten oli oireinen korona, et vielä viiteen päivään saa lähteä torpasta mihinkään.
Olen ihan terve. Ollut kotona yli 2, 5 viikkoa. Kauanko vielä arvon palstailijoiden mukaan pitäisi kotona olla? Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan terve. Ollut kotona yli 2, 5 viikkoa. Kauanko vielä arvon palstailijoiden mukaan pitäisi kotona olla? Ap
Oireiden loppumisen jälkeen viisi päivää.